Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@21:01:42 GMT

صدرنشینی بهمن عسگری در رنگینگ جهانی کاراته

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۸۷۳۳

صدرنشینی بهمن عسگری در رنگینگ جهانی کاراته

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین، پس از برگزاری اولین مرحله لیگ جهانی کاراته وان سال ۲۰۲۱ به میزبانی استانبول، فدراسیون جهانی اقدام به انتشار رده‌بندی کاراته‌کاها کرد که براساس آن بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرم در صدر رنکینگ جهانی این وزن قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سجاد گنج زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم و حمیده عباسعلی در وزن ۶۸+ کیلوگرم دیگر ملی پ.شان شایسته کشورمان نیز در صدر قرار گرفتند.

ذبیح الله پورشیب نیز در این رده‌بندی، رتبه دوم وزن ۸۴- کیلوگرم را به خود اختصاص داد، ضمن آنکه سارا بهمنیار در رتبه سوم رده بندی وزن ۵۰- کیلوگرم ایستاد، رزیتا علیپور در وزن ۶۱- کیلوگرم و صالح اباذری در وزن ۸۴+ کیلوگرم چهارم شدند و طراوت خاکسار نیز در وزن ۵۵- کیلوگرم در رتبه پنجم قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین بهمن عسگری رده بندی کاراته کاها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۸۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت

دکتر مینا آژوغ اظهار کرد: رتبه بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول انتخاب شده و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود احصا شد.

وی افزود: این پروژه با پایش درمورد داروی انسولین آغاز و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد، همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

منبع: ایفدانا

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • صعود دانشگاه جهرم به رتبه ۲۳ فهرست نیچر ایندکس در بین دانشگاه‌های کشور
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر
  • رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت
  • رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت
  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان
  • رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم)