Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایسنا: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در جلسه هیات دولت اظهار کرد: امروز از همه کشورها با ترکیب های مختلف از 4+1 با حضور ایران تا 4+1 با حضور آمریکا به هر نحوی صدای واحدی شنیده می شود و همه اطراف این توافق هسته ای به این نتیجه رسیده اند که هیچ راه حلی بهتر از برجام و هیچ مسیری جز اجرای کامل برجام وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این موفقیت جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران است. یکی از افتخارات دولت در سال های 97، 98 و 99 و روزهای اولیه 1400، این است که با همه فشارها و سختی ها و شدیدترین تحریم ها، کشور را جوری اداره کرد که نه دوستان ما ، بلکه حتی دشمنان ما امروز اعتراف می کنند که فشار حداکثری شکست خورده است.

روحانی همچنین تاکید کرد: چرا با پول ملت برای شکست آمریکا فیلم درست نمی کنید؟ اگر بناست از پول ملت فیلم درست کنید و نمایش بدهید از واقعیت ها فیلم بسازید و حقایق را به مردم بگویید. پیروزی ملت را بگویید. نباید به مردم غیرواقعیت ها را بگوییم و نباید واقعیت ها را تحریف کنیم.

رئیس جمهور در بخش دیگری از صحبت های خود عنوان کرد: به رئیس سازمان برنامه و بودجه دستور می دهم که در هفته اول ماه رمضان یک نوبت اضافی بسته کمک معیشتی به 60 میلیون نفری که این کمک را دریافت می کردند پرداخت شود.

 وی همچنین گفت: هفته آینده هم تصویب می شود که برای ماه رمضان یک کارت اعتباری تمام الکترونیک با پشتوانه سهام عدالت یا یارانه و یا سایر اوراق بهادار در اختیار مردم قرار گیرد. از این طریق کسانی که سهام یک میلیونی دارند 14 میلیون و کسانی که سهام 500 هزار تومانی دارند 7 میلیون اعتبار دریافت خواهند کرد.

این خبر تکمیل می‌شود...

منبع: فردا

کلیدواژه: کارت اعتباری ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۸۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند

جعفر سالاری نسب گفت: سال گذشته تلاش کردیم که حداکثر مردم به دنبال کارت سوخت شخصی خودشان باشند به طوری که ما در این سال ۴ میلیون کارت سوخت شخصی تولید و تحویل دادیم. 

 او افزود:۹۳ درصد از هموطنان حدود ۸۰ تا ۱۰۰ لیتر مصرف سوخت دارند ما آلان تاکسی اینترنتی را داریم که از کارت اضطراری استفاده می کنند. 

سالاری نسب افزود:  در حال حاضر ۱۱۸ میلیون لیتر مصرف سوخت داریم در ایام نوروز مردم ۷۰ درصد از کارت شخصی خود استفاده کرده‌اند

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • اتصال سرویس کارت‌های اعتباری ایران و روسیه/ مسکو از تجربه دهه‌ها مقاومت ایران در برابر تحریم بهره می گیرد
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی به زودی به ایران می‌آیند
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد