Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-04@23:41:34 GMT

طرح پیشگیری از سرقت خودرو در کرج تدوین شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۷۵۰۴

طرح پیشگیری از سرقت خودرو در کرج تدوین شد

البرز-معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل البرز گفت:با توجه به ضرورت برنامه ریزی و اقدام برای کنترل و کاهش جرایم به ویژه جرم سرقت، انجام طرح تحقیقاتی پیشگیری از سرقت خودرو و وسایل داخلی آن در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

به گزارش قدس آنلاین،جعفر داراب خانی افزود: در گام نخست با دعوت از نمایندگان ارشد دستگاه‌های مربوط و تبادل اطلاعات، وضعیت استان البرز در بروز و ظهور جرم سرقت تحلیل و بررسی شد و سپس آمار و اطلاعات مربوط به این جرم، تجمیع و آنالیز گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم استان البرز گفت: طرح فوق شامل بیان مسأله، آسیب شناسی پدیده سرقت خودرو و وسایل داخلی آن و تقسیم وظایف دستگاه های اجرایی، انتظامی، نظامی و امنیتی و مراجع خدمات رسان برای پیشگیری از این جرم است.

وی افزود: با دستور رئیس کل دادگستری استان البرز، طرح موصوف در اختیار مدیران دستگاه های ذیربط برای بهره برداری و اجرا قرار گرفته که نتایج اجرای آن متعاقباً اعلام می شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کرج پيشگيري از سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۷۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، سرهنگ عیسی روشن‌قلب با بیان اینکه ماموران یگان امداد حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی شمال به جنوب به یک دستگاه خودرو باری نیسان که در حال تردد بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، گفت: در بازرسی از این خودرو، ۱۰ دستگاه کولر گازی قاچاق کشف شد.
وی ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۳ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: متهم ۲۴ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • مانور پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی و کمک به دفع آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌های اهواز
  • سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند
  • حرف‌های سریع‌ترین سارق خودرو ایران
  • تجهیز خودرو‌ها به ردیاب برای جلوگیری از سرقت خودرو