Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری بوشهر روز چهارشنبه به نقل از خسرو دهقانی افزود: افزون براین ثبت نام ۸۸ داوطلب دیگر نیز در مرحله رسیدگی قرار دارد.  

وی بیان کرد: از این شمار داوطلبی که ثبت نام آنها قطعی شده است ۳۶۱ نفر معادل ۹۴ درصد مرد و ۲۴ نفر معادل ۶ درصد زن هستند.

دهقانی اضافه کرد: در مجموع  در استان بوشهر ثبت نام برای تشکیل ۳۹۹ شورای روستا و ۱۵ تیره عشایری انجام می‌شود و داوطلبان برای کسب یکهزار و ۲۸۹ کرسی در ۲۶ بخش استان بوشهر و ۴۵ کرسی تیره‌های عشایری رقابت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: شهرستان بوشهر ۵۴ داوطلب ( بخش مرکزی ۲۸ و بخش چغادک ۲۶ نفر)، دشتستان ۸۹ داوطلب ( بخش مرکزی۲۳ و شبانکاره ۱۸، سعد آباد ۱۰ ، ارم ۱۸، بوشکان ۱۶ و آب پخش ۴ نفر)، دشتی ۵۲  داوطلب (بخش مرکزی ۲۳، شنبه و طسوج  ۱۸،کاکی ۱۱ نفر)، تنگستان ۶۰ نفر ( بخش مرکزی ۱۶ و دلوار۴۴ نفر) و گناوه ۲۰ داوطلب (بخش مرکزی ۱۶ وریگ چهارنفر) ثبت نام کرده اند.

دهقانی افزود: همچنین در شهرستان کنگان ۱۸ داوطلب (بخش مرکزی پنج و سیراف ۱۳ نفر)، دیلم ۹ داوطلب ( بخش مرکزی سه و بخش امام حسن ۶ نفر)، جم ۵۰ داوطلب ( بخش مرکزی ۳۵ و بخش ریز  ۱۵ نفر)، عسلویه ۱۶ داوطلب  ( بخش مرکزی یک و چاه مبارک ۱۵ نفر)، دیر ۱۷ داوطلب ( بخش مرکزی چهار، بردخون پنج و آبدان هشت نفر) ثبت‌نام کرده‌اند. 

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر اضافه کرد: ثبت نام از داوطلبان شوراهای روستایی تا روز ۲۲ فروردین ادامه دارد و داوطلبان به روش‌های غیر حضوری و حضوری می‌توانند ثبت نام کنند.‌ 

وی از همه واجدان شرایط و به خصوص کارشناسان، نخبگان و متخصصان در زمینه‌های مختلف برای ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری دعوت کرد. 

دهقانی افزود: افرادی که قصد داوطلب شدن دارند، قبل از ثبت نام گواهی عدم سو پیشینه را دریافت دارند.  
 

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر شورای شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر شورای شهر انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر شورای شهر اخبار کنکور استان بوشهر بخش مرکزی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۴۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌های سامانه یکپارچه

ایران خودرو طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه به امکان تولید خودرو پژو پارس تا پایان بهار ۱۴۰۳، شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU7P بر اساس اولویت ثبت نام به شرح جداول پیوست ایجاد شده است.

متقاضیان فوق می‌توانند طی مدت ۱۰ روز نسبت به انتخاب و واریز وجه اقدام کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌های سامانه یکپارچه
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • فراخوان پذیرش داوطلب برای حوزه علمیه استان
  • انتخابات در حزب بعث؛ گام نخست سوریه برای ورود به دوره پساجنگ
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • برگزاری آیین پایانی ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی در استان بوشهر
  • آسمان مناطق شمالی و مرکزی استان بوشهر بارانی می شود
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود