Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه فولاد از رفتار محترمانه و مودبانه مقامات عربستانی در فرودگاه ریاض، تشکر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فولاد ایران روز گذشته برای دیدار پلی‌اف لیگ قهرمانان آسیا به ریاض سفر کرد و البته رفتار مناسب سعودی‌ها با تیم فولاد باعث شد تا این تیم بدون هیچ مشکلی، فرودگاه ریاض را از مسیر سی‌آی ‌پی ترک کند و با اتوبوس‌های اختصاصی به هتل محل اقامت خود برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رفتار مناسب عربستانی ها، واکنش سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد را در پی داشته است، وی در صفحه شخصی خود نوشت:

سال ۱۹۷۱ دیپلماسی پینگ پنگ، جهان و روابط بین کشورها را دگرگون کرد. فوتبال به مراتب ورزش تاثیر گذارتر و قدرتمندتری در تاریخ ورزش جهان است، آن حد تاثیرگذار که به راحتی می‌تواند بسیاری از روابط دیپلماتیک را که به تیرگی گراییده بهبود ببخشد.
ورزش محل دوستی ،تشریک مساعی و انسانیت است، کاش همه چیز در قالب دوستی و محبت حرکت کند و مانند محیط ورزش دیگر محیط‌های موجود در  توسعه دوستی‌ها و روابط سختی های خاص خود را تسهیل کند.

رفتار مقامات فدراسیون فوتبال عربستان در استقبال و امور مربوط به ورود تیم فولاد خوزستان ایران به ریاض، من را به یاد آن دیپلماسی معروف پینگ پنگ انداخت، رفتاری بسیار محترمانه و مودبانه که ما انتظارش را نداشتیم و به نوعی احساس غرور کردیم. شاید هم به خاطر حرکات و مصاحبه هایی بود که من قبل از ورود و پرواز به عربستان داشتم، ولی روی هم رفته باید بگویم:
درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد
نهال دشمنی بر کن که رنج بی شمار آرد.
شاید دیپلماسی فوتبال را دنبال کنند.خدا چه می‌داند.
به امید موفقیت و سربلندی ایران و ایرانی.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سعید آذری فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۸۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت

علی دانشمندفرد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور اظهار کرد: خوشبختانه سطح ورزشکارانی که در این مسابقات حضور پیدا کردند از نظر فنی بالا بود.

وی افزود: استعدادهای درخشانی به ورزش بوکس کشور در این مسابقات معرفی شدند که قطعا آینده بوکس ایران را خواهند ساخت.

دبیر فدراسیون بوکس با اشاره به میزبانی ملایر گفت: در این چند روزه شاهد بودیم که تمام مسئولان ملایر برای برگزاری مطلوب این مسابقات شبانه‌روز تلاش کردند و انصافا سنگ تمام گذاشتند.

دانشمندفرد خاطرنشان کرد: از مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت بوکس استان همدان و مدیران ورزشی ملایر به جهت فراهم کردن بهترین امکانات تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی با اشاره به وضعیت بوکس کشور بیان کرد: با استخدام مربیان کوبایی فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را انجام که به صورت زیرساختی آینده بوکس کشور را بسازیم.

دبیر فدراسیون بوکس عنوان کرد: به دنبال استعدادیابی و پیدا کردن نخبه‌های بوکس برای المپیک‌های آینده هستیم نا بتوانیم مدال کسب کنیم.

دانشمندفرد با بیان اینکه بوکس از محدودیت خارج شده است، گفت: امروز دیگر بوکس ورزش مظلوم کشور نیست و از محدودیت خارج شده و نگاه مدیران ورزش کشور به این ورزش تغییر کرده است.

وی افزود: همچنین امروز بوکس به خوبی توسط صدا و سیما و رسانه‌ها پوشش داده می‌شود که باعث استقبال خانواده‌ها از این رشته شده است.

کد خبر 6092626

دیگر خبرها

  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • سردار رادان از نمایندگان مجلس برای حمایت از «طرح نور» تشکر کرد
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند