Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین فرزام در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره تغییر مکان تمرین روئینگ‌سواران، عنوان کرد: از ۲۰ اسفند ماه مکان اردو را تغییر دادیم. با توجه به اینکه نیاز داشتیم در مسافت تمرین کنیم به سد الیگودرز آمدیم. اینکه بتوانیم در این شرایط کرونا مکانی را برای تمرین پیدا کنیم، پروسه‌ای بود که با توجه به محدودیت‌های استان‌ها کار ما را سخت می‌کرد اما خوشبختانه توانستیم محلی را برای تمرین پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرمربی تیم ملی روئینگ ایران ادامه داد: یک اردو را پشت سر گذاشتیم و از روز دوشنبه بدون استراحت و وقفه استارت اردوی دوم زده شد. در اردوی اول تا ما راه بیفتیم و میزبان آماده شود بالا و پایین‌هایی داشتیم چون برای نخستین بار بود که در اینجا اردو برگزار می‌کردیم اما فکر می‌کنم در اردوی دوم همه چیز روی روال افتاد.

فرزام یادآور شد: البته در اردوی اول شرایط جوی نامساعد بود و وزش باد مانع کار ما روی آب می‌شد. با توجه به اینکه ما در ارتفاع ۲هزار متر هستیم، در اردوی دوم شرایط بچه‌ها بهتر شد اما تمرینات در این ارتفاع سخت‌تر خواهد شد به خصوص زمانی که بخواهیم وارد فاز سرعت شویم.

 

وی در خصوص نفرات اعزامی به کسب سهمیه، خاطرنشان کرد: ۲ ورزشکاری که با من کار می‌کنند قرار است اعزام شوند. فکر می‌کنم یک قایق ۲ نفره بانوان هم که در تهران تمرین می‌کند احتمالا اعزام خواهد شد.

سرمربی روئینگ ایران درباره تست‌گیری، عنوان کرد: البته بعد از مسابقات لیگ فراخوان دادیم و اعلام کردیم که در ماده تک نفره مردان و زنان اگر کسی مدعی است که می‌تواند در ترکیب باشد تست بدهد. در آن مقطع یک تست‌گیری انجام دادیم اما با توجه به اینکه حمید رضوانی هم در کنار تیم تمرین می‌کند ما می‌توانیم هفته آینده در مسافت ۲ هزار متر تست بگیریم که این تست‌گیری هم می‌تواند درون اردویی باشد یا در صورت نیاز به صورت رسمی از طریق فدراسیون این کار را انجام دهیم.

فرزام درباره عدم ترخیص قایق‌ها از گمرک، یادآور شد: قایق بچه ها برای ۱۰ تا ۱۵ سال گذشته است که کم کم حالت استاندارد خود را از دست می‌دهد و هم فرسوده است به همین دلیل به صورت مداوم قایق باید تنظیم شود. نگران این هستیم که این قایق‌ها به مرور حالت حرفه‌ای خود را از دست می‌دهد و شرایط را دشوار می‌کند.

وی افزود: امیدوار بودیم گمرک نگاه ویژه‌ای برای ترخیص قایق‌ها داشته باشد. ما شاهد این هستیم خیلی از کالاهای لوکس در گمرک خیلی راحت ترخیص می‌شوند اما قایق‌هایی که به سختی تهیه شده، چند سال طول کشید تا بودجه آن فراهم شود به این اندازه سخت‌گیری می‌کنند. مقصد این قایق‌ها مشخص و برای تیم ملی است تا ورزشکاران بتوانند از آن استفاده و برای کشور افتخار آفرینی کنند. ای کاش نگاه‌ها تغییر کند و کمک کنند قایق‌ها زودتر ترخیص شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: افشین فرزام سرمربی تیم ملی روئینگ کسب سهمیه المپیک قایق گمرک قایق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۶۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از افزایش لوکس نوری در بوستان‌های سطح این منطقه خبر داد و گفت: افزایش لوکس نوری باغ فدک نیز شامل تعویض ۲۰۰ عدد سر چراغ با هزینه بالغ بر یک میلیارد و یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال انجام شده است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از ابتدای سال جاری افزایش حجم کمی و کیفیت نور و روشنایی بوستان‌های سطح منطقه ۷ در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: نورپردازی‌های شهری از جمله عناصر تأثیرگذار در فضاهای قابل استفاده شهروندان است و تأثیر بسزایی در زیبایی و آرامش‌بخشی محیط شهری دارد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: نورپردازی اصولی المان‌های شهری و فضای سبز علاوه بر زیبایی‌های بصری به آن مکان هویت می‌بخشد و تصویر منحصر به فردی برای مردم محلی و مسافران ایجاد می‌کند.

سلطان‌آقایی ادامه داد: در همین راستا منطقه ۷ شهرداری اصفهان اقدام به افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان بوستان بنفشه، بوستان صفا، مادی فرسخ، باغ فدک و سایر بوستان‌های خطی منطقه را نام برد.

وی خاطرنشان کرد: افزایش لوکس نوری بوستان بنفشه واقع در خیابان فلاطوری شامل تعویض سری چراغ و نصب چراغ‌های جدید به تعداد ۸۰ عدد با هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: افزایش لوکس نوری بوستان صفا، واقع در ابتدای خیابان فلاطوری نیز شامل تعویض سری چراغ و نصب چراغ جدید به تعداد ۴۵ عدد با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال صورت گرفته است.

سلطان‌آقایی افزود: با توجه به درخواست‌های مردمی، افزایش لوکس نوری مادی فرسخ در خیابان کاوه نیز شامل تعویض سری چراغ و نصب چراغ‌های جدید به تعداد ۲۹ عدد با هزینه‌ای بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به نقش محوری باغ فدک در توسعه گردشگری شهر اصفهان گفت: افزایش لوکس نوری باغ فدک نیز شامل تعویض ۲۰۰ عدد سر چراغ با هزینه بالغ بر یک میلیارد و یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال انجام شده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در باغ فدک ۴۰ عدد پروژکتور ۲۰۰ وات ال‌ای‌دی با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد ریال و ۹۰ پروژکتور ۱۰۰ وات نیز با هزینه بالغ بر چهار میلیارد ریال خریداری و نصب شده است.

کد خبر 750500

دیگر خبرها

  • زورخانه پولاد هرچه زودتر ثبت ملی شود
  • خودنمایی لوکس‌ترین خودروی خیابان‌های تهران؛ شاهکار ۱۰ میلیاردی! | فیلم
  • استارت روئینگ‌سواران برای حضور در المپیک
  • افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه ۷ اصفهان
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • ترخیص دویست و هشتاد وسیله نقلیه توقیفی از پارکینگ
  • برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز
  • تصاویری از میزان ویرانی بندر غزه در نتیجه بمباران اشغالگران
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • قایق هایی که پس از سالها در کنار کوه خواجه سیستان به آب افتاد