Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@20:57:43 GMT

احداث ۴۰ هزار متر شبکه توزیع برق در شهرستان دامغان

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۷۶۶۱

احداث ۴۰ هزار متر شبکه توزیع برق در شهرستان دامغان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان مدیر توزیع برق شهرستان دامغان با عنوان این مطلب اظهار داشت: نصب یک دستگاه اتوبوستر در جاده معلمان مربوط به فیدر سرکویر، احداث ۲۳ کیلومتر خط ۲۰ کیلوولت جاده بشم، جا به جایی شبکه و پست های هوایی روستاهای صلح آباد، قوشه و خیابان شهید آیت، نصب ۲۰ سِت کات اوت و چهار دستگاه سکسیونر گازی در سطح شبکه ۲۰ کیلوولت شهرستان و تبدیل شبکه فشارضعیف سیمی روستاهای اگره و حسین آباد دولاب به کابل آلومینیومی خودنگهدار، به عنوان اقدامات شاخص این مدیریت مربوط به سال قبل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمدحسین ترابی بیان داشت: ۴۰ ایستگاه هوایی توزیع برق با ظرفیت پنج هزار و ۳۱۵ کیلوولت آمپر، در سطح شهرستان دامغان بهره برداری و در مدار قرار گرفته است.

وی با اشاره به این که عملیات تبدیل ۱۵ کیلومتر شبکه فشارضعیف هوایی سیم مسی به کابل خودنگهدار، از جمله اقدامات به اجرا درآمده است گفت: طرح اصلاح و تعمیرات ۲۲ کیلومتر شبکه توزیع برق نقاط مختلف شهرستان، توسط اکیپ های بهره برداری این مدیریت اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: دایر نمودن ترانس عمومی روستای وامرزان جهت بهبود ولتاژ، احداث شبکه ۲۰ کیلوولت در ادامه فیدر زرین به سمت شاهرود برای افزایش پایداری خطوط برق رسانی و همچنین عملیات بهینه سازی و جا به جایی ترانس عمومی روستاهای جزن، کلاته ملا و مومن آباد، به عنوان برنامه های پیش بینی شده ای است که درنظر است اجرایی شوند.

ترابی بااظهار این که در طول سال قبل، ۶۸۰ پروژه ی عمرانی برق رسانی در شهرستان دامغان به بهره برداری رسیده افزود: مبلغ ۱۴۴ میلیارد ریال برای پروژه های موردنظر هزینه صرف شده است.

46

کد خبر 1502330

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان شهرستان دامغان توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۷۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین یادواره ۵۲ شهید کارگر شهرستان دامغان ظهر سه شنبه با حضور خانواده معزز شهدا، ایثارگران و همچنین فعالان کارگری، کارگران و کارآفرینان و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات شرکت فولاد دامغان برگزار شد.

امام جمعه دامغان در این مراسم معنوی ضمن بیان اینکه هرچه که امروز کشور ما دارد ودر آینده خواهد دات به برکت خون شهدا است، گفت: خون پاک شهدا جریان ساز است و امروز برگزاری این دست یاواره ها به این جریان سازی کمک می کند.

حجت الاسلام حسن رستمیان به جبهه کارو تولیدبه مثابه خط مقدم جهاد اقتصادی کشورمان اشاره کرد و بیان داشت: کارگران به عنوان مجاهدان عرصه تولید نقش بسزایی در رونق وپیشرفت تولیدکشور دارند

وی افزود: به این دلیل دشمنان نمی‌توانند دربخش نظامی با ایرا ن مقابله کنند مقوله فرهنگ دینی را هدف قرار گرفتند که ما باید با سرمایه گذاری در بخش فرهنگی واجرای برنامه های معنوی وفرهنگی اهداف دشمنان را خنثی کنیم.

اجرای برنامه فرهنگی هنری وقرایت سرود گروه سراج، وبیان خاطرات آقای عالمی از فرماندهان دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه ها بود درپایان از پنج خانواده شهید کارگر به نمایندگی از دیگر خانواده شهدای کارگر شهرستان دامغان تقدیر شد.

کد خبر 6093342

دیگر خبرها

  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • نصب یک هزار و ۹۲۶ کنتور هوشمند برق در شاهرود
  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان