Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم رضاییان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه این اردو برای آماده سازی بازیکنان جهت شرکت در مسابقات آسیایی سال آینده برگزار می‌شود، افزود: ۷۴ بازیکن در ۲ گروه به این اردو تدارکاتی دعوت شدند که ۳۷ نفر درگروه اول و ۳۶ نفر در گروه دوم قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه تمامی بازیکنان و مربیان حاضر در این اردو تست "پی سی آر" جهت شناسایی ابتلا به ویروس کرونا دادند، اظهار داشت: اردوی گروه اول از ۱۷ تا ۲۰ فروردین و گروه دوم از ۲۰ تا ۲۳ فروردین در شاهرود برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضاییان با بیان اینکه سرپرست این اردو «جابر قمی» دبیر هیات هندبال استان سمنان است، تصریح کرد: این اردوی تدارکاتی با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی انجام می شود.

رئیس هیات هندبال استان سمنان ادامه داد: «مهدی رهبر» سرمربی و «حمیدربانی‌کیا»، «محمدرضا جعفرنیا» و «محمدسیاوشی» مربیان این اردوی تدارکاتی هستند.

به گفته وی، ۱۴ بازیکن از این استان به اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان دعوت شدند که انتظار می‌رود از فرصت میزبانی استفاده کنند و با قدرت در این اردو حضور داشته باشند.

شهرستان شاهرود بهمن ماه سال ۹۸ نیز میزبان اردوی یک هفته ای تیم ملی هندبال جوانان کشور بود.

تیم زغال سنگ البرز شرقی شاهرود بهمن ماه سال گذشته در بازی نهایی لیگ دسته یک بانوان کشور با شکست تیم تهران بر سکوی قهرمانی این رقابت ها ایستاد و راهی لیگ برتر شد.

برچسب‌ها تیم ملی هندبال اردوی تیم ملی شاهرود

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی هندبال اردوی تیم ملی شاهرود تیم ملی هندبال اردوی تیم ملی شاهرود اخبار کنکور تیم ملی هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۷۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دراین اردو   کشتی گیران نونهال از سراسر استان زیر نظر مربیان مجرب با انجام  تمرینات و مسابقات تمرینی و انتخابی خود را برای شرکت در مسابقات کشوری آماده می کنند.

مسابقات کشوری  دوازدهم اردیبهشت در تهران برگزار خواهد شد .

این اردو به میزبانی هیئت کشتی پیرانشهر ودر سالن کشتی  این شهربرگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین