Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@23:12:08 GMT

تبریک کلوپ به 2 ستاره رئال پس از شکست (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۴۴۰۶

رئال مادرید امشب در دیداری برتر توانست 3-1 از سد لیورپول گذر کند.

به گزارش "ورزش سه"، بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بین رئال و لیورپول با برتری 3-1 رئال به اتمام رسید. در این بازی وینیسیوس دو گل زد و مارکو آسنسیو نیز دیگر گل کهکشانی ها را به ثمر رساند. برای لیورپول هم محمد صلاح گلزنی کرد.

هرچند وینیسیوس ستاره میدان بود ولی نمایش استثنایی تونی کروس در میانه میدان باعث شده بود تا کفه ترازو در خط هافبک به سود کهکشانی ها شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پاس گل اول رئال را نیز به شکلی فوق العاده زیبا برای وینیسیوس ارسال کرد.

 

 

 

 

در پایان بازی یورگن کلوپ که شکست تیمش را پذیرفته بود، در حضور محمد صلاح به سمت تونی کروس و ادر ملیتائو رفت و به آنها تبریک گفت. میلیتائو امشب جانشین رافا واران در خط دفاع رئال شده بود و نمایشی باورنکردنی ارائه داد.

 

رئال مادرید یورگن کلوپ (سرمربی) تونی کروس ادر میلیتائو لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید یورگن کلوپ سرمربی تونی کروس ادر میلیتائو لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۴۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیلی نگرانم فن دایک به رئال برود!

به گزارش "ورزش سه"، یک سال دیگر از قرارداد ویرژیل فن دایک با لیورپول باقی‌مانده و در شرایطی که یورگن کلوپ باشگاه را در پایان فصل ترک می‌کند، نگرانی‌هایی در مورد جدایی کاپیتان هلندی نیز شنیده می‌شود.

سونس در این رابطه گفت: «این هفته‌ها فن دایک را ناراضی‌تر از همیشه می‌بینم و خیلی پر سر و صدا شده است. چیزی که در تمام دوران حرفه‌ای‌اش نشان نداده بود. من فکر می‌کنم واضح است که خوشحال نیست. اسلوت (جانشین احتمالی کلوپ) باید فن دایک را در کنار خود داشته باشد. او کاپیتان است، اما فن دایک ممکن است او را دوست نداشته باشد. شاید تصور می‌کند که اسلوت مربی مناسبی برای لیورپول نیست و به همین دلیل او هم باید به تیمی دیگری برود.»

سونس ادامه داد: «من نگران این هستم که قرارداد فن دایک به زودی به پایان می‌رسد. در جولای او 33 ساله می‌شود و اگر ایجنتش با مدیر رئال مادرید تماس بگیرد، به سرعت او را می‌گیرند.»

دیگر خبرها

  • آشتی صلاح و کلوپ با گلی دراماتیک؛ ستاره مصری درخشید و لیورپول را نجات داد
  • پایان تنش بزرگ لیورپول با گلزنی صلاح! (عکس)‏
  • خیلی نگرانم فن دایک به رئال برود!
  • تغییرات در کندو؛ رویس می‌رود، کلوپ می‌آید؟
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • ستاره بایرن: نباید به رئال اجازه دهیم نفس بکشد
  • کامنت جالب دنی کارواخال؛ به بچه‌هایم خواهم گفت کنار کروس بازی کردم! / عکس
  • روزی به فرزندانم می‌گویم کنار کروس بازی کردم
  • پاداش درخشش ستاره رئال: دوباره فیکس
  • صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام!