Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@10:30:15 GMT

موسسه بیماران خاص کرمان در جنوب شرق کشور بی نظیر است

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۷۰۱۰

موسسه بیماران خاص کرمان در جنوب شرق کشور بی نظیر است

سرهنگ محمود پارسا روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از موسسه خیریه بیماران خاص استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بازدید از این موسسه خیریه را در راستای اهداف کاری پلیس امنیت عنوان کرد و افزود: این موسسه طی سال های گذشته خدمات زیاد و بسیار خوبی را به مردم این استان و جنوبشرق کشور ارائه کرده که جای تقدیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 رئیس پلیس اطلاعات امنیت عمومی استان کرمان اظهار داشت: در بازدید امروز شاهد بودیم تلاش برای نجات جان بیماران و کیفیت بخشی به زندگی آنها در اولویت کاری پرسنل این مجموعه است‌.
وی با اشاره به خدمات نشر یافته موسسه خیریه بیماران خاص ثامن الحجج (ع) استان کرمان تا جنوبشرق کشور تاکید کرد: بخش های ضروری مورد نیاز بیماران خاص با کمک خیرین توسط این خیریه به جامعه ارائه می شود. 
وی اظهار داشت: پرسنل مجموعه بیماران خاص ثامن الحجج (ع) استان کرمان با اخلاص و ایثار بدون کمترین چشم داشتی به بیماران خدمت می کنند و ایمان دارند خدمت به بیماران عبادت است. 
سرهنگ پارسا ضمن اعلام حمایت از موسسه خیریه ثامن الحجج (ع) تصریح کرد:  بخش های بستری و سایر مجموعه های فرهنگی ورزشی و ... موسسه خیریه بیماران خاص با جلب اعتماد خیرین و حضور و مشارکت این افراد ساخته شده است که بیانگر روحیه انسان دوستانه کرمانی ها است.
وی گفت: کرمان یکی از استان ها با ظرفیت بالا از نظر حضور و مشارکت خیرین در بخش های مختلف است و طی سالهای اخیر این مهم به اثبات رسیده است.
رئیس پلیس اطلاعات امنیت عمومی استان کرمان گفت: بالاترین افتخار موسسه خیریه ثامن الحجج تکیه بر توان خود مجموعه و خیرین، بدون کمک گرفتن از دولت است.
وی تاکید کرد: آینده مجموعه موسسه خیریه ثامن الحجج بسیار روشن است همانطور که این مجموعه هم اکنون نیز در جنوبشرق نمونه است.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان حمایت از بیماران خاص

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان حمایت از بیماران خاص خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان حمایت از بیماران خاص اخبار کنکور استان کرمان موسسه خیریه بیماران خاص ثامن الحجج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۷۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد

احمد وحیدی در حاشیه بازدید از غرفه استان سیستان و بلوچستان در نمایشگاه ایران اکسپو با اشاره به ظرفیت معادن استان اظهار داشت: معادن بی‌نظیر استان سیستان و بلوچستان از جمله معدن جانجا می‌تواند یکی از مهمترین عوامل توسعه این استان باشد.

وی تاکید کرد: ظرفیت حوزه شیلات استان بی‌نظیر است و ما بیشترین حجم صید و صیادی را در شهرستان‌های کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان داریم.

وزیر کشور تصریح کرد: اقدامات مناسبی در زمینه تولید در حوزه‌های مختلف از جمله نهاده‌های دامی در استان سیستان و بلوچستان انجام شده است.

وی به ظرفیت میوه‌های گرمسیری در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: در زمینه تولیدات خرما می‌توان به صورت ویژه در این منطقه از کشور اقدام کرد، همچنین در زمینه تولید میوه‌های گرمسیری نیز باید اقدامات موثرتری صورت بگیرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پیروز در جنگ اقتصادی با ادامه راه شهدا رقم می‌خورد
  • سازش در ۶۰ هزار پرونده شعب حل اختلاف جنوب کرمان
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • فوت یک نفر در کرمان بر اثر صاعقه
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی + جزئیات