Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج-رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: معلمان عشایری استان، همراه با عشایر کوچ می کنند و این در حالی است که هیچ تفاوتی در پرداخت میزان حقوق آن ها با معلمان در شهر وجود ندارد و حق کوچ و آمد و شد به آن ها تعلق نمی گیرد.

به گزارش قدس آنلاین، اسماعیل رضایی گفت: این معلمان مسافت های زیادی از سمیرم، زیلایی و چهار محال و بختیاری و فارس را طی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چادرهای عشایری که دانش آموزان در آن ها مشغول علم آموزی اند با کوچ این عشایر فرسوده می شوند و نیاز است هر سال این چادر ها بررسی و چادر نو جایگزین آن ها شود.

رضایی تصریح کرد: آموزش و پرورش عشایر استان زیر نظر پنج فرمانداری مختلف شامل ممسنی، گچساران، بویراحمد، مارگون و دنا تحت مدیریت است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حق کوچ عشایر معلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۹۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن جشن آموزش و پرورش در شأن معلم نیست/ لزوم تکریم توسط جامعه

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام وحدانی فر صبح سه شنبه در جشن روز معلم که در سالن شهید مطهری دهدشت برگزار شد، افزود: معلمی شغل انبیاست و همانطور که پیامبر فرمود بعثت من بعثت معلمی است.

وی تصریح کرد: فرزندان جامعه که تربیتش در اختیار شما است با کلام شما رفتار یاد نمی‌گیرند، بلکه با رفتار یاد می‌گیرند.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه آنچه باعث ساختن جامعه می‌شود این است که معلم اصلاح انجام دهد، افزود: اگر می‌خواهیم جامعه اصلاح و سرمایه گذاری در ابعاد مختلف انجام دهیم، راه آن توجه به آموزش و پرورش است.

حجت الاسلام وحدانی فر با اشاره به اینکه معلم باید برای حریم خود ارزش قائل شود، تاکید کرد: تا فرهنگ جامعه درست نشود و جایگاه معلم ارزش پیدا نکند و حرمت معلم توسط جامعه رعایت نشود، آموزش و پرورش ارتقا نمی‌یابد.

وی بیان کرد: برای خدا کار کنید و آنچه را که بیان می‌کنید و بذری که در ذهن دانش آموز می کارید، این بذر در آینده نمو خواهد کرد پ ببینید این بذر، بذر امید است یا بذر ناامیدی در جامعه رواج می‌یابد.

حجت الاسلام وحدانی‌فر ادامه داد: همه امید و نا امیدی‌ها را معلم ترسیم می‌کند و اگر تلاش برای خدا باشد خداوند رحمان به کار شما برکت می‌دهد و اگر در جایی کار برکت ندارد، باید ببینیم اخلاص وجود داشت؟.

امام جمعه دهدشت در پایان با یادآوری اینکه آموزش و پرورش کهگیلویه برتر استان شناخته شد با گلایه از مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: کاش برای ایجاد یک سالن در شأن معلمان شهرستان کهگیلویه تدبیر شود.

کد خبر 6099088

دیگر خبرها

  • سالن جشن آموزش و پرورش در شأن معلم نیست/ لزوم تکریم توسط جامعه
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • تدریس مشق عشق در یک مدرسه عشایری+ فیلم و عکس
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت