Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا آیت‌الله مصطفی محامی روز چهارشنبه در نشست مشترک با فرمانده و جمعی از معاونان انتظامی سیستان وبلوچستان اظهارداشت: حادثه اتفاق افتاده در سراوان نیاز به کار کارشناسی و شناسایی نقاط ضعف دارد به گونه‌ای که در مواجهه با موارد مشابه طرح‌ریزی و تدابیری در نظر گرفته شود.
وی افزود: ضعف در اطلاع رسانی از طریق رسانه‌های داخلی و عملکرد هماهنگ و حساب شده رسانه‌های معاند در این حادثه قابل توجه بود که باید در این حوزه تحلیل و بررسی‌هایی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی‌فقیه در سیستان ‌و بلوچستان تصریح کرد: عملکرد خوب نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و عدم تیراندازی به معترضان از ایجاد التهاب جلوگیری کرد البته مردم بصیر و آگاه استان نیز راه خود را از دشمنان جدا کردند به گونه‌ای که برخی از اموال عمومی در فرمانداری سراوان تخریب شد اما به عکس امامین انقلاب که جز نمادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است هیچگونه تعرضی صورت نگرفت و این نشان می دهد که معترضان با نظام هیچ مشکلی نداشتند و تنها به دنبال حق خود بودند.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: افزایش‌ میزان کشفیات نشان دهنده تلاش شبانه‌روزی نیروهای نظامی و انتظامی است اما از سوی دیگر نشان می دهد که برخی سودجویان و متخلفان نیز بیکار ننشسته و همواره در تکاپو هستند.
آیت الله محامی ادامه داد: دستگاه‌های مختلفی در این جهت نقش آفرین هستند اما نیروی انتظامی در خط مقدم قرار دارد و باید به عنوان مدعی، پیگیر این مسائل از جهات مختلف فرهنگی باشد و باید بدانیم تاثیر کار فرهنگی به تدریج و به مرور زمان خواهد بود.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: براساس آمار ارائه شده از سوی نیروی انتظامی برخی جرائم در سیستان وبلوچستان با کاهش روبرو است اما این با احساس جامعه مغایرت دارد و باید ریشه‌یابی شود.
نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اطلاع رسانی دقیق گفت: در این صورت مردم آرامش و امنیت را بهتر حس خواهند کرد و مانعی برای تبلیغات سو دشمنان ایجاد خواهد کرد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد نیروی انتظامی استان در سال گذشته اظهارداشت: نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان در سال گذشته تعداد ۶ شهید سرافراز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.
سردار احمد طاهری افزود: متاسفانه احساس ناامنی و نگرانی‌هایی در بین مردم وجود دارد اما با تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی سیستان‌وبلوچستان در بسیاری از حوزه‌ها با کاهش جرائم روبرو هستیم و در بسیاری از شاخص‌ها رشد داشته‌ایم.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان فرماندهی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان زاهدان امام جمعه زاهدان مصطفی محامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان فرماندهی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان زاهدان سیستان و بلوچستان فرماندهی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان زاهدان امام جمعه زاهدان اخبار کنکور سیستان و بلوچستان انتظامی سیستان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۹۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث سیل بند و بندسار برای جمع‌آوری روان‌آب

معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: احداث سیل بندها و بندسارها در اطراف شهرهای استان سیستان و بلوچستان از اقدامات خوب در راستای جمع‌آوری روان‌آب‌ها محسوب می‌شود. - اخبار استانها -

منصور بیجار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: احداث سیل بندها و بندسارها در اطراف شهرهای استان سیستان و بلوچستان از اقدامات خوب در راستای جمع‌آوری روان‌آب‌ها محسوب می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان افزود: بازدیدهای مکرر میدانی در بارندگی‌های خوب چند روز اخیر به خصوص در شهر زاهدان نشان داد اجرای طرح‌های مطالعاتی در چند سال گذشته برای هدایت روان آب‌های حاصل از بارندگی، چگونه در کاهش میزان مخاطرات و استحصال روان‌آب‌ها تأثیرگذار خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که باید قدردان این نعمت الهی بود، پس از کاهش سرعت آب با مدیریت آب و هدایت و نگهداری آنها در نقاط پیش‌بینی شده بر اساس طرح‌های بالا دستی، درصد قابل ملاحظه‌ای از این آب‌ها در سیراب کردن سفره‌های زیرزمینی تأثیرگذار خواهند بود.

بیجار افزود: یکی از مهمترین اقداماتی که همواره قبل از وقوع مخاطره‌ها در الویت قرار دارد و سبب کاهش خطر، سوانح و حوادث می‌شوند؛ اطلاع‌رسانی به موقع است و یکی از این ظرفیت‌هایی که در این مدت از آن استفاده شد، شوراها بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: همانگونه که اعضاء شورا از بطن مردم و با انتخاب آنها انتخاب می‌شوند و یکی از دغدغه‌ها و وظایف آنها همکاری با مسئولین اجرائی و نهادها و سازمان‌های مملکتی در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، اقتصادی و عمرانی، بنا به‌ درخواست آنان است؛ مسلماً میزان پاسخ دهی و اقدامات اعضاء شورا در اینگونه مواقع برای کاهش مخاطرات، در ارزیابی عملکرد آنها، از الویت‌های این دستگاه نظارتی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • احداث سیل بند و بندسار برای جمع‌آوری روان‌آب
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • اینفوگرافیک | عملکرد کمیسیون تخلفات شرکتها، رانندگان و مالکین بخش حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم