Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@02:19:59 GMT

عربستان: از بازگشت صلح و ثبات به سوریه حمایت می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۴۴۵۴

عربستان: از بازگشت صلح و ثبات به سوریه حمایت می‌کنیم

هیئت دولت سعودی در جلسه هفتگی سه‌شنبه خود بر حمایت ریاض از تلاش‌های بین‌المللی برای بازگشت صلح و ثبات به سوریه تأکید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری دولتی عربستان «واس»، هیئت دولت عربستان دیشب در نشست هفتگی خود مدعی شد که «از تلاش‌های بین‌المللی برای بازگشت صلح و ثبات به سوریه حمایت می‌کند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ادعای عربستان در حالی است که رژیم حاکم بر این کشور طی 10 سال اخیر جنگ سوریه، به صورت مستقیم و غیر مستقیم از تروریست‌های موجود در این کشور حمایت مالی و تسلیحاتی کرده است.

تاکنون آمار و اطلاعات دقیقی از تعداد قربانیان جنگ علیه سوریه در دست نیست، اما برآوردهای سازمان ملل نشان می‌دهد که 10 سال جنگ آمریکایی،‌ اسرائیلی، ‌‌سعودی و تکفیری علیه سوریه جان بیش از 400 هزار سوری را گرفته و سبب زخمی شدن و معلولیت صدها هزاران نفر شده است.

هیئت دولت سعودی در نشست سه‌شنبه شب خود همچنین عنوان کرد که «ریاض از مصر و سودان و هرگونه تلاشی در راستای پایان بحران سد النهضه حمایت می‌کند».

انتهای پیام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سوریه اخبار عربستان سعودی سوریه اخبار عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۴۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان برای حمایت از اسرائیل ائتلاف عربی تشکیل می‌دهد

به گزارش همشهری آنلاین، البخیتی با انتشار پیامی تأکید کرد: «در زمانی که یمن و شام (لبنان و سوریه) مشغول جنگ با دشمن صهیونیستی هستند، عربستان با حضور وزیر خارجه آمریکا، نشست سران کشورهای حاشیه خلیج فارس را برگزار کرد تا ائتلاف عربی برای حمایت از امنیت اسرائیل تشکیل دهد.

کد خبر 848215 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه عربستان یمن و عربستان

دیگر خبرها

  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • بازگشت ۴۴۹ طرح راکد و غیرفعال به چرخه تولید با حمایت بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • بازگشت هیئت حماس از قاهره برای تکمیل رایزنی‌ها
  • عربستان برای حمایت از اسرائیل ائتلاف عربی تشکیل می‌دهد
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان