Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@13:51:47 GMT

آمار ابتلا به کرونا در اندیمشک افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۸۰۱۳

آمار ابتلا به کرونا در اندیمشک افزایش یافت

یحیی میثم  روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پس از طی تعطیلات نوروز، شاهد خیز جدید موارد سرپایی و بستری کرونا در شهرستان  هستیم.

وی با اشاره به افزایش موارد تشخص سرپایی کرونا در شهرستان اندیمشک به دلیل عادی‌انگاری مردم افزود: این موارد بعد از چند روز می‌تواند به افزایش آمار مرگ و میر و تهدید جدی سلامت عمومی تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک ضمن نگرانی‌ها در مورد ویروس جهش‌یافته در شهرستان اظهار داشت: هرگونه کاهش سطح مراقبت‌های بهداشتی در سطح شهرستان می‌تواند خطرساز باشد.

میثم تصریح کرد: بازرسی مشترک از اماکن پرخطر تشدید شده است و در این راستا دیروز یک جایگاه سوخت به علت رعایت نکردن پروتکلها پلمب شد.
وی از شهروندان خواست ضمن رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ازحضور در هرگونه دورهمی‌های خانوادگی، مراسم های عروسی و عزا و تجمع پرخطر  پرهیز کنند.

هم اکنون ۱۵ شهرستان خوزستان از جمله اندیمشک در وضعیت قرمز کرونایی و۹ شهرستان نارنجی هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا اندیمشک بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اندیمشک بهداشت و سلامت ویروس کرونا اندیمشک بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۸۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی شدن مادر شهیدان دزفولی در اندیمشک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: حاجیه خانم روبخیر برزیده مادر شهیدان والامقام عبدالرحیم دزفولی و عبدالکریم دزفولی از شهدای دفاع مقدس، صبح امروز ۱۴ اردیبشهت و در آستانه سالگرد شهادت امام جعفر صادق علیه السلام آسمانی شد.

حسن نورانی افزود: مراسم تشییع این مادر گرانقدر فردا ساعت ۱۰ صبح، مصادف با شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام با حضور قشر‌های مختلف مردم قدرشناس برگزار و در بهشت زهرای اندیمشک به خاک سپرده می‌شود.

وی ادامه داد: فرزندان این مادر صبور عبدالرحیم دزفولی متولد ۱۳۴۳ که در سال ۱۳۵۹ در کوت شیخ خرمشهر و عبدالکریم دزفولی متولد ۱۳۴۵ که در سال ۱۳۶۱، در عملیات رمضان به فیض شهادت رسیدند.

 

 

دیگر خبرها

  • عملیات ایمن‌سازی با قطره فلج اطفال در مناطق پرخطر اجرا شد
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • سیل بند کرخه شکست
  • مردم خوزستان از تردد غیر ضروری و حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • هشدار؛ خوزستانی‌ها از حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • آسمانی شدن مادر شهیدان دزفولی در اندیمشک
  • ثبت ۷۲ میلیمتر بارندگی در «حسینیه» اندیمشک
  • شهر حسینیه اندیمشک پربارش ترین نقطه خوزستان
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد