Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@08:39:01 GMT

خسارتی به راه‌های مریوان وارد نشده است

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۶۸۱۰

خسارتی به راه‌های مریوان وارد نشده است

در پی وقوع زلزله ۵.۳ ریشتری اخیر در حوالی مریوان، مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات و راهدارخانه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: بر اساس گزارش‌های دریافت شده هیچ خسارتی به راه‌های اصلی و فرعی این منطقه وارد نشده است.

به گزارش ایسنا، شب گذشته (سه شنبه) ساعت ۱۹:۴۲ دقیقه، زمین‌لرزه‌ای به شدت ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ در مقیاس ریشتر، حوالی مریوان در استان کردستان، نزدیک مرز عراق و منطقه پنجوین این کشور را لرزاند. که در پی آن مجتبی خالدی –سخنگوی سازمان اورژانس کشور- اعلام کرد: مصدومی که ناشی از زمین‌لرزه باشد فعلا به بیمارستان‌ها مراجعه نکرده و فقط سه نفر به جهت عجله و شتاب و فرار دچار آسیب جزیی شده‌اند.

وی افزود: ارزیابی ٣۵ روستای اصلی که در معرض خطر هستند، در دستور کار است. آب آشامیدنی چند روستا مشکل پیدا کرده اما مشکلی جدی نیست و در این راستا اعلام آماده‌باش کامل به تقریبا ۵٠ دستگاه آمبولانس، سه دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه تیم عملیاتی داده شده است.

فرهاد مهریاری - مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات و راهدارخانه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای – در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا خسارتی به راه‌های اصلی و فرعی این شهرستان وارد شده است یا خیر؟ اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی رسمی، تاکنون هیچ خسارتی ناشی از این زلزله به ابنیه فنی و راه‌های اصلیف فرعی و روستایی این منطقه گزارش نشده است.

وی افزود: در شرایط کنونی نیروهای سازمان راهداری در سطح منطقه مریوان و استان کردستان در حالت آماده باش قرار دارند و اگر مشکل و گزارشی دریافت شود، در اسرع وقت نسبت به حل آن یا بازگشایی مسیر احتمالی آسیب دیده اقدام کنند.

وی گفت: در بازدیدهایی که صورت گرفته خساراتی در شبکه راه‌های شهرستان‌های نردیک به محل وقوع زلزله مشاهده نشده و تنها چند مورد ترک سطحی در دیوارهای سالن‌های تجاری و مسافری پایانه مرزی باشماق در شهرستان مریوان مشاهده شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: راه و راهداري زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۶۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از گمرک، در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۹۴ هزار و ۴۹۵ دستگاه گوشی تلفن همراه به دو شیوه تجاری و مسافری وارد کشور شده است. ارزش این تعداد گوشی تلفن همراه وارد شده به کشور در مدت یاد شده ۱۲۲ میلیون و ۸۵۹ هزار دلار بود.

این گزارش در خصوص واردات گوشی تلفن همراه به تفکیک تجاری و مسافری می‌افزاید: در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۶۶ هزار و ۱۹۳ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۰۶ میلیون و ۵۵۸ هزار دلار به شیوه تجاری و ۲۸ هزار و ۳۰۲ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۶ میلیون و ۳۰۱ هزار دلار به شیوه مسافری وارد گردید.

بر اساس این گزارش، آمار واردات گوشی تلفن همراه در این مدت شامل ردیف تعرفه ۸۵۱۷۱۳۹۰ به شرح گوشی‌های تلفن همراه هوشمند و کد شماره ۸۵۱۷۱۴۲۰ به شرح گوشی تلفن همراه با صفحه کلید غیر لمسی می‌باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی پاسخ پیشنهاد حماس را با اصلاحات به مصر داد
  • داستان روز اول (6+4 نکته درباره جامعه پذیری کارکنان در سازمان)
  • ۳۸۷ نیرو مشغول یافتن «یسنا دیدار» در کلاله/اعزام بالگرد به گلستان
  • نتانیاهو: امکان دستیابی به توافق ضعیف است/ وارد رفح می‌شویم
  • وقوع ۵۲۲ فقره تصادف خسارتی در مشهد
  • گزارش جالب دویچه‌وله؛ روش های دور زدن تحریم ها ازسوی ایران و روسیه | چین در ظاهر هیچ نفتی از ایران وارد نمی‌کند؛ در عوض...
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان
  • واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد
  • ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته