Web Analytics Made Easy - Statcounter

هر روز با مرور گفتگوها و برنامه های نوروزی طرفداری، همراه ما باشید...

در ایام نوروز رسانه طرفداری گفتگوهای ویژه ای با چهره های سرشناس ورزش ایران داشت. به طور مثال، وزیر ورزش، رییس کمیته ملی المپیک، رییس فدراسیون فوتبال با رسانه طرفداری گفتگو و پیام های نوروزی خود را از طریق این رسانه منتشر کردند. نظر به اینکه برخی مخاطبان رسانه طرفداری در ایام نوروز پیگیر اخبار ورزش ایران نبودند و این ویدیوها را ندیدند و نخواندند، آرشیو عیدانه طرفداری را با هم مرور می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرشیو عیدانه طرفداری به ترتیبی که گفتگوها در ایام نوروز منتشر شد، تقدیم مخاطبان رسانه طرفداری می شود. بخش کوتاهی از گفتگو با شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدارسیون فوتبال را می بینید و می خوانید:

امیدواریم همه ما در کنار هم تیم ملی را حمایت کنیم تیم ملی پیش قراول و لوکوموتیو پیشران فوتبال ملی است که به هرصورت شرایط میزبانی را در جریان هستید که همه ما چه رسانه و چه رسانه ملی و اصحاب رسانه که جا دارد از همه آنها تشکر کنم و تمامی ارکان کشور، نظام و همه کمک کنند با توجه به فضایی که در فوتبال ملی و بحث میزبانی به وجود آمده بتوانیم در این شرایط سخت اقتصادی که به هرصورت بخش زیادی از آن ظالمانه هم به نظر می آید، انشالله بتوانیم مردم را شاد کنیم. یکی از راه ها و کوتاه ترین راه ها برای شاد کردن مردم رفتن تیم ملی فوتبال به جام جهانی است و رفتن ایران به جام جهانی و فوتبال ملی به نشاط اجتماعی، به کمک به افزایش سرمایه اجتماعی کمک خواهد کرد. فراموش نکنیم که همه باید به تیم ملی کمک کنیم، هرکس در هر منصبی که قرار دارد. ما موظف و مکلف و مسئولیم به خصوص روی سخنم با دست اندرکارانی است که می توانند با قلم شان، قدمشان، وجودشان و تماسشان به تیم ملی کمک کنند. این تیم ملی متعلق به ملت عزیز ایران است و نیازمند و تشنه کمک است. فضایی که ایجاد شده فضای خیلی سختی است و چاره ای جز همبستگی ملی نیست و باید آن را به وجود بیاوریم و باید به منافع ملی کمک کنیم و هرکسی آگاهانه یا عامدانه خللی بخواهد وارد کند، در برابر منافع ملی ایستاده است. امیدوارم همه در یک راستا کمک کنند، باز هم در پایان همین که به هم کمک کنیم در سال جدید، خیلی ها چشم انتظارند حتی اگر یک دل و قلب را بدست بیاوریم با زبان و کمک مان و این بالاترین سعادت و عبادت و رستگاری در دو عالم است که از این بالاتر وجود ندارد. امیدوارم همه ما در این راستا قدم برداریم.

گفتگوی طرفداری با شهاب الدین عزیزی خادم که در حاشیه برنامه تیم منتخب قرن انجام گرفت، در روز اول فروردین تقدیم مخاطبان شد. در صورت تمایل می توانید با کلیک روی لینک های زیر ویدیوهای کامل گفتگو را تماشا کنید. همچنین رییس فدراسیون فوتبال پیام تبریک نوروزی خود را از رسانه طرفداری منتشر کرد: 

برترین های قرن با شهاب عزیزی خادم: تابع نظر جمع هستم؛ پروژه منتخب قرن سبب توجه به سرمایه های فوتبال می شود

پیام تبریک نوروزی عزیزی خادم: تمنا می کنم در هر جایگاهی قدمی برای کمک به مردم بردارید؛ فوتبال مسئولیت اجتماعی دارد / اختصاصی طرفداری

اخبار داغ 

مسیر سخت استقلال در جام حذفی دستور ویژه جعفر سمیعی برای پیدا کردن جاسوس تیم فیلم لحظه دستگیری مهدی گاوزن در اتوبان قم + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت رافائل واران به ویروس کرونا مبتلا شد پائولو دیبالا نزدیک به درهای خروج یوونتوس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رسانه طرفداری عزیزی خادم کمک کنند تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۸۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم

برای سی و ششمین سال پیاپی یادواره ۲۵ شهید روستای ارکان در مسجد جامع روستا و به همت خانواده شهدا و مردم شهیدپرور روستا برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، برای سی و ششمین سال پیاپی یادواره 25 شهید روستای ارکان در مسجد جامع روستا و به همت خانواده شهدا و مردم شهیدپرور روستا برگزار شد.

از دیگر برنامه‌های این یادواره که با حضور مردم و مسئولین استانی برگزار شد، سخنرانی، بیان روایت و خاطرات شهدا، تجلیل از خانواده شهدا و همچنین تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان بود.

2 هزار و 648 شهید در این استان دارای پرونده هستند که 2 هزار و 685 شهید در شهرستان‌های این استان مزار دارند.

به گزارش تسنیم، رتبه استان در شاخص شهید نسبت به جمعیت در کشور 1.169 است. تعداد کل ایثارگران این استان  10 هزار 277 نفر، تعداد کل آزادگان 397 نفر و جانبازان را هفت هزار و 232 نفر هستند.

مردم شهید پرور خراسان شمالی مانند سایر مردم ایران، در قالب نیروهای نظامی و انتظامی، اصناف، سازمان ها، اداره ها، داوطلب و بسیجی در دفاع مقدس حضور داشتند. با توجه به یکپارچگی خراسان بزرگ در آن دوران نیروهای استان با حضور در تیپ های لشکر 5 نصر سپاه پاسداران و گردان‌های فتح الله، نصرالله، حبیب‌الله، ثارالله، فجرالله، امام حسین (ع)، ادوات و لشکر ویژه شهدا به فرماندهی سردار شهید محمود کاوه و تیپ یکم ارتش مستقر در بجنورد و سایر نیروهای ارتش حماسه آفریدند.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمیته انضباطی جریمه ۲ میلیاردی عبدالله ویسی را گردن نمی‌گیرد!+ عکس
  • اقدام خبرساز ستاره اروگوئه‌ای: داروین نونیز تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را پاک کرد!
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی
  • یادواره شهدای روستای ارکان بجنورد
  • آغاز عملیات دیوارکشی اطراف آرامستان شیخ شهاب‌الدین (آزادان)
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • سید جمال‌الدین اسدآبادی مبارز و قهرمان ملی در برابر استعمار، اما ناشناخته برای نسل جوان
  • سیل توصیف از گل شهاب: وحشیانه، غیرمعقول و تاریخی!