Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: طبق آمار ارائه شده توسط نیروی انتظامی، آمار برخی از تخلفات نسبت به سال های گذشته کاهش داشته که این مایه دلگرمی است و امیدواریم این شرایط همچنان ادامه پیدا کند.

به گزارش ایسنا آیت‌الله مصطفی محامی ۱۸ فروردین ماه در دیدار فرمانده و جمعی از معاونین نیروی انتظامی استان با تبریک ایام سال نو، اعیاد شعبانیه و گرامیداشت نام و یاد شهدای نیروی انتظامی از تلاش ها و مجاهدت های صورت گرفته توسط کارکنان خدوم این مجموعه در سال گذشته تقدیر کرد و گفت: حادثه اتفاق افتاده در سراوان نیاز به کار کارشناسی و شناسایی نقاط ضعف دارد به گونه ای که در مواجهه با موارد مشابه طرح ریزی و تدابیری در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زاهدان افزود: ضعف در اطلاع رسانی توسط رسانه های داخلی و عملکرد هماهنگ و حساب شده رسانه های معاند نیز قابل توجه بود که باید در این حوزه تحلیل و بررسی هایی صورت گیرد.

آیت الله محامی بیان داشت: عملکرد خوب نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و عدم تیراندازی به معترضان از ایجاد التهاب جلوگیری کرد البته مردم بصیر و آگاه استان نیز راه خود را از دشمنان جدا کردند به گونه ای که برخی از اموال عمومی در فرمانداری سراوان تخریب شد اما به عکس امامین انقلاب که جزء نمادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است هیچگونه تعرضی صورت نگرفت و نشان دهنده این است که معترضان با نظام هیچ مشکلی نداشتند و تنها به دنبال حق خود بودند.

وی گفت: طبق آمار ارائه شده توسط نیروی انتظامی استان در برخی از تخلفات میزان آمار نسبت به سال های گذشته کاهش داشته که این مایه دلگرمی است و امیدواریم این شرایط همچنان ادامه پیدا کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تصریح کرد: افزایش‌ میزان کشفیات نشان از تلاش شبانه روزی نیرو های نظامی و انتظامی است اما سوی دیگر آن این است که برخی سودجویان و متخلفین نیز بیکار ننشسته و همواره در تکاپو هستند.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی گفت: دستگاه‌های مختلفی در این جهت نقش آفرین هستند اما نیروی انتظامی در خط مقدم است و باید به عنوان مدعی پیگیر این مسائل از جهات مختلف فرهنگی باشد و باید بدانیم تاثیر کار فرهنگی به تدریج و به مرور زمان خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان خاطر نشان کرد: طبق آمار ارائه شده توسط نیروی انتظامی با کاهش برخی جرائم در استان روبرو هستیم اما این با احساس جامعه مغایرت دارد و باید ریشه یابی صورت گیرد.

آیت الله محامی خواستار اطلاع رسانی دقیق و بیان واقعیت ها شد و گفت: در این صورت مردم آرامش و امنیت را بهتر حس خواهند کرد و مانعی برای تبلیغات سوء دشمنان ایجاد خواهد کرد.

همچنین سردار طاهری فرمانده نیروی انتظامی استان نیز به ارائه گزارشی از عملکرد نیروی انتظامی استان در سال گذشته پرداخت و گفت: نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان در سال گذشته تعداد ۶ شهید سرافراز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

وی افزود: متاسفانه احساس ناامنی و نگرانی هایی در بین مردم وجود دارد اما با تلاش های شبانه روزی  نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی استان سیستان‌وبلوچستان در بسیاری از حوزه ها با کاهش جرائم روبروست و در بسیاری از شاخص ها رشد داشته ایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امام جمعه زاهدان سيستان و بلوچستان تخلفات استانی سیاسی نیروی انتظامی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۹۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه

سرهنگ فارسی اظهار داشت: طرح برخورد با خودرو‌های شوتی ، آلودگی صوتی و دارای تخلفات حادثه ساز با هدف ارتقای امنیت اجتماعی، انتظام بخشی و جلوگیری از بروز تخلفات با همکاری پلیس راهور و یگان‌های انتظامی مراغه به مرحله اجرا گذاشته شد.

 وی اضافه کرد: در قالب این طرح ۱۲ دستگاه انواع خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت که با نصب تجهیزات و دستکاری غیرمتعارف وسیله نقلیه خود اقدام به آلودگی صوتی و مزاحمت برای شهروندان می کردند توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی مراغه خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح برای  ۳۷۰ وسیله نقلیه دارای تخلف نیز اعمال قانون شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در شمال سیستان وبلوچستان
  • رفع تنش آب درجنوب سیستان وبلوچستان به مدت چهارسال
  • سیستان‌وبلوچستان، فارس و تهران رکوددار بیشترین تعداد حوادث ترافیکی در کشور
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • عرضه صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • بازار فروش صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • سفال کلپورگان هنری زیبا از بانوان سیستان وبلوچستان
  • مایه دلگرمی آرسنال؛ رکورد بی نظیر بوکایو ساکا در پنج لیگ معتبر اروپایی‌
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان وبلوچستان