Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  بهروز اکرمی رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با اعلام آخرین آمار ثبت نام داوطلبان شورا‌های اسلامی روستا تا پایان دومین روز گفت: در این مدت ثبت نام ۷۶۰ داوطلب شورا‌های اسلامی روستا در استان مرکزی نهایی شده است و کد رهگیری گرفته اند.

اکرمی با بیان اینکه ۱۴۰ پرونده هم در دست بررسی است افزود: در دومین روز ثبت نام ۹۰۰ نفر برای عضویت در شورا‌های اسلامی روستا‌ها در استان مرکزی داوطلب شده و اقدام به ثبت نام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: از این ۹۰۰ نفر داوطلب ثبت نام کننده برای عضویت در شورا‌های اسلامی روستا ۸۴۷ نفر مرد و ۵۳ نفر زن هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با بیان اینکه از این ۹۰۰ ثبت نام کننده ۸۲۳ نفر بصورت حضوری و ۷۷ نفر بصورت غیر حضوری ثبت نام کرده اند بیان کرد: مجموع ثبت‌نام کنندگان ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی روستا‌ها در سطح شهرستان‌های استان مرکزی تا دومین روز ثبت نام به شرح زیر است:

آشتیان ٣٢ نفر
اراک ۹۷ نفر
تفرش ۶۵ نفر
خمین ۱۱۶ نفر
خنداب ۴۶ نفر
دلیجان ۲۹ نفر
زرندیه ٤٧ نفر
ساوه ١٢٢ نفر
شازند ٩٨ نفر
فراهان ٤٠ نفر
کمیجان ٣٣ نفر
محلات ۳۵ نفر

داوطلبان می‌توانند تا ساعت ۱۸ بیست و دوم فروردین ماه به بخشداری‌ها مراجعه و یا به صورت غیرحضوری در بستر اینترنت ثبت نام کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات شوراها استان مرکزی شورا های اسلامی روستا استان مرکزی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۵۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف، اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر اعلام لیست شانا در هفته جاری را تکذیب کرد و گفت: لیست شورا با شروع زمان تبلیغات اعلام می‌شود.

آنگونه که ایرنا روایت کرده، وی یکم اردیبهشت‌ماه در مورد برنامه این شورا برای دور دوم انتخابات گفته بود: ۱۳ نفر از نامزدهای این شورا به دور دوم راه یافته‌اند و چون بنای ما بر ارائه لیست کامل است، در مورد ۳ نفر باقی‌مانده با رایزنی با گزینه‌های دیگر به جمع‌بندی رسیده و در نهایت لیست ۱۶ نفره خواهیم داد.

پیش از این برخی رسانه‌ها هم از رونمایی لیست ۱۶نفره شورای ائتلاف که ۱۳ نفر آن مشخص است در اوایل هفته جاری خبر داده بودند.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900200

دیگر خبرها

  • تجلیل از اعضای شورا‌های اسلامی بخش سرفاریاب
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • استاندار : مردم سالاری جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • شورای‌های شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در کشور هستند
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • تجلیل از شورا‌های برتر شهر و روستا در قم