Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس عباس قبادی در یک برنامه خبری در مورد تنظیم بازار ماه مبارک رمضان، گفت: از ماه های قبل برای تنظیم بازار  شب عید و ماه رمضان برنامه ریزی انجام شده و لذا به غیر مرغ تقریبا هیچ مشکلی در تامین کالاهای مورد نیاز شب عید وجود نداشت که با توجه به اقدامات انجام شده اکنون مشکل تامین مرغ مصرفی نیز حل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: جلسه تنظیم بازار  با حضور معاون رئیس جمهور برگزار شد و در آن جلسه گزارش کاملی از وضعیت ذخایر اقلام اساسی کشور ارائه شد. 

وی با بیان اینکه بالغ بر 136 هزار تن محصول خرما در انبارها و سردخانه های کشور وجود دارد، گفت: با توجه به تولید خوب در زمینه این محصول،  در این کالا فراوانی وجود دارد و لذا در مورد توزیع گسترده خرما برنامه ریزی منجسمی انجام شده است. 

قبادی اظهار داشت: همچنین به کمیسیون نظارت استان ها ابلاغ شد که قیمت گذاری آش، حلیم و زولبیا و بامیه قبل از ماه مبارک انجام و ابلاغ شود. 

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: حدود 30 هزار تن برنج، 30 هزار تن شکر خانوار، 180 هزار تن روغن نباتی و 3 هزار تن نیز گوشت قرمز سهمیه ای برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان  تدارک شده تا در صورت لزوم در استان ها توزیع شود. 

انتهای پیام/ 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: ماه رمضان تنظیم بازار کالاهای اساسی عباس قبادی دبیر ستاد تنظیم بازار تنظیم بازار هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۹۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟

رئیس اداره داروخانه های سازمان غذا و دارو از رتبه بندی داروخانه ها براساس شاخص شفافیت و برخورد مطابق قانون با آنها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان غذا و دارو، مینا آژوغ اظهار کرد: رتبه‌بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

وی از رتبه بندی داروخانه ها براساس شاخص شفافیت و برخورد مطابق قانون با آنها خبر داد و افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز شد و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد، همچنین در ادامه برای سایر داروهای دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

کد خبر 749342

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار