Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@19:46:57 GMT

سرمربی ماشین سازی: برای ارتقای جایگاه تیم تلاش می‌کنم

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۸۳۴۸

سرمربی ماشین سازی: برای ارتقای جایگاه تیم تلاش می‌کنم

علیرضا اکبرپور روز چهارشنبه با انتشار پست صوتی در فضای مجازی، اظهار داشت: ماشین سازی در حال حاضر شرایط مناسبی ندارد و یک تیم ته جدولی است، اما انسان ها به امید زنده هستند و بنده نیز با امیدواری سکان هدایت این تیم زادگاهم را بر عهده گرفته ام و امیدوارم با همت بازیکنان و کادر فنی بتوانیم این تیم پرهوادار و قدیمی را به جایگاه سال های قبلی برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از زحمات مالک باشگاه و پیام های حمایتی هواداران فوتبال آذربایجان از خود، افزود: بنده فوتبال خود را مدیون باشگاه ماشین سازی هستم و از این تیم به فوتبال آذربایجان و ایران معرفی شدم و هر آنچه در توان داشته باشم، برای موفقیت تیم خودم کوشش خواهم کرد تا ذره ای از محبت های هواداران را جبران کرده باشم.

اکبرپور با اشاره به اینکه برای رسیدن به موفقیت تلاش های بی وقفه لازم است، یادآوری کرد: در حال حاضر مهمترین نیاز باشگاه برای موفقیت وحدت و همدلی بین اعضای باشگاه، بازیکنان و هواداران و در کنار آن حمایت مسئولان از این تیم ریشه دار و با سابقه است.

به گزارش ایرنا، علیرضا اکبرپور روز گذشته از سوی سران باشگاه ماشین سازی به عنوان سرمربی جدید این تیم منصوب شد تا عنوان پنجمین سرمربی این تیم بحران زده لقب بگیرد.

وی متولد سال ۱۳۵۳ در محله عباسی تبریز است که فوتبال خود را از تیم های پایه ماشین سازی شروع کرد و خیلی زود و در سن ۱۶ سالگی در تیم بزرگسالان این باشگاه بازی کرد تا اینکه با درخشش در لیگ سال ۱۳۷۵ همراه با مرحوم ناصر حجازی سرمربی وقت ماشین سازان به تیم استقلال انتقال یافت.

اکبرپور دارای مدرک مربیگری آ  (A) آسیا است و سابقه مربیگری کوتاه مدت در ماشین سازی به سال ۱۳۹۱ را دارد.

تیم فوتبال ماشین سازی هم اکنون تنها با ۹ امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ برتر  قرار دارد و در هفته بیستم این رقابت ها روز یکشنبه ۲۲ فروردین باید در تبریز مقابل تیم آلومینیوم اراک بازی کند.

برچسب‌ها فوتبال علیرضا اکبرپور ماشین سازی تبریز آذربایجان شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال علیرضا اکبرپور ماشین سازی تبریز فوتبال علیرضا اکبرپور ماشین سازی تبریز آذربایجان شرقی اخبار کنکور ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۸۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی جدید تیم فوتبال بعثت کرمانشاه معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، درپی کسب نتایج ضعیف در چند هفته اخیر لیگ دسته دوم فوتبال کشور، سرمربی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه عزل و سرمربی جدید این تیم معرفی شد.

با تصمیم افشین حسنی مدیرعامل محترم باشگاه مهرداد خادمی از سرمربی‌گری تیم بزرگسالان بعثت برکنار و محمد میرترابی جایگزین وی شد.

گفتنی است، میرترابی سابقه مربیگری درتیم‌های نساجی مازندران، سپیدرود رشت و داماش گیلان را در کارنامه دارد.

کد خبر 6098803

دیگر خبرها

  • وکلا وظیفه سنگینی در حفظ جایگاه خود و وکالت دارند
  • موضعگیری تند الخلیفی علیه ایده اخراج انریکه
  • اکبرپور: با آقا مجتبی خیلی پیشرفت کردیم
  • اوکراین مدعی خنثی سازی ترور زلنسکی شد
  • تخریب مدیران شایسته باعث کُند شدن مسیر رشد و ترقی می‌شود
  • بعضی شوخی‌ها با جامعه پزشکی سلامت مردم را تهدید می کند
  • سرمربی جدید تیم فوتبال بعثت کرمانشاه معرفی شد
  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است