Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حمید بالایی، جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور و رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره با صدور حکمی «مهرداد توکلی» را به عنوان دبیرکل اولین جشنواره ملی فرهنگی و هنری دانشگاهیان تاریخ ساز منصوب کرد.

مهرداد توکلی پژوهشگر، مدرس دانشگاه، تهیه کننده و فیلمساز، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد طراحی شهری، دکتری معادل مهارتی کارگردانی سینما و دانش پژوه دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله مهمترین مسئولیت‌ها وسوابق اجرایی وی می‌توان به مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت مدیریت طرح و توسعه پایدارشهر اشراق، عضو کارگروه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، رئیس موسسه فرهنگی هنری ادیبان برتر جوان، عضو شورای راهبردی و نظارت تولیدات فرهنگی و رسانه ای سازمان ملی جوانان کشور، عضو شورای ترویج نماز و فضای مجازی ستاد اقامه نمازکشور، عضو شورای هماهنگی کانون‌های دانشگاهی کشور، دبیر انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان کشور، رئیس انجمن سینما و فیلم قشر هنرمندان سپاه انصارالمهدی (عج) و ... اشاره کرد.

گفتنی است جشنواره ملی فرهنگی و هنری دانشگاهیان تاریخ ساز نخستین جشنواره تخصصی دانشگاهی در کشور است که صرفاً در حوزه دفاع مقدس برای دانشجویان، استادان، کارمندان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی سراسرکشور در دو سطح استانی و ملی و هفت بخش تخصصی هنری با هدف کشف استعدادهای فرهنگی هنری و فعالین حوز دفاع مقدس در دانشگاه‌ها، شناسایی شهدای استان بویژه شهدای دانشجو، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه‌ها، روایت جنگ تحمیلی هنرمندانه از زاویه نگاه دانشگاهیان و با تشکیل دبیرخانه‌ای دائمی در لانه جاسوسی سابق آمریکا آغاز به کار کرده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجو دانشگاه جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۹۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصویر از وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی | اخراج نداشت؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، یکی از اتفاقات روز گذشته لیگ برتر برخورد شدید مهرداد محمدی با شجاع خلیل‌زاده بود که منجر به مصدومیت مدافع تراکتور و البته پارگی لب این بازیکن شد.

در این صحنه به‌زعم تراکتوری‌ها، مهرداد محمدی با آرنج به صورت شجاع ضربه زده و باید از زمین اخراج می‌شد اما از آن طرف پرسپولیسی‌ها نیز شدت ضربه را چندان نمی‌دانستند که مستحق اخراج باشد.

با این حال شجاع بعد از بازی به دلیل پارگی شدید لب، با هشت بخیه راهی خانه شد تا شرایط چندان خوبی را نداشته باشد.

کد خبر 848911 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • وزیر راه و شهرسازی با نایب‌رئیس دولت امارات دیدار کرد
  • اولین تصویر از وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی | اخراج نداشت؟
  • دبیرکل سازمان ملل: متعهد به صلح بر اساس پایان اشغال هستیم
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • مصوبه«تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به نهاد دانشگاه و دانشگاهیان است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد