Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@12:38:17 GMT

محدودیت‌های تردد کرونایی در سراسر مازندران

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۶۱۱۱

محدودیت‌های تردد کرونایی در سراسر مازندران

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره تغییر وضعیت رنگ بندی استان به قرمزو نارنجی، گفت:خودرو‌هایی که با پلاک شهر‌های قرمز وارد مازندران شوند یک میلیون تومان و خودرو‌هایی که از شهر‌های نارنجی به مازندران بیایند توسط دوربین‌ها ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: محدودیت‌های شبانه کرونایی همچنان در همه شهر‌های استان از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد اعمال می‌شود و متخلفان جریمه می‌شوند.

سرهنگ قدمی گفت: آمد وشد خودرو‌ها هم اکنون در محور‌های کندوان، هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری و محور‌های ساحلی روان است.

رئیس پلیس راه مازندران از افراد خواست مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده، با توجه به خلوتی جاده‌ها با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و همه سرنشینان خودرو کمربند ایمنی را ببندند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه مازندران ویروس کرونا وضعیت راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۶۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز

فرمانده پلیس راه کندوان از اعمال یک‌طرفه شدن محور کندوان از ساعت ۱۸ امروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، محمد احمدی عصر امروز_یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محور کندوان اظهار کرد: هم‌اکنون آمد و شد در این محور سنگین است و براساس اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۸ یک‌طرفه شد.

وی با بیان اینکه یک‌طرفه شدن از بالای طویر به سمت تهران و کرج است، افزود: با انسداد مسیر جنوب به شمال اعمال محدودیت یک‌طرفه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده پلیس راه کندوان با تاکید بر اینکه طی روزهای گذشته شاهد حجم بالای تردد در جاده‌های شمال بودیم که بار برگشت به روز یک‌شنبه هم رسید، خاطرنشان کرد: اعمال محدودیت یک‌طرفه تا تخلیه بار ترافیکی ادامه دارد.

کد خبر 750897

دیگر خبرها

  • آخرین خبرها از جاده‌های مازندران در پایان هفته
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • مسافران آخر هفته بخوانند ؛ محدودیت‌ های ترافیکی جاده های شمالی
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • ثبت بیش از ۸۴۹ هزار تردد طی تعطیلات اواسط اردیبهشت در محور‌های مازندران
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز