Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرادی از تلاش و برنامه ریزی کانون فرهنگی هنری روستای چهواز شهرستان پارسیان در راستای دستگیری از فقرا و نیازمندان خبرداد و گفت: به همت بچه های کانون، بسته های معیشتی در مناطق محروم بشاگرد و پارسیان توزیع شد.

« ابراهیم مرادی »، مدیر کانون فرهنگی هنری  منتظران فرجروستای چهواز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرستان پارسیان اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی و دوچندان شدن ضرورت حمایت و دستگیری از نیازمندان جامعه، کانون منتظران فرج در قالب طرح رواق همدلی، اقدام به تهیه و توزیع بسته های معیشتی در مناطق محروم شرقی ترین و غربی ترین نقطه از استان هرمزگان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه برای تهیه بسته های معیشتی از ظرفیت خیرین منطقه و اعضای کانون فرهنگی هنری استفاده شد، افزود: 88 بسته معیشتی تهیه و بین جامعه هدف توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران فرج روستای چهواز شهرستان پارسیان ادامه داد: 50 بسته معیشتی پس از انتقال به شهرستان بشاگرد، بین ایتام و نیازمندان این منطقه توزیع شد.

 

وی با اشاره به اینکه 33 بسته معیشتی نیز به نیازمندان شهرستان پارسیان اهدا شد، عنوان کرد: این بسته ها شامل برنج، روغن، آجيل، ماکاروني و لباس بود.

 

 

 

 

پایان پیام/711

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسته معیشتی روستای چهواز شهرستان پارسیان نیازمندان کانون فرهنگی هنری شهرستان پارسیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۵۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف وضبط  163 کيلوگرم ترياک و دستگيری دو باندمواد مخدر در در 48 ساعت گذشته خبر داد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی