Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه استان کرمان با تأکید بر اینکه دولت آینده باید شجاع، عزتمند و فساد ستیز باشد، گفتند: آنچه که در این سال ها برای ما مشکل ایجاد کرد، فساد در بدنه اجرایی دولت بود و شاهد بودیم که فساد و اختلاس نارضایتی مردم را به وجود آورد؛ بنابراین دولت آینده باید فساد ستیز باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ هفتاد و دو روز به انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام معظم رهبری در سخنرانی نوروزی خود به این مهم تأکید داشتند و در خصوص انتخاب درست هشت شاخصه را عنوان کردند.

با توجه به بروز و ظهور مشکلات متعدد در سطح کشور، می طلبد که رئیس جمهور دولت سیزدهم، فردی انقلابی، جوان و کارآمد باشد تا بتواند مسائل در سطوح مختلف را مرتفع کند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن منتظری در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به انتخابات سال جاری گفت: فردی که سکان اجرایی کشور را در انتخابات ریاست جمهوری به دست می گیرد باید بتواند تمامی آرمان های ملت ایران، امام راحل، مقام معظم رهبری و شهیدان را عملی کند.

تقویت نظام با حضور حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰/ دولت سیزدهم باید فساد ستیز باشد

امام جمعه شهرستان انار با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در سخنرانی نوروزی عنوان کرد: مردم باید حضور حداکثری داشته باشند و این حضور به معنای تقویت نظام جمهوری اسلامی، آرمان های ملی و مذهبی کشور است؛ بنابراین آنچه که مهم است، حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی است.

وی با بیان اینکه گاها شاهد هستیم که دشمنان، مزدوران و یاوه سرایان برخی اوقات حرف از رفراندوم به میان می آورند، ابراز کرد: حضور مردم پای صندوق های رأی تأیید نظام جمهوری اسلامی است؛ بنابراین می توان گفت حضور گسترده مردم پای صندوق های رأی دشمن شکن است.

این مقام مسئول با اشاره به شاخص های انتخاب درست مقام معظم رهبری تصریح کرد: انتخاب دولت انقلابی، جهادی، ولایی، کارآمد بسیار مهم است و دولتی باید روی کار آید که پر کار، با نشاط، خدمت رسان، شایسته سالار باشد.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری افزود: زمانی که رئیس جمهور انتخاب می شود باید به شایسته سالاری نگاه کند و دیدگاه سیاسی و جناحی نباید داشته باشد، او باید ببیند که چه کسی لیاقت و شایستگی امور را دارد و این مسئله بسیار مهم است.

امام جمعه شهرستان انار با اشاره به نامگذاری سال ها از سوی مقام معظم رهبری در زمینه مسائل اقتصادی اظهار کرد: رئیس جمهور باید به شعار سال با عنوان «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» اعتقاد داشته و پایبند باشد و به این مهم عمل کند؛ بنابراین دولتی باید سرکار بیاید که به مسائل تولید داخلی اهمیت قائل باشد و از این مسئله حمایت و موانع را برطرف کند.

لزوم توجه دولت آینده به منافع ایران در سیاست خارجی

وی با تأکید بر اینکه دولت آینده باید شجاع، عزتمند و فساد ستیز باشد، گفت: آنچه که در این سال ها برای ما مشکل ایجاد کرد، فساد در بدنه اجرایی دولت بود و شاهد بودیم که فساد و اختلاس نارضایتی مردم را به وجود آورد؛ بنابراین دولت آینده باید فساد ستیز باشد.

این مقام مسئول تأکید کرد: ملت بزرگ ایران در انتخابات ۱۴۰۰ بتوانند دولتی در تزار انقلاب اسلامی انتخاب کنند تا آرمان های اسلام، انقلاب، امام راحل، مقام معظم رهبری و شهیدان محقق شود.

حجت الاسلام محمد محمد زاده در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح گفت: برخی از مشکلاتی که در جامعه شاهد هستیم با انتخاب فرد اصلح و همچنین انتخاب دولت جوان حزب الهی حل خواهد شد.

امام جمعه شهرستان بافت ادامه داد: دولتی که روی کار می آید باید کارآمد و دولت مطلوب مردم باشد؛ چرا که مردم علاقمند هستند، دولتی پر کار و پر تلاش باشد؛ بنابراین اگر اینگونه کار شود، مشکلاتمان حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه دولت شجاع و عزتمند باشد، تصریح کرد: دولت آینده باید منافع جمهوری اسلامی ایران را در سیاست خارجی لحاظ کنند و همچنین چشم دولت باید به ظرفیت های داخلی کشور باشد و چشم انتظار این مسئله نباشد که برجام درست می شود یا خیر.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه اگر وقتی که برای برجام در دولت قرار داده شد برای حل مسائل مشکلات تولید داخل گذاشته شده بود، مشکلات امروز را نداشتیم، خاطر نشان کرد: دولت آینده باید به اقتصاد مقاومتی و مسئله تولید اعتقاد داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: باید فساد ستیز مقام معظم رهبری دولت آینده حضور حداکثری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۸۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیازمند تقویت اقناع در دولت هستیم

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: در شرایط فعلی کشور، نیازمند به‌کارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود، جامعه باید به طور واضح، زیروبم ماجرا را بداند و تحقق این هدف جز با تقویت اطلاع‌رسانی و به‌کارگیری قدرت رسانه صورت نمی‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده ولی فقیه، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که ظهر امروز به میزبانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، با تأکید بر ضرورت رسیدگی دولت به سفره و معیشت مردم اظهار کرد: طرح کالابرگ الکترونیک از جمله طرح‌های موفق اقتصادی در سال‌های اخیر بود که نفع آن به صورت مستقیم به سفره‌های مردم رسید، با وجود این، نباید محدود به اجرای این طرح‌های معیشتی بمانید، در هر شرایط، تمرکز و توجه اصلی شما باید ناظر بر کنترل گرانی باشد، گرانی را باید به هر طریق کنترل کنید ولو اینکه زبان زور پای کار باشد.

وی ادامه داد: اقتدار حکومتی باید در دو عرصه ارز و گرانی پای کار بیاید. البته در سال‌های اخیر، سیاست‌هایی اتخاد شده که مردم به چشم دیده‌اند تهدیدهای دشمن همچون هویت آن‌ها توخالی است، اما در هر حال، تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت همچنان باید در دستورکار دولت باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: این یک حقیقت است که با وجود تلاش‌های مستمر و مجدانه در دولت سیزدهم، همچنان دستاوردهای دولت برای مردم به مرحله تجسم عینی نرسیده و ملموس نشده است. به همین دلیل، تأکید ویژه ما بر رسانه و انعکاس فعالیت‌هاست تا بر مردم روشن شود که در چه حوزه‌هایی کار شده و در چه عرصه‌هایی نیاز به فعالیت وجود دارد.

وی افزود: عمده مطالبه مردم در شرایط فعلی متمرکز بر عرصه‌های اقتصادی است و این‌طور نیست که شما تصور کنید همه‌چیز با ارائه آمار و اعداد و ارقام حل می‌شود. خیر؛ در شرایط فعلی کشور، نیازمند به‌کارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود. جامعه باید به طور واضح، زیروبم ماجرا را بداند و تحقق این هدف جز با تقویت اطلاع‌رسانی و به‌کارگیری قدرت رسانه صورت نمی‌گیرد.

امام جمعه مشهد تأکید کرد: در همه قضایا، رمز موفقیت شما مقارن با میزان اخلاصی است که در عمل دارید، وقتی انسان در عمل مخلص باشد، کار او کار خدا می‌شود و در این شرایط، ذات اقدس پروردگار به اراده قاهر خودش اجازه نخواهد داد کار بر زمین بماند.

برخورداری ۶۰ میلیون ایرانی از طرح کالابرگ فجرانه

سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم با اشاره به کاهش قابل توجه نرخ بیکاری در کشور اظهار کرد: اخیراً سامانه‌ای در وزارت‌خانه تعریف شده که آمار کاملی از همه افراد فاقد شغل در هر گوشه از کشور در آن گردآوری شده است؛ به گونه‌ای که به تفکیک هر شهرستان می‌توان استعلام گرفت که افراد زیر خط فقر یا فاقد شغل چه کسانی هستند.

وی با بیان اینکه ۱۹ میلیون خانوار و حدود ۶۰ میلیون نفر جمعیت به عنوان جامعه هدف طرح کالابرگ الکترونیکی در کشور محسوب می‌شوند، گفت: این طرح از اسفند ۱۴۰۱ آغاز شد، اما اجرای آزمایشی آن در برخی نقاط کشور، دولت را مصمم کرد تا ایرادات آن را رفع کرده و به صورت ملی و سراسری اجرا کند. دستور مستقیم رئیس‌جمهور نیز بر استمرار اجرای این طرح دلالت دارد و بنابراین، طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد.

کد خبر 749080

دیگر خبرها

  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • هدف دولت سیزدهم تقویت گردشگری در استان‌های غربی است
  • بیشترین حضور شرکت‌های خصوصی در شرکت ملی نفت در دولت سیزدهم رقم خورد
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • غول کنکور در دولت سیزدهم جادو شد/ معلم ستون فقرات نظام آموزشی است
  • نیازمند تقویت اقناع در دولت هستیم
  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان