Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، در دیدار با سرهنگ عباسی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان، گفت: متأسفانه در نخستین روز‌های سال جدید، بیشتر از ۵ دانش آموز در سوانح مختلف رانندگی جان خود را از دست داده اند و در اغلب موارد، دانش آموز راکب و یا ترک نشین بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تعداد دانش آموزان کشته شده در روز‌های ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزایش صد در صدی را نشان می‌دهد.

واقعی گفت: متأسفانه در طول سال ۹۹ تعداد ۹ دانش آموز و یک معلم در سوانح مختلف رانندگی کشته شده اند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه از اسفند ماه سال گذشته تا کنون بیش از ۱۲ دانش آموز در دوره‌های مختلف تحصیلی بر اثر سوانح مختلف جان خود را از دست داده اند، گفت: رانندگی، پرت شدن از کوه، غرق شدن در آب و بیماری‌های مختلف به غیر از کرونا از جمله دلایل فوت این عزیزان بوده است.

او گفت: متاسفانه تعدادی از اولیا، خودرو و موتور سیکلت‌ها را در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهند و به این واسطه به فرزند خود افتخار می‌کنند، در حالی که دانش آموز هنوز به سن قانونی نرسیده و شایستگی رانندگی را ندارد.

واقعی با بیان این که هیچ دانش آموزی در استان به دلیل کرونا فوت نکرده است؛ ادامه داد: غیر حضوری شدن کلاس‌های درس و عدم حضور دانش آموزان در محیط امن مدرسه، تلفات رانندگی و سایر سوانح را افزایش داده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خواستار برخورد قاطع پلیس با دانش آموزانی که هدایت خودرو و یا موتور سیکلت را بر عهده می‌گیرند شد و گفت: اولیا این دانش آموزان نیز باید مراقب رفتار خود باشند و وسایل نقلیه را در اختیار فرزندان خود نگذارند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدارس ابتدایی راهنمایی و رانندگی دانش آموزان دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۷۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، ادنا قانونی دانش آموز مدارس الغدیر کیش در رده سنی جوانان رتبه اول رشته پدل برد مسابقات استندآپ پدل برد و پدل بردینگ بانوان را کسب کرد.

این مسابقات از سوم اردیبهشت آغاز شد و تا هفتم اردیبهشت با شرکت ۱۲۰ ورزشکار کشور به میزبانی جزیره کیش برگزار شد.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۹۳ هزار معلم نمونه با ارزیابی‌های چندگانه
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!