Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،علی جهانگیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان  گفت:با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب بر پشتیبانی و مانع‌زدایی از بخش تولید از این پس باید تصمیمات این کارگروه ملموس‌تر و اجرایی‌تر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود:جلسات این کارگروه باید همانند سال گذشته به صورت مستمر و منظم برگزار شده و تمام پرونده‌ها به صورت هفتگی مورد بررسی قرار گیرند.

او یادآور شد:خانه صنعت و معدن، نظرات و پیشنهاد‌های انجمن‌های تخصصی این حوزه و اصناف را در ارتباط با رونق تولید جمع‌بندی کرده و در جلسات بعدی ارائه کنند.

در این جلسه مشکلات مربوط به هشت واحد تولیدی و صنعتی شامل واحد‌های تولید ظروف کاغذی، قارچ خوراکی، گچ، شکلات و ویفر، دیوارپوش و کفپوش مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رونق تولید مانع زدایی از تولید رهبر معظم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۳۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراهیم رئیسی دستور ساخت جت ۱۰۰نفره را داد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «روح‌الله دهقانی فیروزآبادی» معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت:. رییس جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که ۸ جلسه کارگروه تشکیل شده است.

براساس گزارش مهر، وی ادامه داد: مسوولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین های معتبر در این جلسات شرکت کردند. جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت ۱۰۰ نفره طراحی شود. پیش قراردادهای ۱۰ تا ۱۲ جت هم بسته شده است.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901744

دیگر خبرها

  • معاون وزیر علوم: آیین‌نامه تسهیل جذب دانشجوی خارجی در دستور کار دولت است
  • باید موانع از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداشته شود
  • باید موانع را از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداریم
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره
  • جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز
  • ابراهیم رئیسی دستور ساخت جت ۱۰۰نفره را داد!
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس