Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحسن لطیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه امسال هم با توجه به تداوم شرایط خاص در تقابل با بیماری کووید ۱۹ و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شیوه نامه‌های بهداشتی در ماه مبارک رمضان برنامه‌ها به صورت ویژه اجرایی خواهد شد، اظهار کرد: با توجه به علاقه‌مندی و استقبال گسترده مردم مومن استان نسبت به مراسم مذهبی و عدم امکان حضور عمومی در این مراسم، رسانه استانی امسال هم رسالت سنگینی در خصوص تهیه و پخش ویژه برنامه‌های متعدد ماه میهمانی خدا بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ویژه برنامه افطار سیما « عطـرلـی بهـار» است که در ساعات افطار به مدت ۶۰ دقیقه میهمان سفرهای مومنین روزه‌دار خواهد بود، پخش سخنان نماینده ولی فقیه در استان، گزارش‌های ویژه برای اشاعه فرهنگ سفره‌های ساده در افطار، میهمان ویژه، آیتم «زنجـان همـدل» با موضوع پخش گزارش از زندانیان جرایم غیرعمد برای جلب مشارکت‌های مردمی در آزادسازی زندانیان، وله‌های مختلف، ادعیه‌های مخصوص افطار و گزارش مردمی، از آیتم‌های متعدد این برنامه است.

لطیفی اضافه کرد: ویژه برنامه «اوباشدانلیق» هم در سحرگاهان به مدت ۷۰ دقیقه با آیتم‌های مختلفی مانند تلاوت قرآن، زمزمه سحر، ابتهال، قرائت ادعیه و اذکار، اذان و مناجات و بخش کارشناسی در لحظات ربانی و ملکوتی سحر که از صحن مطهر امامزاده سید ابراهیم(ع) پخش خواهد شد، همراه و میهمان بینندگان خواهد بود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان به دیگر برنامه‌های سیما اشاره کرد و گفت: ویژه برنامه قرار شب در ۲۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای، سـی شب سـی منبـر، میزگرد با محوریت مباحث تخصصی اعتقادی، آموزش روخوانی و روان خوانی قرآن با تدریس اساتید استان همچنین ویژه شب‌های قدر، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده شبکه اشراق هستند.

وی تصریح کرد: شبکه اشراق مراسم باشکوه جمع‌خوانی قرآن سال‌های ۹۸ و ۹۷ را در دو قسمت مجزای عصر گاهی و سحرگاهی تقدیم حضور مردم مومن استان خواهد کرد و علاوه بر برنامه‌های ذکر شده، سریال آهستگی تولید مرکز زنجان ویژه ماه مبارک رمضان، مجموعه متهم گریخت، مجموعه فوق لیسانسه‌ها، برنامه‌های تامینی ویژه لیالی قدر و میلاد امام حسن مجتبی (ع) و عید سعید فطر هم برای این ایام در نظر گرفته شده و سایر برنامه‌های روتین سیما نیز با حال و هوای ماه مبارک رمضان پخش خواهند شد.

لطیفی به برنامه‌های رادیو اشاره کرد و گفت: «اوباشدانلیق» ویژه برنامه اوقات ملکوتی سحر است و سعی شده با پخش آیتم‌هایی از قبیل دعوت از مادحین برای قرائت ادعیه و اذکار، تفسیر ادعیه ماه رمضان، آداب و رسوم سحری، رمضان در جبهه‌ها، ادعیه مخصوص سحر و .... ساعاتی پر از معنویت را به مدت ۷۰ دقیقه برای شنوندگان خود فراهم کند.

وی افزود: دیگر ویژه برنامه رادیو« رحمت آیی» نام دارد که در زمان افطار به مدت ۹۰ دقیقه پخش می‌شود و شامل آیتم‌هایی مانند آداب و رسوم رمضان، نمایش، ارتباط با استان‌های مختلف، پرداخت به آداب و رسوم رمضان در شهرستان‌ها، گزارش از زندان‌ها برای کمک به آزادی زندانیان، گزارش مردمی، سخنرانی و ... است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به اینکه پخش مراسم ترتیل‌خوانی قرآن کریم به مدت ۶۰ دقیقه، ۳۰ مسابقه قرآنی و برنامه «حکمت لی سوزلر» از دیگر برنامه‌های صدا برای این ایام است، گفت: همچنین رادیوی استانی زنجان برای روز جهانی قدس برنامه زنده‌ای به مدت ۲۱۰ دقیقه در نظر گرفته و در شبهای قدر و شهادت امیرالمومنین(ع) هر شب ۱۲۰ دقیقه ویژه برنامه خواهد داشت، دو ویژه برنامه عید فطر هم بنام «بایراملیق» به مدت ۱۲۰ دقیقه پیش‌بینی شده است.

لطیفی از آمادگی کامل معاونت اطلاعات و اخبار مرکز برای این ایام خبر داد و تصریح کرد: معاونت اطلاعات و اخبار هم با تولید ۱۵ گزارش تولیدی، سه گزارش آداب و رسوم ماه رمضان در مناطق مختلف استان، ۲۹ خبر مکتوب، ۱۸ خبر رویداد، سه گفتگوی زنده، گزارش ویژه آمادگی به ورود ماه صیام، پنج گزارش ویژه جشن گلریزان و پویش زنجان همدل، ویژه شب‌های قدر، گزارش‌های مرتبط با اکرام ایتام، گزارش‌های خبری فعال بودن چرخه تولید در کارخانه‌ها، آیتم با روزه‌داران، تخصیص هزینه افطاری‌ها به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا، هر خانه یک مناره و گزارش وداع با ماه صیام، همراه مخاطبان بخش‌های خبری خواهد بود.

وی درباره برنامه‌های فضای مجازی افزود: معاونت مجازی مرکز هم با تولید و پخش آیتم‌های منبر یک دقیقه‌ای روحانیون و انتشار سخنان مذهبی، ۶۰ قطعه ویدئو، هشت قطعه استوری ویدئو، طراحی صفحه ویژه ماه مبارک رمضان در سایت مرکز، تولید تفسیر کوتاه قرآنی در قالب ۳۰ قطعه ویدئو، طراحی مسابقه دانستنی‌های قرآنی با عنوان «پیام الهی» و طراحی سوالات چهارگزینه‌ای، پویش «زنجان همدل» در قالب جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای آزادسازی ۸۸ زندانی، انتشار دعای روز ماه مبارک رمضان (سه زبانه)، پخش زنده اینستاگرامی برنامه‌های ویژه در ماه مبارک رمضان، نقش رسانه مکمل در بازنشر تولیدات سیما و صدا در بسترهای مختلف فضای مجازی و اطلاع‌رسانی ویژه برنامه‌های صدا و سیمای زنجان در فضای مجازی همراه مخاطبان خواهد بود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با سعی و تلاش وافر و شبانه‌روزی همکاران، لحظات معنوی و پربرکتی برای مخاطبان خود در این ایام فراهم کنیم و در این مسیر نیازمند دعای خیر هم استانی‌های مومن هستیم.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان قرآن ماه رمضان مدیرکل صدا و سیمای زنجان زنجان همدل ماه مبارک رمضان ویژه برنامه آداب و رسوم صدا و سیمای مرکز زنجان برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۷۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پیراهن ویژه تورینو به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد فاجعه سوپرگا / عکس

۷۵ سال از یکی از تاریک ترین روزهای تاریخ فوتبال ایتالیا گذشت.

طرفداری - 4 می 1949 یک روز سیاه در تاریخ فوتبال ایتالیاست، روزی که هواپیمای حامل بازیکنان تورینو که پس از یک دیدار دوستانه در مقابل بنفیکا از لیسبون باز می گشتند با توجه به وضعیت بد جوی در نزدیکی کلیسای سوپرگا سقوط کرد و نسلی طلایی از فوتبال ایتالیا به ابدیت شتافت. در آستانه هفتاد و پنجمین سالگرد این اتفاق ناگوار، باشگاه تورینو برای بزرگداشت این روز از پیراهن ویژه ای رونمایی کرد. تورینو از پیراهن در بازی جمعه شب مقابل بولونیا استفاده می کند.

داستانِ تورینو: تجدید حیات غم انگیز ترین باشگاه تاریخ فوتبال

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ‌مداحی حاج مهدی رسولی در سالروز شهادت امام ‌صادق(ع) + فیلم
  • ویژه برنامه‌های شبکه دو به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر امام رضا(ع) به مناسبت شهادت امام صادق(ع)/ عزاداری شامگاه شهادت رئیس مذهب در بارگاه رضوی
  • رونمایی از پیراهن ویژه تورینو به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد فاجعه سوپرگا / عکس
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع)
  • ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • تدارک ویژه صدا و سیمای گلستان در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)