Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@05:56:13 GMT

ممنوعیت فعالیت شبانه معادن در طارم سفلی

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۵۸۴۵

ممنوعیت فعالیت شبانه معادن در طارم سفلی

اکبر معینی، معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قزوین در رابطه با فعالیت شرکت های ماسه شویی، تردد شبانه روزی کامیون ها در جاده های طارم سفلی و قانونی بودن فعالیت آن ها اظهار داشت: در منطقه طارم سفلی، سه پروانه بهره برداری معدن شن و ماسه کوهی و دو پروانه دانه بندی شن و ماسه وجود دارد، معادن شن و ماسه کوهی دو مجوز دارند که در ساعات خاصی فعالیت می کنند، ما نظارت ها را بیشتر کردیم و در سیزدهمین جلسه شورای معادن مصوب شد که در سال جاری، سه ماه تردد شبانه و فعالیت معدنی در منطقه صورت نگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما نظارت مستقیم بر روی فعالیت معادن داریم،  ولی احتمال فعالیت در شب نیز وجود دارد که با این مصوبه تصمیم گرفتیم  معادن سه ماه بصورت شبانه فعالیت نداشته باشند.

معینی با بیان این که احتمالا فعالیت پرتردد روزانه مربوط به سایر معادن باشد، گفت: گاهاً ماده معدنی از سایر استان ها برای دانه بندی به منطقه آورده می شود و سازمان صمت هم نظارت دارد ولی دستگاه های دیگر هم باید نظارت داشته باشند و در صورتی که بار زیادی توسط کامیون حمل شود باید متوقف گردد. 

وی ادامه داد: اگر بار بیش از حد مجاز باشد به جاده آسیب می زند ‌و به فعالان این منظقه گفته شده است که بار کامیون ها باید در حد مجاز باشد و در مواقعی نیز امکان دارد که به تذکرات عمل نکرده باشند.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت قزوین در پایان گفت: هدف سازمان صمت از اعطای مجوز، محرومیت زدایی و اشتغال زایی است، ما بر همه معادن نظارت مستقیم توسط مسئولین فنی داریم و انتظار همکاری و کمک از سوی سایر سازمان ها را نیز داریم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین سازمان صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۵۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد

صبا آذرپیک با شکایت مجلس و برخی نمایندگان به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد.

به گزارش مشرق، صبا آذرپیک که اخیراً تهمت‌هایی دروغ نسبت به رئیس مجلس و برخی نمایندگان مطرح کرده بود، به ۲ سال حبس، عذرخواهی و اعاده‌حیثیت از شکّات، جزای نقدی و ممنوعیت از فعالیت در شبکه‌های اجتماعی به‌صورت قطعی محکوم شد.

به گزارش خانه ملت، در پی شکایت‌های جداگانه از صبا آذرپیک از سوی مجلس شورای اسلامی، محسن دهنوی و زهرا شیخی نمایندگان تهران و اصفهان و دو شاکی دیگر به اتهام نشر اکاذیب، افترا و تهدید، وی به ۲ سال حبس تعزیری و جزای نقدی و اعاده‌حیثیت از شکّات از طریق عذرخواهی در یک روزنامه رسمی به انتخاب قاضی به دلیل ۵ فقره نشر اکاذیب، یک سال حبس تعزیری به اتهام تهدید و جزای نقدی به دلیل ۵ فقره اتهام و ۲ سال ممنوعیت فعالیت در فضای مجازی به‌صورت قطعی محکوم شد.

براین‌اساس صبا آذرپیک که در سال‌های گذشته در پوشش افشاگری اقدام به تهمت پراکنی دروغ علیه برخی نمایندگان، رئیس مجلس و نیز کلیت مجلس شورای اسلامی کرده بود، به دلیل نشر اکاذیب، افترا و تهدید به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی و پرداخت جزای نقدی محکوم شد و این حکم لازم‌الاجراست.

دیگر خبرها

  • واژگونی مزدا در قزوین یک‌کشته و یک‌مصدوم برجای گذاشت
  • یک کشته در سانحه رانندگی طارم سفلی 
  • یک فوتی و یک مصدوم در واژگونی خودرو در طارم سفلی
  • ممنوعیت رفت و آمد شبانه در تهران+ اطلاعیه
  • فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی
  • ترخیص همه نهاده‌های وارداتی از بندر امیرآباد
  • ممنوعیت رفت‌وآمد شبانه در تهران+ اطلاعیه
  • بردسکن، جزیره گنج دورافتاده خراسان رضوی
  • صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد
  • مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور