Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@16:31:46 GMT

آمریکا: مذاکرات با ایران در وین ممکن است گام مفیدی باشد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۴۱۶۴

آمریکا: مذاکرات با ایران در وین ممکن است گام مفیدی باشد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سخنگوی وزارت امور خارجه ایالات متحده در سخنانی گفت که مذاکرات وین با ایران ممکن است گام مفیدی باشد.

«ند پرایس» در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه گفتگوهای وین سودمند است، افزود: اما انتظار دستیابی به موفقیت و گشایش در روند مذاکره با ایران را نداریم. در مراحل آینده گفتگوهای سختی با تهران انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرایس گفت: هیئت آمریکایی امیدوار است با دید واضحی از نقشه راه بازگشت به توافق هسته‌ای، وین را ترک کند.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در ادامه اظهارات خود در قبال برخی موضوعات در خاورمیانه از جمله افغانستان موضع گیری کرد و خواستار کاهش سطح خشونت و درگیری در این کشور با همکاری طالبان شد.

او همچنین از شکل گیری گفتگوهای سازنده میان مصر، سودان و اتیوپی حول سد النهضه استقبال و بر لزوم پیگیری پرونده‌های حقوق بشر در مصر و عربستان سعودی تاکید کرد.

کد خبر 5183218

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت خارجه آمریکا ایران توافق هسته ای ایالات متحده امریکا عراق ایران کمیسیون ویژه برجام برجام روسیه فلسطین عربستان سعودی رژیم صهیونیستی ترکیه اردن افغانستان اوکراین سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۴۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبول شدگان ماده ۲۸ پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟

فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: طبق قانون، معلمان ماده ۲۸ پس از قبولی در آزمون باید یک سال در دانشگاه فرهنگیان دوره‌های مهارتی معلم و آموزش‌های لازم را دیده و  امتحان بدهند.

وی با بیان این که معلمان ماده ۲۸ پس از قبولی در امتحانات دانشگاه فرهنگیان به استخدام وزارت آموزش و پرورش در می‌آیند؛ افزود: امسال به دلیل کمبود معلم متاسفانه قبول شدگان آزمون استخدامی بدون آموزش‌های لازم به کلاس‌های درس رفتند. البته این معلمان حین خدمت آموزش‌های لازم را می‌بییند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان این که دانشجو‌معلمان فارغ التحصیل نیز رتبه بندی می‌شوند؛ افزود: سامانه رتبه بندی برای دانشجو معلمان فارغ‌التحصیل باز شده و آن‌ها در حاضر حاضر مدارک مورد نیاز را  در سامانه ثبت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • وزیر جنگ اسرائیل : مذاکرات شکست بخورد به رفح حمله می‌کنیم
  • اولین سخنگوی وزارت خارجه؛ زاده هوش مصنوعی
  • جهاد اسلامی: شاهد ساعات حساس و تعیین‌کننده در جریان مذاکرات با اشغالگران هستیم
  • گزارش جدید وزارت خارجه روسیه از وضعیت دردناک حقوق بشر آمریکایی
  • پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین آزادی بیان برافتاده است
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به برچسب «یهودستیزی» زدن به دانشجویان آمریکایی
  • بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی قربانی جنایت رژیم صهیونیستی شدند
  • آیا جان توافق ایران و عربستان با ابتکار چین در خطر است؟/ پکن از ترس تحریم های ثانویه فروش نفت از تهران را کاهش خواهد داد/ دیپلماسی تلفنی چین میان ایران و آمریکا موفق بود
  • تحولات اوکراین|قصد بایدن برای حمایت غیرعلنی از کی‌یف
  • قبول شدگان ماده ۲۸ پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟