Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@13:39:26 GMT

قایقران محبوب و مقتدر فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۷۰۳۷

قایقران محبوب و مقتدر فوتبال ایران

تیم ملی فوتبال ایران  از زمان تاسیس تاکنون بازیکنان ارزنده زیادی را به خود دیده که تعدادی از آنان نیز افتخار بستن بازوبند کاپیتانی را داشتند که در بین آنان نیز، چهره های ماندگار و فراموش نشدنی وجود دارد. یکی از این چهره های ماندگار فوتبال ملی و همچنین فوتبال گیلان، سیروس قایقران است .

 قایقران زمانی که در میانه میدان حضور می یافت، کمتر بازیکنی یارای برابری با وی را داشت و این بازیکن ارزنده ، یکی از نقاط قوت تیمش و همچنین نقطه اتکای سایر بازیکنان بود که به پشتوانه وی ، دیگر بازیکنان می توانستند با خیالی آسوده تر به بازی بپردازند چون در میانه میدان، رهبری پرابهت همچون سیروس قایقران حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در برهه ای که پوشیدن پیراهن تیم ملی برای بازیکنان زبده شهرستانی بسیار سخت و دشوار بود و حتی مورد اذیت و آزار قرار می گرفتند،  قایقران  با خلاقیت‌ها و مهارت‌های خود به کاپیتانی تیم ملی رسید و بازی های درخشان و ماندگاری را از خود برجای گذاشت.

سیروس قایقران در اول بهمن ماه سال ۱۳۴۰ در محله کلویر بندر انزلی چشم به جهان گشود و از همان ابتدای کودکی به فوتبال در زمین‌های خاکی کلویر روی آورد و با استعداد درخشانش به عضویت تیم فوتبال منتخب آموزشگاه‌ها درآمد.

قایقران در سن ۱۶ سالگی در سال ۱۳۵۶ موفق شد به عنوان یکی از مهره های اصلی در تیم‌ های نوجوانان و جوانان ملوان استعدادهای خود را به نمایش بگذارد و با مهارت‌های منحصر به ‌فردش ملوان را به رتبه قهرمانی باشگاه ‌های گیلان رساند.

وی در سال‌های ۱۳۵۷ تا ۱۳۶۳ نقش مهمی در تیم ملوان و فوتبال گیلان داشت که از جمله کارهای مهم او در زمین فوتبال در آن دوران، می‌توان به دو گلی که در مرحله نیمه نهایی جام حذفی وارد دروازه پرسپولیس کرد یا گل زیبایی که وارد دروازه تیم منتخب مازندران کرد، اشاره نمود.

البته پس از پیروزی ملوان برابر تیم پرسپولیس و صعود به فینال جام حذفی ، یکی از روزنامه های پرتیراژ کشور با تیتر " عجب قایقرانی دارد این ملوان" به بازی ملوان و پرسپولیس اشاره کرد که این تیتر از نظر قایقران، بهترین مطلب در مورد وی بوده است.

قایقران در سال ۱۳۶۳ به تیم ملی دعوت شد و در سال ۱۳۶۶ تنها فوتبالیست شهرستانی بود که دهداری بازوبند کاپیتانی تیم ملی ایران را به بازوی او بست و در سال ۱۳۶۷ در مسابقات فوتبال جام آسیا در قطر، تیم ملی ایران با رهبری سیروس به مقام سومی دست یافت و در سال ۱۳۶۹ تیم ایران را با گل‌ ‌های او پس از ۲۰ سال به قهرمانی در بازی‌های آسیایی رسید.

سیروس قایقران سپس به تیم الاتحاد قطر (الغرافه فعلی) پیوست و بعد از مدتی بازی در قطر، دوباره به تیم اول خود، ملوان بندرانزلی پیوست و با این تیم قهرمان جام حذفی ایران و راهی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا شد.

وی در سال ۱۳۷۲ به عنوان بازیکن و سپس مربی به تیم کشاورز تهران پیوست و نتایج قابل توجهی بدست آورد و پس از آن، به تیم دسته دومی مسعود هرمزگان پیوست و مدتی در آن تیم مشغول به مربیگری شد.

در سال‌های ۱۳۷۶ و ۱۳۷۷  قایقران بارها تمایل خود را برای بازگشت به ملوان به عنوان بازیکن یا مربی اعلام کرد اما در اوایل سال ۱۳۷۷ که وی برای تعطیلات نوروز همراه خانواده‌اش به انزلی آمده بود در بازگشت روز ۱۸ فروردین و در حالی‌که همراه فرزند (راستین)، همسر (افسانه اسدان) و برادر همسرش(ایمان اسدان) در اتومبیل رنوی خود عازم تهران بود در حوالی امامزاده هاشم رشت با کامیون حاوی الوار تصادف کرد که این تصادف منجر به فوت وی و فرزندش شد.

مرحوم سیروس قایقران در ۱۰۰ مسابقه در تیم ملی فوتبال شرکت داشت که ۴۳ بازی رسمی بوده و در ۲۱ بازی نیز، کاپیتان تیم ملی بود و ۱۴ گل برای تیم ملی به ثمر رساند که بهترین گل وی  به تیم کره جنوبی در نیمه نهایی بازی‌های آسیایی ۱۹۹۰ در پکن بود که به طور حتم این گل، همیشه در یاد و خاطره فوتبال دوستان باقی می ماند.

 اولین بازی ملی سیروس قایقران در ۳۰ دی ماه ۱۳۶۳ برابر یوگسلاوی و آخرین بازی ملی وی در ۲۶ فروردین ۱۳۷۲ برابر بوسنی انجام داد و اولین کاپیتانی تیم ملی را در ۱۱ آذر ۱۳۶۷ برابر قطر به عهده گرفت.

از افتخارات کسب شده توسط مرحوم قایقران می توان به کسب مقام سومی در جام آسیا ۱۹۸۸ با تیم ملی فوتبال ایران ، قهرمان بازی‌های آسیایی پکن ۱۹۹۰ با تیم ملی فوتبال ایران ، قهرمانی جام حذفی کشور، قهرمان گروه مقدماتی آسیا با ملوان بندر انزلی و نایب قهرمانی لیگ استانی قدس با تیم منتخب گیلان اشاره کرد.

به مناسبت سالروز درگذشت این اسطوره فوتبال  گفت و گویی با کارشناسان و مربیان باسابقه فوتبال  گیلان ترتیب دادیم که این صاحب نظران به بیان خصوصیات اخلاقی و شیوه بازی قایقران ملوان پرداختند.

قایقران اسطوره فوتبال ایران و گیلان 

مجید جهانپور یکی از مربیان باسابقه فوتبال ایران و گیلان در این خصوص در مصاحبه با ایرنا اظهار داشت: مرحوم سیروس قایقران، اسطوره ملی  جامعه فوتبال ایران ، گیلان و شهرستان بندرانزلی است.

وی که به عنوان سرمربی سال های در تیم های مختلف گیلان حضور داشت، ادامه داد: قایقران بازیکن بزرگی بود که از لحاظ فنی نیز بازیکن بسیار ارزنده و یک اسطوره به یادماندنی است.

وی با بیان این که قایقران یک بازیکن دوست داشتنی بود که نه تنها گیلانیان، بلکه همه فوتبال دوستان نظر خاص و ویژه ای نسبت به او داشتند ، یادآور شد: من این افتخار را داشتم که به عنوان مربی به همراه غفور جهانی در تیم منتخب گیلان با سیروس قایقران کار و زندگی کنم.

جهانپور خاطرنشان کرد: در آن زمان راهیابی بازیکنان شهرستانی به تیم ملی بسیار سخت و دشوار بود اما  قایقران با توجه به ویژگی های فنی و اخلاقی ، نه تنها به تیم ملی راه یافت، بلکه به عنوان کاپیتان تیم ملی نیز انتخاب و در میادین ملی حضور می یافت.

وی در خاتمه اظهار کرد: پس از درگذشت قایقران، هرساله مراسم یادبود این فوتبالیست ارزنده و گرانبها با حضور علاقمندان ، فوتبالیست ها و مربیان معروف برگزار می شود که این امر نشان از جایگاه قایقران در فوتبال ایران است.

قایقران از نوادر فوتبال کشور بود

 میرشهاب مومنی یکی از کارشناسان و پیشکوستان معروف فوتبال گیلان در خصوص مرحوم قایقران اظهار داشت: قایقران از نوادر فوتبال کشور ما بود که با توجه به ویژگی های منحصر به فردش ، از سنین نوجوانی و جوانی در تیم فوتبال ملوان بندرانزلی چهره ای شاخص شد.

نایب رئیس فعلی و دبیر اسبق هیات فوتبال گیلان افزود: مرحوم قایقران در ملوان معروف شد و از همان باشگاه به تیم ملی راه یافت و به دلیل نبوغش در فوتبال و همچنین به دلیل مردمدار بودن، نزد  فوتبالدوستان  کشور جایگاه ویژه ای یافت.

وی ادامه داد: وضعیت مرحوم قایقران در تیم ملی فوتبال به گونه ای بود که وی به عنوان یک محور و یک تکیه گاه برای بازیکنان شهرستانی تیم ملی محسوب می شد و همه آنها حساب ویژه ای را روی قایقران باز می کردند.

مومنی اضافه کرد: قایقران به عنوان یک بازیکن بزرگ در تیم ملی جایگاه ویژه ای داشت و پس از تمرین نیز حتی بازیکنان شهرستانی را به محل اسکان می رساند که این امر یکی از کارهای زیبای قایقران بوده که هنوز هم بازیکنان ملی پوش شهرستانی آن زمان تیم ملی، از او به نیکی یاد می کنند.

وی بیان کرد: قایقران به لحاظ فنی یک ستون مستحکم در تیم ملی  و از لحاظ اخلاقی نیز یک انسان اخلاق مدار بود که هر فردی که به وی مراجعه می کرد، مشکلش را تا حد امکان  برطرف می کرد که این امر باعث جاودانگی و اسطوره شدن قایقران در ورزش و فوتبال کشور شد.

وی خاطرنشان کرد:  به دلیل بازی های اثرگذار قایقران ، فوتبال ایران و فوتبال گیلان بهره اش را از این بازیکن برد اما متاسفانه وی در تاریخ ۱۸ فروردین سال ۷۷ به دلیل سانحه تصادف جان به جان آفرین تسلیم کرد و فوتبال ایران و گیلان را سوگوار کرد.

مومنی در خاتمه اظهار کرد: با وجود گذشت ۲۳ سال از درگذشت قایقران، هنوز همه فوتبالدوستان ، بازیکنان و مربیان سرشناس و معروف کشور از مرحوم قایقران به نیکی یاد می کنند و در مراسم سالگرد آن مرحوم حضور می یابند.

قایقران پهلوان و قهرمان بود

اما امید هرندی دیگر مربی باسابقه و دروازبان اسبق گیلان و ایران که با  قایقران نیز همبازی بود در مصاحبه با ایرنا اظهار داشت: با وجود اینکه بیست و سومین سالگرد مرحوم سیروس قایقران است، اما همه ما فکر می کنیم که قایقران زنده است چون معرفت و مرام قایقران از لحاظ بازی و چه از لحاظ اخلاقی زبانزد همگان بود.

وی که به عنوان مربی هدایت تیم های مختلف گیلان را برعهده داشت، افزود: البته آن چیزی که قایقران را ماندگار کرد ، اخلاق وی بود و به طور حتم خیلی از فوتبالیست ها از لحاظ فنی از وی بالاتر بودند اما اخلاق مرحوم سیروس قایقران وی را منحصر بفرد کرد.

دروازبان اسبق تیم های سپیدرود و استقلال رشت و دروازبان اسبق تیم منتخب گیلان ادامه داد: مرحوم قایقران هم پهلوان و هم قهرمان بود و به همین دلیل از یادها نخواهد رفت و از معرفت و انسانیت این فوتبالیست برجسته می توان کتاب نوشت چون وی بیشتر به فکر دیگران بود و به همین دلیل در قلبها ماندگار شد چون عاشق بود و عشقش را به مردم ارایه  می کرد.

دروازبان اسبق تیم ملی فوتبال بیان کرد: من سال ها با قایقران همبازی بودم و همچنین در تیم های سپیدرود و استقلال رشت رو در روی قایقران نیز بازی کردم و بارها تیم ملوان را شکست دادیم و بارها نیز از این تیم شکست خوردیم اما رفاقت ما با قایقران ماندگار بود.

هرندی یادآور شد: اولین بار در تیم منتخب جوانان گیلان با قایقران همبازی شدم و من درون دروازه قرار داشتم و مرحوم قایقران نیز در آن برهه در دفاع وسط بازی می کرد و پس از آن نیز، طی سال های ۶۴ و ۶۵ با قایقران در تیم ملی حضور یافتیم و در جام فجر نیز با قایقران در تیم ملی همبازی شدم که خاطرات بسیار خوبی را از آن زمان در ذهن داریم.

وی تصریح کرد: در سال ۶۵ نیز توسط مرحوم دهداری به همراه قایقران به تیم ملی دعوت شدم که خاطرات زیادی نیز از آن زمان داریم و طی سال های ۶۷ و ۶۸ نیز من و قایقران توسط شرکت نفت استخدام شدیم و پس از آن، باشگاه کشاورز برای خرید ما اقدام کرد که من به تیم کشاورز نرفتم اما مرحوم قایقران جذب این تیم و کاپیتان کشاورز شد.

این مربی باسابقه فوتبال گیلان اضافه کرد: قایقران یکی از ورزشکارانی بود که قهرمانی های زیادی را تجربه کرد و همچنین کاپیتان تیم ملی فوتبال بود و یکی از برترین بازیکنان قاره آسیا نیز، انتخاب شده بود و عشق مردم کشورش بود و وی به معنای واقعی قایقران فوتبال گیلان بود و به همین دلیل همیشه جاودانه خواهد ماند.

هرندی در خاتمه اظهار کرد: قایقران جایگاهی در بین مردم داشت که هنگامی که خبر درگذشتش اعلام شد، همه عزادار شدیم و حتی مرحوم آیت الله احسانبخش امام جمعه و نماینده ولی فقیه آن زمان استان گیلان در مراسم تدفین قایقران حضور یافت که این امر نشان از جایگاه مرحوم قایقران دارد و در کلام آخر می توانم  عنوان کنم که قایقران فراموش شدنی نیست و هنوز بازیکنان و همبازی های قایقران به یاد او  هستند.   

برچسب‌ها فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور مرحوم سیروس قایقران فوتبال ایران تیم ملی فوتبال مرحوم قایقران فوتبال گیلان تیم ملی تیم ملی تیم منتخب جام حذفی آن زمان سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۷۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مدل پنکه پارس خزر محبوب و پرفروش برای روز‌های گرم تابستان

افرادی که قصد خرید یک مدل پنکه پارس خزر محبوب و پرفروش برای روزهای گرم تابستان دارند، می‌توانند سفارش خود را از فروشگاه آنلاین جیمبو شاپ انجام دهند. این فروشگاه، یکی از معتبرترین مراکز پخش محصولات خانگی در تهران است که از اواخر سال 1397 فعالیت خود را در این زمینه شروع کرد. در این فروشگاه، انواع پنکه‌های پارس خزر با کیفیت مطلوب و به‌صورت آنلاین به مشتریان عرضه می‌شود. آن‌ها، پس از ثبت سفارش، در کمترین زمان کالای مورد نظر خود را تحویل خواهند گرفت.

معرفی مدل‌های پنکه‌های پارس خزر موجود در فروشگاه جیمبوشاپ

فروشگاه آنلاین جیمبو شاپ، سایتی معتبر برای خرید پنکه یا سایر محصولات خانگی به‌حساب می‌آید. تمرکز این فروشگاه آنلاین، بر مشتری‌مداری است و افراد می‌توانند با اطمینان کامل، یکی از مدل‌های پنکه پارس خزر محبوب و پرفروش برای روزهای گرم تابستان را از این سایت انتخاب کنند.

به‌طور کلی، این فروشگاه آنلاین، فهرست کاملی از محصولات خانگی دارد و محصولات خود را با قیمت مناسب و به‌سرعت به مشتریان عرضه می‌کند. سهولت در مراحل بررسی، خرید و تحویل کالا و همچنین پشتیبانی از برندهای مطرح لوازم خانگی، از دیگر ویژگی‌های این فروشگاه آنلاین به‌شمار می‌رود. مشتریان، می‌توانند از میان مدل‌های متنوع پنکه‌های موجود در این فروشگاه، یکی از موارد زیر را انتخاب کنند:

پنکه دیواری کنترل‌دار پارس خزر 60 وات ES-7020

یکی از مدل‌های پنکه پارس خزر محبوب و پرفروش برای روزهای گرم تابستان در فروشگاه جیمبوشاپ، پنکه دیواری مدل ES7020WKAI است. این مدل پنکه، در ابعاد 47*24*46 سانتی‌متر و وزن 4.8 کیلوگرم تولید می‌شود و گرید انرژی آن بر روی +A قرار دارد. از مشخصات فنی و قابلیت‌های این پنکه، می‌توان به برخورداری از تایمر، قابلیت چرخش اتوماتیک پنکه به چپ و راست، قابلیت تنظیم آسان زاویه وزش باد و قابلیت گردش افقی اشاره کرد. حداکثر توان مصرفی این وسیله، 60 وات و حجم باددهی آن 56 متر مکعب بر دقیقه است.

این پنکه کم‌مصرف، چهار پره پلاستیکی مرغوب و پایه‌‌ای ساخته‌شده از پلاستیک باکیفیت و فلز دارد. افراد، می‌توانند سرعت چرخش پره‌های آن را در سه حالت کند، متوسط و تند تنظیم کنند. این پنکه دیواری، به‌وسیله یک پنل کنترل لمسی یا ریموت کنترل تنظیم می‌شود و شروع به‌کار می‌کند. این پنکه، یک موتور مجهز به فیوز حرارتی دارد و دارای گواهینامه استاندارد ایمنی محصول، تايمر، گارد محافظ ايمن و نشان استاندارد اروپا CE است.

افراد، می‌توانند با خرید این پنکه از فروشگاه جیمبوشاپ و نصب آن بر روی دیوار، بدون اشغال فضای زیادی در اتاق، اتاق‌های کوچک را خنک کنند.

پنکه پایه بلند پارس خزر 60 وات ES-4010

پنکه پارس خزر ES-4010، یکی از مدل‌های ایستاده پنکه پارس خزر محبوب و پرفروش برای روزهای گرم تابستان محسوب می‌شود. این پنکه، در ابعاد 58*24*46 سانتی‌متر و 7.5 کیلوگرم ساخته شده است و 4 پره پلاستیکی و پایه فلزی با قابلیت تنظیم ارتفاع دارد. درواقع، افراد می‌توانند به‌راحتی و از طریق پیچ تنظیم میله استیل پایه پنکه را در ارتفاعی بین 105 تا 145 سانتی‌متر بالا و پایین ببرند. این مدل پنکه، به‌عنوان بلندترین مدل پنکه‌های پایه‌دار در بازار شناخته شده است.

کلیدهای تنظیم سرعت پنکه و همچنین کلیدهای روشن و خاموش کردن آن، بر روی پایه تعبیه شده‌اند و این وسیله ریموت کنترل ندارد. موتور این وسیله، مجهز به فیوز حرارتی خواهد بود و در اثر فعالیت زیاد و طولانی‌مدت، آسیبی به آن وارد نمی‌شود. افراد، می‌توانند سرعت عملکرد این پنکه را در سه حالت کند، متوسط و تند تنظیم کنند. حجم باددهی آن، 56 مترمکعب بر دقیقه و حداکثر توان مصرفی آن 60 وات است.

این وسیله، نشان استاندارد ایمنی، گارد محافظ ایمن و سیم دوشاخه 3 متری با روکش PVC دارد. قابلیت‌های آن، شامل تنظیم آسان زاویه وزش باد به‌صورت جغجغه‌ای، قابلیت تنظیم گردش افقی و قابلیت حمل آسان می‌شود.

پنکه پایه بلند پارس خزر 60وات ES4060RW

یکی دیگر از مدل‌های پنکه پارس خزر محبوب و پرفروش برای روزهای گرم تابستان در فروشگاه جیمبوشاپ، پنکه پایه بلند پارس خزر مدل ES4060RW است. این پنکه، در ابعاد 46*24*105 سانتی‌متر و وزن 7.7 کیلوگرم تولید می‌شود و گرید انرژی آن، در سطح +A قرار دارد. ظاهر این محصول، زیبا و ساده است و پره‌های آن، از جنس پلاستیک و پایه آن از جنس لوله تلسکوپی و استیل ساخته شده‌اند. این محصول، یکی از نمونه‌های میان‌رده‌ و مناسب برای اغلب اقشار جامعه به‌حساب می‌آید.

از میان قابلیت‌های آن، می‌توان حجم باددهی به اندازه 56 متر مکعب در دقیقه، امکان تغییر ارتفاع تا 130 سانتی‌متر، امکان تغییر سرعت آن در سه حالت، پشتیبانی از ریموت کنترل و تایمر اشاره کرد. این وسیله سرمایشی، یک موتور قدرتمند دارد و حداکثر توان مصرفی آن 60 وات است. بنابراین، پروانه این پنکه با سرعت 1250 دور در دقیقه و با صدای بسیارکم می‌چرخد و این پنکه، برای محیط‌هایی با متراژ زیر صد متر کاملا کارایی دارد.

این پنکه، به‌وسیله یک ریموت کنترل خاموش، روشن و تنظیم می‌شود و همچنین، قابلیت خاموشی اتوماتیک با یک تایمر دقیق را دارد.

پنکه پایه بلند شیبا پارس خزر 60وات مشکی

مدل پنکه پایه بلند شیبا، یکی از وسایل سرمایشی ساده و مقرون‌به‌صرفه است و از مدل‌های پنکه پارس خزر محبوب و پرفروش برای روزهای گرم تابستان به‌شمار می‌رود. از این پنکه می‌توان، با ابعاد 106*24*49 سانتی‌متر و وزن 8.4 کیلوگرم در فضاهای مختلف استفاده کرد. گرید انرژی آن، در سطح +A قرار دارد. بدنه آن، ازجنس پلاستیک مرغوب و پره‌های آن از جنس پلاستیک شفاف ساخته شده‌اند و پایه آن از یک میله تلسکوپی تشکیل شده است که قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد.

از دیگر قابلیت‌های این وسیله، می‌توان به قابلیت تنظیم آسان زاویه وزش باد به‌صورت جغجغه‌ای، تنظیم گردش افقی، تنظیم سرعت پنکه در سه سرعت و تایمر اشاره کرد. همچنین، این پنکه ایستاده، سیمی به طول سه متر با روکش PVC، گارد محافظ میله‌ای و مشبک، صفحه‌نمایش، دکمه‌های لمسی و ریموت کنترل دارد. حداکثر توان مصرفی این پنکه، 60 وات و حجم باددهی آن 56 متر مکعب بر دقیقه درنظر گرفته شده است.

پنکه پایه بلند آدو پارس خزر 60وات مشکی FSR-ADO

یکی دیگر از بهترین مدل‌های پنکه پارس خزر محبوب و پرفروش برای روزهای گرم تابستان، پنکه پایه بلند آدو پارس خزر درنظر گرفته می‌شود. ابعاد این پنکه ایستاده، 120*33*59 سانتی‌متر و وزن آن 8350 گرم است که گرید انرژی آن، در سطح +A قرار دارد. این پنکه، قابلیت تنظیم ارتفاع تا 115 سانتی‌متر و قابلیت تنظیم سرعت پنکه در چهار حالت را دارد. با وجود تایمر دقیق، افراد می‌توانند آن را به‌صورت اتوماتیک در زمان مشخص خاموش کنند.

افراد، می‌توانند برای خرید پنکه پارس خزر محبوب و پرفروش برای روزهای گرم تابستان به فروشگاه آنلاین جیمبوشاپ به آدرس اینترنتی https://jimboshop.ir/ مراجعه کنند. در این فروشگاه، انواع مختلف مدل‌های پنکه پارس‌خزر با قابلیت‌های متنوع عرضه می‌شود. مدل‌های متنوع پنکه‌های پارس‌خزر، در انواع ایستاده و دیواری و همچنین با طراحی زیبا و کیفیتی مطلوب تولید شده‌اند و درنظر اغلب مشتریان محبوبیت بالایی دارند. خرید از این فروشگاه، آسان است و مشتریان می‌توانند در کمترین زمان کالای مورد نظر خود را تحویل بگیرند.

شما عزیزان می توانید برای گرفتن مشاوره تلفنی با شماره های 02134904700، 09024724413 تماس حاصل فرمایید.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) پخت محبوب‌ترین رامن گوشت و نودل در خیابان‌های ژاپن
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • ۵ مدل پنکه پارس خزر محبوب و پرفروش برای روز‌های گرم تابستان
  • بهترین سواحل سریلانکا که باید ببینید
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • قیمت غذای محبوب ایرانی‌ها نجومی شد (اینفوگرافی)
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • نکوداشت کاشف السلطنه فردا در لاهیجان