Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@03:31:41 GMT

کاهش ۱۷ درصدی تردد در نوروز ۱۴۰۰ نسبت به سال ۹۸

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۸۸۸۶

کاهش ۱۷ درصدی تردد در نوروز ۱۴۰۰ نسبت به سال ۹۸

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان از کاهش ۱۷ درصدی تردد در نوروز ۱۴۰۰ نسبت به سال ۹۸ که محدودیتی برای عبور و مرور وجود نداشت، خبر داد.

مریم تاکی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از ۲۵ اسفند ۹۹ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال گذشته کل ترددهایی که در استان اصفهان انجام شده است نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱۰ درصد افزایش یافته و نسبت به سال ۹۸، ۱۷ درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مجموع تردد در این ایام ۱۹ میلیون و ۱۹۱ هزار و ۷۹۶ سفر بوده است، تصریح کرد: تعداد وسیله نقلیه ورودی به استان اصفهان در نوروز ۹۹، ۶۵۷ هزار و ۶۲۷ بوده که در سال ۱۴۰۰ به یک میلیون و ۳۸۴ هزار و ۳۰۲ رسیده است، بنابراین تعداد وسیله نقلیه ورودی به استان نسبت به سال گذشته ۱۱۰ درصد افزایش و نسبت به سال ۹۸ که محدودیت‌های کرونایی وجود نداشت ۳۷ درصد کاهش یافته است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان گفت: علاوه بر این تعداد وسیله نقلیه خروجی از استان اصفهان در سال ۹۹، ۶۵۰ هزار و ۴۸۰ بوده که در سال ۱۴۰۰ به یک میلیون و ۴۷۸ هزار و ۷۱ رسیده است. بنابراین تعداد وسیله نقلیه خروجی از استان نسبت به سال گذشته ۱۲۷ درصد افزایش و نسبت به سال ۹۸، ۳۱ درصد کاهش یافته است.

کد خبر 485390

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نوروز ۱۴۰۰ ممنوعیت تردد خودرو محدودیت تردد تردد خودرو منع تردد شبانه محدودیت های تردد ممنوعیت تردد جاده ای تردد در شهر ممنوعیت تردد شبانه کاهش تردد جاده ای صدور مجوز تردد تردد روان محدودیت تردد بین شهرهای زرد ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی محدودیت های تردد شبانه افزایش تردد ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی ممنوعیت تردد در شهرهای زرد جریمه تردد غیرضروری ترددهای غیرمجاز سامانه های ترددشمار شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تعداد وسیله نقلیه نسبت به سال ۹۸ استان اصفهان سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۸۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات استان زنجان صعودی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ گنج‌خانلو گفت: فروردین ماه امسال ۱۲ هزار و ۵۰۰ تن کالا به ارزش تقریبی ۳۱ میلیون دلار از گمرک استان صادر شده که به لحاظ ارزش حدود ۲۶ درصد افزایش و از نظر وزن نیز ۱۴ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

وی افزود: ۳۴ هزار تن کالا به ارزش بیش از ۱۰.۶ میلیون دلار به صورت موقت وارد استان شده که نسبت به سال گذشته از نظر ارزش ۱۸ درصد و از نظر وزن ۱۹ درصد افزایش دارد.

مدیرکل گمرک استان زنجان ادامه داد: بعد از یک سال روند کاهشی صادرات، ارزش صادرات استان نسبت به مدت مشابه گذشته ۲۶ درصد رشد را نشان می‌دهد.

گنج‌خانلو گفت: همچنین در رویه ورود موقت نیز شاهد افزایش هستیم که امیدواریم با رونق فعالیت واحد‌های صنعتی استان، سطح تجارت خارجی نیز افزایش یابد.

وی افزود: در این مدت همچنین واردات قطعی بیش از ۲۴.۵ میلیون دلار کالا به وزن بیش از ۱۴ هزار تن ثبت شده است که نسبت به سال گذشته از نظر ارزش ۵۹ درصد کاهش و از نظر وزن ۴۲ درصد کاهش دارد.

مدیرکل گمرک استان زنجان ادامه داد: طی سال گذشته عمده کالای صادراتی این استان شامل شمش روی، ترانسفورماتور و متعلقات، پروفیل، میلگرد، نبشی، شمش فولادی، مفتول مسی، فیلم پروپیلن، اسید سولفونیک، کنسانتره روی، لبنیات، شمش سرب، کاغذ فلوتینگ، تست لاینر و مقوا بود.

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • قیمت طلا و سکه امروز 16 اردیبهشت 1403
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • ۶۵ درصد مخازن سد‌های کشور پر شده است
  • سکه به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در فصل نخست ۲۰۲۴