Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@17:09:27 GMT

۵۵۰ نفر برای عضویت در شورای روستاها ثبت نام کرده اند

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۸۵۷۹

۵۵۰ نفر برای عضویت در شورای روستاها ثبت نام کرده اند

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل از ثبت نام ۵۵۰ نفر داوطلب برای عضویت در ششمین دوره انتخابات شورای روستاهای استان اردبیل خبر داد.

«بهروز ندایی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ثبت نام کاندیداهای شورای روستا از 16 فروردین ماه آغاز شده و تاکنون بیش از 550 نفر برای حضور در رقابت ششمین دوره انتخابات شورای روستاهای استان اردبیل ثبت نام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل تصرح کرد: بیشتری ثبت نام کننده در روستا از شهرستان مشگین شهر بوده و روند ثبت نام تا 22 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

 

این مقام مسئول افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه شرایط ویژه غیرحضوری برای ثبت نام کاندیداها مهیا شده و امیدواریم با این روند شاهد ثبت نام داوطلبان در مناطق روستایی باشیم.

 

ندایی خاطر نشان کرد: از همه داوطلبان درخواست می شود روند ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

 

وی ادامه داد: 31 بخشداری استان نیز شرایط ثبت نام حضوری کاندیداها مهیا و با بارگذاری مدارک و مستندات ثبت نام انجام می شود.

 

رئیس ستاد انتخابات استان بیان کرد: 3252 عضو شورای روستاها و عشایر استان برای 1058 روستا همزمان با سراسر کشور در 28 خردادماه برگزار می شود.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات شورای شهر و روستا ثبت نام کاندیداها اردبیل استان اردبیل ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۸۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدجواد ابوالحسینی در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و روستا‌های مهریز به نقش شورا‌ها اشاره کرد و گفت: شورا‌های روستا‌ها نقش مهم و موثری در فعالیت عمرانی و امنیت اجتماعی روستا‌ها دارند.

وی افزود: اعتبار روستا‌های استان در سال گذشته از محل اعتبارات ارزش افزوده و سایر اعتبارات حداکثر ۴۰۰ میلیون تومان بود، اما هم اکنون شاهد فعالیت‌های عمرانی در سطح روستا‌ها با بیش از هزار میلیارد تومان هستیم.

معاون استاندار تأکید کرد که همه این اقدامات و فعالیت‌های عمرانی مرهون تلاش اعضای شورا‌ها و جلب مشارکت آنهاست.

وی ادامه داد: همکاری و مشارکت مردم با دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی و تعامل مناسب با دستگاه‌های اجرایی، مهمترین عامل در راستای تسریع در اجرا و بهره برداری از طرح‌ها و توسعه مناطق روستایی است.

حجت الاسلام محی الدینی امام جمعه مهریز هم بر اتحاد و همبستگی بین شورا‌ها تاکید کرد و بیان داشت: بی عدالتی در فعالیت اعضای شورای اسلامی شهر و روستا‌ها نباشد و تصمیم گیری‌ها به دور از هوای نفس و حب و بعض باشد، چرا که اگر اعضای شورا به مسائل حاشیه‌ای دامن بزنند، دود آن به چشم مردم و شورا می‌رود.
در پایان این دیدار از اعضای شورای اسلامی شهر و روستا‌های مهریز تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • پیگیر رفع مشکل اینترنت در روستاها هستیم
  • پیگیری مشکل اینترنت در روستاها
  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود