Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه آمریکایی به نقل از منابعی ناشناس گزارش داده است که حمله به کشتی ایرانی در دریای سرخ توسط رژیم صهیونیستی انجام شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، رسانه‌های آمریکایی به نقل از منابع ناشناس گزارش دادند، اسرائیل به آمریکا اطلاع داده که یک کشتی ایرانی را در دریای سرخ هدف قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روزنامه نیویورک تایمز به نقل از یک مقام آگاه آورده است، اسرائیلی‌ها این حمله را واکنش به آنچه که «حمله ایران علیه یک کشتی اسرائیلی» ادعا کرده‌اند، انجام داده است.

شب گذشته برخی منابع از سانحه برای کشتی ایران ساویز در دریای سرخ خبر دادند.

طبق اطلاعات کسب‌شده گفته می‌شود که این سانحه به‌دلیل انفجار مین‌های چسبان در بدنه کشتی رخ داده است.

کشتی ایران ساویز در چند سال گذشته در دریای سرخ به‌منظور پشتیبانی از تکاور‌های ایرانی که به مأموریت اسکورت شناور‌های تجاری اعزام می‌شوند مستقر بوده است.

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در واکنش به حادثه کشتی ایرانی «ایران ساویز» در دریای سرخ مدعی شد که اطلاعی در این باره ندارد.

وی با رد هرگونه نقش نظامیان آمریکایی در حادثه کشتی «ایران ساویز» در دریای سرخ تأکید کرد که هیچ‌یک از نیرو‌های آمریکایی در حمله به این کشتی نقشی نداشته‌اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نیویورک تایمز حمله به کشتی ایرانی کشتی ایرانی ایران ساویز دریای سرخ ایران ساویز کشتی ایرانی کشتی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۶۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن

 آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس امروز (یکشنبه) از وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس امروز (یکشنبه) اعلام کرد که گزارشی از وقوع یک حادثه در فاصله ۱۷۷ مایلی در جنوب شرقی بندر «نشطون» واقع در شرق یمن دریافت کرده است.

این آژانس افزود که گزارش مربوط به نزدیک شدن یک قایق کوچک با چهار سرنشین به یکی از کشتی‌ها بوده است.

آژانس مذکور مدعی شد که کشتی مذکور آسیبی ندیده و سالم به مسیر خود ادامه داده است و مسوولان مربوطه در حال انجام تحقیقات در این خصوص هستند.

به گزارش ایرنا، ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است. نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را دریای سرخ هدف قرار دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن
  • کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی تشکیل می‌شود
  • افزایش تقاضای خرید تسلیحات ایرانی پس از حمله به اسرائیل
  • هشدار صنعاء نسبت به توطئه‌های آمریکا برضد یمن
  • نیویورک‌تایمز: سیستم پزشکی غزه در آستانه فروپاشی است
  • یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد
  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید
  • مقام سابق موساد: ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد
  • ادعاهای مقام سابق موساد درباره جزئیات شبکه مالی مخفی ایران | ماجرای عجیب یک شرکت انگلیسی | ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد!
  • حمله به ۱۰۲ کشتی اسرائیلی آمریکایی و انگلیسی در ۲۰۲ روز