Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@14:42:08 GMT

بیش از یک هزار تن سیب و پرتقال در همدان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۷۱۹۴

بیش از یک هزار تن سیب و پرتقال در همدان توزیع شد

مجید مسلمی راد روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه در پایان سال ۱۳۹۹ اتحادیه تعاون روستایی همدان به عنوان مباشر تامین میوه طرح تنظیم بازار تعیین شد افزود: اقدام مناسب این اتحادیه در خرید و ذخیره سازی سیب و پرتقال موجب رضایتمندی مردم همدان از اجرای این طرح شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر کیفیت مطلوب میوه، قیمت متناسب با بازار و بر اساس دستورالعمل تعیین شد که این امر استقبال مردم از میوه طرح تنظیم بازار را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسلمی راد با اشاره به هدف اصلی توزیع میوه سیب و پرتقال در ایام پایانی سال و نوروز یادآور شد: هدف از اجرای این طرح، تامین بازار میوه مورد نیاز مردم نبوده بلکه با اجرای این طرح بازار تنظیم و از افزایش قابل توجه قیمت ها و شوک به بازار جلوگیری شده است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان گفت: قیمت میوه برای سیب قرمز هشت هزار تومان، سیب زرد ۱۰ هزار و ۸۰۰ تومان و برای پرتقال نیز ۱۰هزار و ۸۰۰ تومان تعیین و در ۹۸ غرفه در سطح استان همدان توزیع شد. 

وی ادامه داد: تاکنون ۸۰ درصد میوه تامین شده توسط اتحادیه تعاون روستایی به مباشرت از سازمان صمت توزیع شده و ۲۰ درصد مابقی نیز در حال توزیع است.

برچسب‌ها تعاون روستایی همدان ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعاون روستایی همدان ستاد تنظیم بازار تعاون روستایی همدان ستاد تنظیم بازار اخبار کنکور تعاون روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۷۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۵۹۴ هزار تن گندم و کلزا در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: از ابتدای فصل خرید گندم و کلزا تاکنون ۵۹۴ هزار و ۱۷ تن محصول از کشاورزان استان توسط مراکز تعاون روستایی خریداری شد.

زرگانی افزود: از این میزان ۵۴۶ هزار و ۳۴۶ تن گندم و ۴۸ هزار و ۶۷۱ تن کلزا می‌باشد. 

وی ادامه داد: در این مدت ۲۹۷ هزار و ۶۰ تن گندم به کارخانه‌های آرد و سیلو‌های گندم و ۴۴ هزار و ۱۵۱ تن کلزا با کارخانه روغن کشی مدلل ارسال شده است.

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • خرید بیش از ۵۹۴ هزار تن گندم و کلزا در خوزستان
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت انواع میوه یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • این میوه را حتما قبل از خواب بخورید