Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت لنوو اعلام کرد که گوشی جدید Legion 2 Pro که جانشین Legion Pro است را از ۸ آوریل وارد بازار چین می‌کند، این گوشی به یک باتری ۵۵۰۰ میلی آمپری مجهز بوده که ۵۰۰ میلی آمپر ساعت بزرگتر از مدل قبلی همین تلفن و چیزی حدود ۱۰ درصد بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت همچنین اعلام کرد که باتری Legion 2 Pro از شارژ ۹۰ وات پشتیبانی خواهد کرد، اما هنوز تأیید نشده که آیا اجرای عملکرد مشابه آنچه در Legion Pro دیده شده بود که دارای دو پورت USB-C است و از سرعت 45W پشتیبانی می‌کرد، خواهد بود یا خیر.

بیشتر بخوانید

لنوو گوشی Lenovo Legion 2 Pro با رم ۱۶ گیگ را معرفی کرد جزئیات فاش شده درباره گوشی گیمینگ لنوو

لنوو هنوز جزئیات بیشتری از مشخصات Legion 2 Pro را اعلام نکرده، اگرچه این شرکت قبلاً تأیید کرده بود که این تلفن هوشمند گیمینگ با سیستم خنک کننده دو توربو، تراشه Snapdragon 888 و صفحه نمایش 6.92 "144 Hz FullHD + AMOLED با نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز همراه خواهد بود.

سایت Geekbench فاش کرد که Legion 2 Pro به صورت پیش فرض با سیستم عامل Android 11 عرضه می‌شود و دارای ۱۶ گیگابایت RAM است. این مدل خاص، تا ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی بیشتر ارائه می‌شود. همچنین گفته شده که این گوشی هوشمند دارای دو تنظیمات حافظه دیگر نیز است، مدل ۱۲ گیگابایت / ۱۲۸ گیگابایت و ۱۲ گیگابایت / ۲۵۶ گیگابایت.

چند هفته پیش، یک دستگاه Lenovo L 70081، 5G که حدس زده می‌شود Legion 2 Pro است، در چین گواهینامه 3 C دریافت کرد. این نشان داد که این دستگاه از پروتکل‌های شارژ ۶۵ و ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، مدل قبلی دارای دو پورت USB-C بود و به همین دلیل از شارژ ۹۰ وات پشتیبانی می‌کند

گفتنی است، شرکت Lenovo قول داده هر روز تیزر تبلیغاتی منتهی به رویداد ۸ آوریل را منتشر کند، بنابراین قطعاً قبل از رونمایی رسمی این گوشی هوشمند، اطلاعات بیشتری در باره آن در اینترنت منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لنوو تلفن همراه گوشی جدید باتری موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۴۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، عبدالامیر نیرومند بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده میزان جوجه‌ریزی و تولید گوشت مرغ در خوزستان جهش قابل توجهی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشته است.

وی اظهارکرد: در همین راستا و به منظور حمایت از مرغداران، از هفته جاری خرید گوشت مرغ مازاد بر بازار مصرف با ۲ کشتارگاه مورد تایید پشتیبانی امور دام آغاز شده است.

نیرومند اظهارامیدواری کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته این موضوع تا زمان مناسب توسط شرکت پشتیبانی امور دام تداوم یابد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان هدف از این خرید را انجماد برای پشتیبانی متناسب با شرایط بازار و قیمت مرغ اعلام کرد.

از ۶۰۰ واحد مرغداری خوزستان، بیش از ۵۰ واحد وارد مرحله جوجه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • تمهیدات جدید بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد
  • توسعه بازار‎های صادراتی با اخذ استانداردهای جدید باتری
  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • گوشی Honor 200 Lite چه مشخصاتی دارد؟
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • آموزش: با این راهکار ساده دمای گوشی خود را پایین بیاورید!
  • حمایت انجمن‌های تخصصی از کنگره کنسرژنومیکس
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra