Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فرهنگی: همزمان با آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی ویژه برنامه‌های گرامیداشت سالروز شهادت سید مرتضی آوینی به همت دانشکده هنر دانشگاه سوره از روز ۲۰ تا ۲5 فروردین ماه در دانشگاه سوره برگزار می‌شود.

دربرپایی ویژه برنامه‌های این هفته، معاونت پژوهشی دانشگاه سوره هم همکاری دارد؛ یوسف خجیر، معاون پژوهشی دانشگاه سوره در همین رابطه گفت:«هدف از برگزاری این برنامه‌ها ترویج هنر انقلاب، بازتاب توانمندی هنری دانشگاه سوره، اعضای هیأت علمی، استادان، دانش آموختگان و دانشجویان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویژه برنامه به دو صورت حضوری و مجازی نیز در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود.» به‌گفته خجیر، ویژه برنامه‌های حضوری، اجراهای محیطی و پرفورمنس متروی شادمان، انقلاب و تئاتر شهر را در روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه ساعت 13 الی 19  در بر می‌گیرد و همچنین نمایش فیلم مستند در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه ساعت 8 الی 10 در سالن سینمای دانشکده هنر سوره برگزار می‌شود. علاقه مندان در بخش برنامه‌های حضوری می‌توانند شاهد برنامه‌هایی از جمله پخش فیلم اجراهای دانشجویان نمایش عروسکی به‌همراه تحلیل آثار و آسیب شناسی، نمایشنامه خوانی دانشجویی، پخش پنل وضعیت نمایشنامه‌نویسی کودک و نوجوان پس از انقلاب، تحلیل جایگاه جشنواره‌ها در سینمای پس از انقلاب و مروری بر چهار دهه دیوارنگاری انقلاب باشند. نشست و برنامه این هفته با حضور کارشناسان و فعالان حوزه‌های مختلف برپا می‌شوند که داوود کیانیان، رامتین شهبازی، کمال‌الدین شاهرخ، منوچهر اکبرلو، نصرت‌الله تابش و کامران شریفی از آن جمله هستند. معاون پژوهشی دانشگاه سوره در تشریح بخش مجازی این هفته که شامل 27 برنامه می‌شود ادامه داد:«نخستین ویژه برنامه‌های مجازی هفته هنر انقلاب اسلامی از روز شنبه 21 فروردین ماه ساعت 10 الی 21 آغاز خواهد شد و به مدت 5 روز تا روز چهارشنبه 25 فروردین ماه ادامه دارد.» گفتنی است علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات برنامه‌های حضوری و مجازی می‌توانند به نشانی الکترونیکی
 http://sibad.soore.ac.ir/v/show/artweek مراجعه کنند.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ویژه برنامه دانشگاه سوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۴۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت الاسلام فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان در این مراسم ضمن بیان مطالبی در وصف شخصیت‌های دینی و علمای برجسته، چون شهید مطهری که نامشان در صفحات زرین تاریخ اسلام ماندگار است اظهار داشت، اگر چه امنیت به واسطه‌ی نیرو‌های نظامی و امنیتی در بعضی از کشور‌های جهان برقرار است، اما امنیت پایدار در کشور ایران اسلامی در منطقه بی نظیر است و این امنیت علی رغم جان فشانی شخیت‌های ماندگاری است که در راه خدا برای دفاع از مظلومیت در منطقه از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) اتفاق می‌افتد و این امنیت در داخل کشور با امنیت کشور‌های دیگر قابل مقایسه نیست.
حجت الاسلام فیاض بخش همچنین شهید مطهری را نمونه‌ای بارز از یک شخصیت دینی و مذهبی یاد کرد و گفت: لازم است همه ما قدردان و پاسبان خوبی برای دفاع از خون شهیدان باشیم و نگذاریم خون شهیدان پایمال شود.
تجلیل از رزمندگان، خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران و طلاب و روحانیون پایان بخش این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • برنامه‌های گرامیداشت روز و هفته شیراز اعلام شد
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • «تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب» بر اساس کتاب شهید آوینی بررسی شد
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان