Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@19:02:15 GMT

اخطار سفت و سخت AFC به نمایندگان عربستان

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۹۰۹۳

اخطار سفت و سخت AFC به نمایندگان عربستان

کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه های سعودی اخطار داد که باید تا زمان مقرر در هتل های محل اقامت خود، اسکان یابند.

به گزارش "ورزش سه"، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال اخطاری به باشگاه های سعودی الهلال، الاهلی و النصر اعلام کرد که تمامی اعضای این تیم ها باید تا قبل از زمان مقرر، در هتل محل اقامت خود مستقر شده و تمامی موارد درخصوص پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این سه نماینده فوتبال عربستان با ارسال نامه های خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا، درخواست کرده بودند که در زمان برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، در محل اردوهای همیشگی خود اقامت کنند که این مسئله با مخالفت AFC همراه شد.


کنفدراسیون فوتبال آسیا به این سه باشگاه اعلام کرد که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و جدی گرفتن بحث قرنطینه، نمایندگان عربستان نیز همچون سایر تیم های حاضر در این رقابت ها، باید هتل محل اسکان خود را تعیین کنند و تمامی پروتکل ها در خصوص سایر تیم ها نیز در قبال نمایندگان عربستان اعمال خواهد شد.


دیدارهای گروه های اول و چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در شهر ریاض برگزار می شود که فولاد در صورت پیروزی برابر العین راهی گروه چهارم می شود. بازی های گروه سوم با حضور استقلال نیز در شهر جده و به میزبانی الاهلی برگزار می شود.

ای اف سی لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ای اف سی لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۹۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نمایندگان فتح و حماس در چین/ پیشرفت مذاکرات مثبت بود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از جروزالم پست، چین امروز سه‌شنبه اعلام کرد که اخیراً پکن میزبانی هیئت‌هایی از دو گروه «حماس» و «فتح» را به عهده داشته است.

به گفته «لین جیان» سخنگوی وزارت خارجه چین، دو طرف برای انجام گفتگو‌های عمیق و صریح درباره پیشبرد مذاکرات آشتی گروه‌های فلسطینی، میهمان پکن بودند.

لین در ادامه افزود: نمایندگان جنبش آزادیبخش فلسطین (فتح) و جنبش مقاومت فلسطین (حماس) پیشرفت مثبتی در گفتگوهایشان داشته‌اند.

بنابر اعلام وزارت خارجه چین، دو هیئت تمایل سیاسی خود را برای تحقق آشتی از طریق مذاکره بیان و درباره ادامه گفتگو برای تحقق وحدت فلسطینی در نزدیک‌ترین زمان ممکن توافق کردند.

این وزارتخانه افزود: نمایندگان حماس و فتح به توافقی درباره ایده‌ها برای گفتگو‌های آینده دست یافتند.

چهار روز پیش که خبر برگزاری این نشست رسانه‌ای شد، «وانگ ونبین» سخنگوی ارشد وزارت خارجه چین، اعلام کرد: پکن از تقویت اقتدار حکومت ملی فلسطین و همچنین همه جناح‌های فلسطینی در راستای آشتی و افزایش همبستگی از راه گفتگو و مشورت حمایت می‌کند.

این در حالی است که واشینگتن بااحتیاط تلاش‌ها برای ادغام فتح و حماس را دنبال می‌کند؛ چراکه حامی گروه اول است و دومی را تروریست می‌داند. بااین‌حال، به نظر می‌رسد که در سایه درک این واقعیت که نابودی حماس غیرممکن است، آمریکا هم ادغام فتح و حماس را به چشم یک راه‌حل می‌بیند.

این اولین بار بعد از شروع جنگ غزه است که هیئتی از حماس به چین می‌رود، اما ماه میلادی گذشته، یک مقام رسمی دولت پکن در قطر با «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس دیدار کرد.

به نظر می‌آید که به‌رغم بی‌میلی، آمریکا هم رفته‌رفته با نقش چین در حل مناقشات خاورمیانه کنار می‌آید و ظاهراً در سفر هفته گذشته «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا به پکن، یکی از موضوعات موردگفتگو این بوده است که چین چگونه می‌تواند نقشی سازنده در حل بحران‌های جهانی ازجمله مناقشه‌های خاورمیانه ایفا کند.

انتهای پیام/

مریم خرمائی

دیگر خبرها

  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • عربستان قیمت نفت خود در بازار آسیا را افزایش می‌دهد
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • دیدار نمایندگان فتح و حماس در چین/ پیشرفت مذاکرات مثبت بود
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان
  • اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان