Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایان رافت گفت: مشکلات مالی همه جا هست اما تیم‌هایی هستند که بازیکنان‌شان قرارداد میلیاردی دارند. وقتی بازیکن می‌بیند دوست و رفیقش در جای دیگر یک میلیارد گرفته اما حقوق خودش سه ماه عقب افتاده دلسرد می‌شود. با این شرایط چطور می‌توان کار فنی کرد؟ من در شهرداری آستارا هم مدیریت کردم و هم مربیگری، سختی زیادی کشیدم و مشکلات را به جان خریدم که شرمنده مردم نباشیم

پایان رافت در خصوص جدایی خود از شهردرای آستارا صحبت هایی را انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، پایان رافت در مورد جدایی از تیم شهرداری آستارا که برای دومین بار اتفاق افتاد به فارس گفت:

باید به همه دوستانم در شهرداری آستارا، کادر فنی، بازیکنان تیم و هیأت مدیره خسته نباشید بگویم. تیم بسیار خوبی داشتیم. از روزی که به این تیم رفتم سعی کردم نظم و انضباط را در آن پیاده کنم. با همکارانم روزی 5، 6 ساعت از نظر فنی کار کردیم تا تیم را بالا ببریم. بازیکنان روز به روز پیشرفت کردند و همدلی و رفاقت باعث شد تیم پیشرفت بسیار خوبی داشته باشد. به رغم اینکه مشکلات زیادی از نظر مالی و سخت ‌افزاری داشتیم.

سرمربی مستعفی شهرداری آستارا با اشاره به مشکل میزبانی این تیم در مسابقات لیگ آزادگان گفت:

ما تا هفته پانزدهم که قهرمان نیم‌فصل شدیم در آستارا میزبان نبودیم و بازی‌هایمان را در رشت برگزار می‌کردیم که به این خاطر باید از قربانعلی الماسخاله به خاطر هماهنگی‌هایی که انجام داد تشکر کنم اما در واقع ما همیشه میهمان بودیم. حتی زمین تمرین هم برای خودمان نداشتیم.

پایان رافت با اشاره به مشکلات مالی شهرداری آستارا گفت:

از لحاظ مالی بازیکنان به صورت حقوق ماهیانه پول می‌گرفتند. وقتی من به این تیم رفتم پرداختی‌ها دو ماه عقب‌افتادگی داشت. تا روزی هم که من بودم دو ماه عقب‌افتادگی وجود داشت و بچه‌ها شب عید بدون پول به خانه رفتند. ما قهرمان نیم‌فصل شدیم و این برای‌مان ناراحت‌کننده بود. اگر پول تزریق نشود تیم افت می‌کند. بازیکنانی در لیگ آزادگان هستند که قرارداد میلیاردی و با آپشن دارند اما بچه‌های ما شب عید هم پولی نگرفتند. آن‌ها هم زندگی و زن و بچه دارند و این مسائل در روند کیفی تیم تأثیر می‌گذارد.

سرمربی مستعفی شهرداری آستارا گفت:

24 اسفند و بعد از بازی با شاهین قرار شد تیم تا 4 فروردین استراحت کند اما تا سیزدهم کسی سر تمرین نیامد چون بازیکنان دلسرد شده بودند. من فضا را مناسب ندیدم و استعفای خودم را تقدیم هیأت مدیره کردم. در نیم‌فصل که خداحافظی کردم چون مردم و دوستانم گفتند برگرد و همه چیز حل می‌شود برگشتم اما چیزی حل نشد. با این روند نمی‌توانستم به کارم ادامه بدهم و نمی‌شد بیشتر از این به بازیکنان فشار آورد. تیم ما فقط یک دست لباس داشت. گفتم شاید اگر من بروم شرایط بهتر شود. دیدم 24 ساعت بعد از جدایی من مشکل مالی حل و پول تزریق شد. تیم به شیراز رفت و امروز هم بازی می‌کند.

رافت در مورد اینکه آیا از باشگاه شهرداری آستارا مطالباتی دارد گفت:

قرارداد من دلی و هدفم خدمت به شهرم بود. هر کاری از دستم برآمد انجام دادم مسائلی است که نمی‌خواهم عنوان کنم چرا که اوقات دوستان و همشهریانم تلخ می‌شود. عنوان کردن این مسائل دردی را دوا نمی‌کند. هفته چهارم که به این تیم رفتم از نظر روحی، جسمی و ... در وضعیت بدی قرار داشت. سعی کردیم به اتفاق همکاران از تجربیات‌مان استفاده کنیم. خیلی کار کردیم و تیم را بالا کشیدیم. 

رافت اضافه کرد:

کسی فکر نمی‌کرد این تیم قهرمان نیم‌فصل شود و نام آستارا بر سر زبان‌ها افتاد اما دیدم همدلی و همکاری لازم از سمت برخی دوستان وجود ندارد و انگار کسی دوست ندارد این تیم بالا بیاید. برای کسی مهم نبود و می‌گفتند هر اتفاقی هم بیفتد پایان رأفت جوابگو است. ماندم و با تمام مشکلات کار کردم اما وقتی تیم قهرمان نیم‌فصل شد حتی یک تبریک نشنیدم. شهرداری می‌گوید نمی‌توانم هزینه کنم اما نمی‌دانم چرا شهرداری‌های دیگر می‌توانند هزینه کنند. دو سه نفر از دوستان آمدند از جیب‌شان هزینه کردند اما آن‌ها هم دچار مشکلاتی شدند. این مسائل باعث شد تیم دچار حاشیه شود و بازیکنان درست تمرین نکنند.

رافت در مورد اینکه آیا پیشنهاد یا برنامه‌ای برای ادامه کار دارد گفت:

فعلاً برنامه خاصی ندارم. تازه یک هفته است که بیرون آمدم. اگر پیشنهاد مناسبی باشد آن را بررسی می‌کنم. من روی صداقت خیلی تأکید دارم. دوست دارم سالم کار کنم و نشان دادم که در فوتبال با سلامت و صداقت می‌شود کار کرد.

رافت افزود:

وقتی تیم با آن شرایط قهرمان نیم‌فصل شد پس حتما مشکل فنی وجود نداشته، شاید برخی دوست نداشتند من تیم را قهرمان کنم. چطور وقتی من خداحافظی کردم و در تهران بودم به تیم پول تزریق شد اما وقتی به تمرین برگشتم دوباره تیم دچار مشکل شد. وقتی دوباره خداحافظی کردم دوباره به تیم پول تزریق شد. به بازیکنان گفتم من بروم مشکل حل می شود. آن‌ها باور نمی‌کردند، وقتی بیرون آمدم به بازیکنان پول پرداخت شد. زنگ زدند گفتند شما راست می‌گفتید اما به آن‌ها گفتم شما فوتبال‌تان را بازی کنید.

رافت با اشاره به کم بودن مبلغ قرارداد بازیکنان شهرداری آستارا گفت:

مشکلات مالی همه جا هست اما تیم‌هایی هستند که بازیکنان‌شان قرارداد میلیاردی دارند. وقتی بازیکن می‌بیند دوست و رفیقش در جای دیگر یک میلیارد گرفته اما حقوق خودش سه ماه عقب افتاده دلسرد می‌شود. با این شرایط چطور می‌توان کار فنی کرد؟ من در شهرداری آستارا هم مدیریت کردم و هم مربیگری، سختی زیادی کشیدم و مشکلات را به جان خریدم که شرمنده مردم نباشیم.

مهاجم اسبق پرسپولیس افزود:‌

مجموعه خیلی خوبی داشتیم. اگر مردم خوبی یا بدی از من دیدند حلال کنند. شاید قسمت این بود. هر چه خدا بخواهد خیر است. من چه باشم چه نباشم دوست دارم پرچم شهرم بالا باشد. به خاطر شهرم به این تیم آمدم و هر چه از دستم برآمد انجام دادم اما بعد دیدم اگر من بروم به نفع شهرم می‌شود. رفتم که دست‌شان باز باشد.

اخبار داغ 

مهدی طارمی جایزه بهترین مهاجم لیگ پرتغال را دریافت کرد محمود فکری: اجازه ندادند در استقلال کار کنیم / نفت مسجدسلیمان شرایط خوبی دارد فیلم لحظه دستگیری مهدی گاوزن در اتوبان قم + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت خوشحالی های معنا دار وینیسیوس در دیدار با لیورپول امضا گرفتن کمک داور بازی منچسترسیتی - دورتموند از ارلینگ هالند / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قهرمان نیم فصل شد شهرداری آستارا پایان رافت پول تزریق ماه عقب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۹۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده لاپورتا به هواداران بعد از ماندنی شدن ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی که اعلام کرده بود در پایان فصل از بارسا می‌رود، در نهایت تغییر عقیده داد و بعد از جلسه دیشب با خوان لاپورتا اعلام کرد تا پایان قراردادش (2025) می‌ماند. 

بارسا ولی همچنان مشکلات مالی دارد و نمی‌تواند خریدهای بزرگ انجام دهد، با این وجود او گفته است با این معضل کنار می‌آید. بارسا به خاطر تراز مالی‌اش، در حال حاضر باید 4 بازیکن بفروشد تا یک خرید داشته باشد.

خوان لاپورتا در نشست خبری امروز خود ابراز خوشبینی کرد و وعده داد تیم را در تابستان تقویت می‌کنند: «ما سعی می‌کنیم به فرمول یک برابر یک برسیم (یک خرید در ازای یک فروش). لالیگا به ما به خاطر تلاش‌هایی که برای کاهش صورت‌حساب دستمزد انجام داده‌ایم، تبریک گفته است. در پایان فصل ما تلاش می‌کنیم، برخی از پروژه‌های اقتصادی را که روند خوبی داشته‌اند، نهایی کنیم. در نهایت با همکاری تیم مدیریت ورزشی، بهترین تصمیم‌ها را برای تابستان خواهیم گرفت و تیم خوبی را در اختیار ژاوی قرار خواهیم داد.»

لاپورتا وقتی رئیس بارسا شد، گفته بود فصل بدون جام تبعاتی برای کادر فنی خواهد داشت ولی حالا به ژاوی اعتماد کرده است. او در این رابطه گفت: «ما فکر می‌کنیم که در این فصل علی‌رغم عدم دستیابی به اهداف، چیزهای مثبتی در تیم دیده شد. پروژه نیاز به ثبات دارد و شاهد ظهور جوانان در تیم اصلی بودیم. من می‌بینم که اشتیاق و اعتماد به نفس تیم دست نخورده است.»

تغییر اسپانسر از نایکی به پوما: «من وارد جزئیات نمی شوم زیرا در حال مذاکره مجدد برای یک قرارداد جدید هستیم. این قرارداد تمام نشده و نمی‌توانم بیشتر بگویم. ما بهترین قرارداد را در بازار خواهیم داشت.»

دیگر خبرها

  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم
  • مدیرعامل مس: مشخص شد مشکل ما بازیکنان نبودند!
  • وعده لاپورتا به هواداران بعد از ماندنی شدن ژاوی
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • آخرین وضعیت حل مشکل پله برقی‌های خاموش تهران/ ۶۰ یونیت تا ۳ ماه آینده نصب می‌شود
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!