Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلدن استیت وریرز برابر میلواکی باکس به یک پیروزی هیجان‌انگیز دست یافت.

گلدن استیت وریرز با درخشش استفن کری توانست در آخرین ثانیه‌های دیدار برابر میلواکی باکس به پیروزی برسد.

طرفداری - صبح امروز میلواکی باکس بدون یانیس آنته توکومپو برابر گلدن استیت وریرز قرار گرفت و در حالی که در نیمه دوم برتری را در اختیار داشت با نتیجه 122-121 برابر میزبانش شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب گلدن استیت هم با این پیروزی توانست به روند سه شکست متوالی خود پایان بدهد. برای جنگجویان، استفن کری که کماکان با مصدومیت استخوان دنبالچه درگیر است، 41 امتیاز آورد و توانایی‌هایش را به رخ کشید. استف که 14 از 21 شوت زد در این مسابقه پنج پرتاب سه امتیازی موفق داشت. در دومین پیروزی وریرز طی نه بازی اخیر تیم، کلی اوبره جونیور و کنت بیزمور به ترتیب 19 و 18 امتیاز داشتند. اما برای میلواکی باکس، یانیس آنته توکومپو دومین بازی پیاپی تیمش را به خاطر مصدومیت زانو از دست داد و در نبود او، جرو هالیدی با 29 امتیاز و کریس میدلتن هم با کسب 28 امتیاز نتوانستند مانع از شکست تیمشان شوند. باکس روز چهارشنبه به دالاس می‌رود و وریرز شنبه میزبان ویزاردز است.

نتیجه بازی تیم کوارتر اول کوارتر دوم کوارتر سوم کوارتر چهارم مجموع گلدن استیت وریرز 28 25 30 39 122 میلواکی باکس 26 24 38 33 121 آمار بازی امتیاز، ریباند، اسیست، استیل، بلاک، ترن اوور، دقت شوت، دقت پرتاب سه امتیازی و دقت پرتاب آزاد روند بازی Caption بهترین بازیکنان زمین بهترین بازیکنان هر تیم در فاکتورهای مختلف

 

اخبار داغ 

مهدی طارمی جایزه بهترین مهاجم لیگ پرتغال را دریافت کرد محمود فکری: اجازه ندادند در استقلال کار کنیم / نفت مسجدسلیمان شرایط خوبی دارد فیلم لحظه دستگیری مهدی گاوزن در اتوبان قم + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت خوشحالی های معنا دار وینیسیوس در دیدار با لیورپول امضا گرفتن کمک داور بازی منچسترسیتی - دورتموند از ارلینگ هالند / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گلدن استیت وریرز میلواکی باکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۸۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A

قهرمان زودهنگام سری A با ثبت بیست‌و‌هشتمین پیروزی‌اش در این فصل آماده برگزاری جشن قهرمانی در خیابان‌های میلان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نخستین بازی از روز سوم هفته سی‌و‌چهارم سری A ایتالیا، عصر امروز (یکشنبه) از ساعت 14 به وقت تهران در ورزشگاه سن‌سیرو، تیم فوتبال اینتر قهرمان زود هنگام مسابقات پذیرای تورینو بود و میهمانش را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد.

در این مسابقه که نخستین بازی خانگی اینتر پس از تثبیت بیستمین قهرمانی‌اش بود، اخراج آدرین تامزه در دقیقه 49 از تورینو کار تیم میزبان را برای کسب نتیجه آسان‌تر کرد و این تیم تنها 7 دقیقه پس از 10 نفره شده حریف از برتری عددی خود استفاده کرد و در دقیقه 56 به وسیله هاکان چالهان‌اوغلو گل نخست را به ثمر رساند. ستاره ترک‌تبار نراتزوری 4 دقیقه پس از گل نخست خود، از روی نقطه پنالتی دبل و پیروزی تیمش را قطعی کرد.

به این ترتیب اینتر بیست‌و‌هشتمین پیروزی‌اش را در این فصل سری A کسب کرد و 89 امتیازی شد تا همچنان شانس سه رقمی کردن امتیازاتش را داشته باشد. طبق برنامه از پیش تعیین شده، اینتری‌ها قرار است پس از بازی در خیابان‌های شهر دور افتخار بزنند و در کنار هواداران جشن قهرمانی بگیرند.

5 هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده

یکی از مهمترین نکات این بازی قضاوت تیمی کامل متشکل از داوران زن بود که برای اولین بار در تاریخ لیگ دسته اول فوتبال مردان ایتالیا رخ می‌داد.

جام قهرمانی سری A طبق سنت هر ساله در آخرین بازی خانگی فصل اهدا می‌شود و بدین ترتیب نراتزوری برای لمس آن باید تا بازی هفته سی‌وهفتم مقابل لاتزیو صبر کند.

امروز چهار مسابقه دیگر در سری A برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

بولونیا - اودینزه
آتالانتا - امپولی
ناپولی - رم (19:30)
فیورنتینا - ساسولو

در جدول رده‌بندی پس از اینتر، میلان با 70 امتیاز، یوونتوس با 65 امتیاز و بولونیا با 62 امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • لیگ NBA| سانز در یک قدمی حذف/ کلیپرز و باکس شکست خوردند
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال