Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا رستمی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران بر مبنای دین، شریعت و شهادت پایه گذاری شده و به برکت خون شهدا حرکت کشور به سمت پیشرفت و توسعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا فایق رستمی در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثاذ و شهادت که با حضور رئیس بنیاد شهید کشور برگزار شد، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران بر مبنای دین و شریعت و شهادت شکل گرفته ‌ به برکت خون شهداست که حرکت کشور به سمت پیشرفت و توسعه در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه کردستان 10 هزار شهید، جانباز و مفقودالاثر تقدیم انقلاب کرده است، اعلام کرد: شهدا در راه دفاع از آب و خاک کشور جان خود را تقدیم کردند و درخت امنیت را در این مرز و بوم کاشتند.

 

وی خاطر نشان کرد: ایثار، کرامت، فداکاری، صبر و استقامت درسی است که شهدا به ما دادند و باید از این ویژگی‌ها الگو بگیریم.

 

رئیس بنیاد شهید کشور نیز در این جلسه با بیان اینکه دستور استخدام همه فرزندان شهدا و جانبازان بالای 70 درصد تا پایان کار دولت دوازدهم صادر شده است، افزود: طبق قانون تا پایان برنامه ششم توسعه باید فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد استخدام شوند.

 

سعید اوحدی اعلام کرد: در راستای انجام روال استخدام فرزندان شهدا باید سازمان امور استخدامی کشور پست‌های خالی را از همه دستگاهها استعلام و پست‌های جدید را اعلام می‌کرد که این اقدام انجام شده است.

 

وی اضافه کرد: دفترچه آزمون استخدامی ویژه فرزندان شهدا از طریق سایت سنجش منتشر خواهد شد و تا پایان کار دولت فرزندان شهدا در ادارات جذب می‌شوند.

 

وی با اشاره به فعالیت‌های بنیاد شهید در دوره جدید اضافه کرد: در این دوره سعی براین است تا در استان‌ها موضوع زمین، مسکن، اشتغال، مسائل بیمه، دارو، درمان و غیره را پیگیری کنیم.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان نیز در این جلسه اعلام کرد: از مشکلات جامعه ایثارگری پرداخت بدهی به دانشگاهها، اشتغال و تسهیلات مسکن بود که در سال گذشته پیگیری و برطرف شد.

 

رضا نجفی اضافه کرد: در حال حاضر 401 فرزند شهید و جانباز بالای 70 درصد داریم که برگزاری آزمون استخدامی فرزندان شهدا می‌تواند شرایژ این افراد را بهبود بخشد.

 

اوحدی در سفر خود به کردستان علاوه بر حضور در مزار شهداو دیدار با نماینده ولی فقیه کردستان، با خانواده شهید جمیل شهسواری و خانواده آزاده، محمد زندی نیز دیدار کرد.

 

 

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام جمعه سنندج بنیاد شهید و امور ایثارگران ایثار و شهادت کردستان فرزندان شهدا بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۵۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب و بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم، از جمعی از معلمان بسیجی و فرزند شهدا در تکاب تجلیل شد.   در این مراسم با اهدا لوح سپاس و شاخه گل از مقام شامخ معلمان تجلیل شد.   سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این آئین گفت: شما بسیجیان و فرزندان معظم شهدا بعنوان معلمان جامعه رسالت خطیری بر دوش دارید و تربیت اسلامی نسل‌های آینده جامعه مرهون زحمات و تلاش‌های خالصانه و مجاهدانه شماست.

دیگر خبرها

  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • ​​​​​​​توسعه همکاری محیط زیستی ایران و آفریقای مرکزی
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • پیشرفت در کنترل نرخ بیکاری کشور/ تولید افزایش یافت
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند