Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@14:11:41 GMT

داریوش فرهنگ:«گاندو» مسیری جدید در سریال‌سازی ایجاد کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۹۸۸۹

داریوش فرهنگ:«گاندو» مسیری جدید در سریال‌سازی ایجاد کرد

من در هر محیطی نظیر کوچه، خیابان و رستوران دیدم که مردم از این سریال راضی هستند و خوشحالم که حرف دل مردم را با زبان فیلم و سریال و هنر بیان کردیم.

به گزارش مشرق، داریوش فرهنگ بازیگر سریال «گاندو»، در گفت و گو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون، درباره این سریال گفت: گاندو ویژگی‌های خاصی داشت که آغازگر طرز تفکری جدید برای سریال‌سازی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انواع مختلف سریال وجود دارد که باید هم باشد؛ چون سلایق مردم متفاوت است. خوشحالی بیشتر من برای حضور در این سریال به این دلیل است که با کارگردان این سریال جواد افشار دوست هستم و اگر هر کار دیگری هم باشد، با کمال شوق با او همکاری می‌کنم؛ چون منش جواد افشار فرق دارد. در کل گاندو به دلیل حساسیتی که داشته و دارد، مسیری جدید در سریال‌سازی ایجاد کرده است.

وی درباره استقبال مردم از گاندو ۱ و ۲ اظهار کرد: مردم از هر دو فصل استقبال کردند. شما چند سریال را در دنیا می‌توانید ببینید که در آن از مسئولانشان انتقاد کنند و درباره وضعیت اجتماعی و اقتصادی کشور خود صحبت کنند. امتیازات گاندو بیشتر از نقاط ضعفش است. من در هر محیطی نظیر کوچه، خیابان و رستوران دیدم که مردم از این سریال راضی هستند و خوشحالم که حرف دل مردم را با زبان فیلم و سریال و هنر بیان کردیم. به همین دلیل است که مردم بازیگران را دوست دارند؛ چون حرف دل آن‌ها را می‌زنند.

این بازیگر بیان کرد: در نوروز هیچ کس توقع ندارد سریال پلیسی پخش شود اما مردم در همین ایام خیلی از گاندو راضی بودند.  مردم به این دلیل این نوع سریال‌ها را دوست دارند که در آن حرف دلشان زده می‌شود.

فرهنگ اظهار کرد: موضوع و ساختار این سریال برای دل مشغولی نیست؛ بلکه برای ذهن مشغولی است. مردم از اینکه حرف دلشان زده شود، خوشحال می‌شوند. امیدوارم تا ۱۰ سال دیگر هنرمندان سریال‌های به روز بسازند که آیینه‌ای برای بازتاب تفکر و اندیشه‌های مردم باشد. البته یک نقد هم دارم؛ به نظرم حین پخش سریال بسیار جدی و امنیتی پلیسی، پخش آگهی های بازرگانی طنز چندان جالب نیست. 

این بازیگر درباره نقش‌های مختلفی هم که بازی کرده، گفت: از بس نقش فرمانده و پلیس را بازی کردم این نقش‌ها برایم عادی شده است (خنده). خودم حس می‌کنم لطیف‌تر و احساسی‌تر از این شخصیت‌ها هستم. البته من تجربه ایفای نقش منفی هم در کارنامه خود دارم؛ برای مثال در سریال معصومیت از دست رفته نقش منفورترین فرد تاریخ اسلام یعنی ابن زیاد را بازی کردم. البته به نظر می رسد نقش‌های منفی در سریال‌های ما طی این سال ها خیلی جذاب‌تر و ماندگارتر از نقش‌های مثبت بوده اند؛ چون شخصیت‌های مثبت فیلم‌ها فقط نصیحت می‌کنند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا گاندو جواد افشار داریوش فرهنگ حرف دل نقش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۹۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه

ایسنا/اردبیل مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل به ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه تاکید کرد.

کلام‌الله صفری ۱۶ اردیبهشت در گفت‌وگو با ایسنا به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم تاکید کرد و گفت: ضروری است جایگاه معلم در جامعه تقویت شود و نگرش مردم به معلم، باید نگرش نسبت به انبیا باشد.

وی به ایجاد انگیزه در معلمان برای ارائه خدمات مطلوب به دانش‌آموزان تاکید کرد و افزود: ۱۸ هزار و ۵۰۰ معلم در استان داریم و برای انتخاب معلم نمونه، ۶ هزار و ۱۹۸ مشارکت کردند و با ارزیابی انجام گرفته ۸۰۵ نفر به مرحله منطقه‌ای و در ادامه نفر۵۹ به مرحله استانی راه یافتند و نهایتا ۴ نفر انتخاب و به مرحله کشوری راه یافتند.

صفری همچنین از میان مدیران و معاونان و مربیان بهداشت نیز نهایتا ۵ نفر به مرحله کشوری راه یافتند، افزود: تولید محتوای آموزشی، نحوه تدریس، شیوه استفاده از فناوری، ارائه طرح درس، مقبولیت، سابقه بالای ۱۰ سال، اظهارنظر شورای مدرسه، اجرای برنامه‌های فرهنگی و تفریحی برای دانش‌آموزان و غیره از معیارهای انتخاب معلم نمونه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به تحقق منویات مقام معظم رهبری و نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اردبیل در حوزه آموزش و پرورش طی یک سال گذشته، ادامه داد: پخش زنده برنامه سلام معلم توسط صدا و سیمای مرکز اردبیل از اقدامات برجسته این حوزه است.

وی به راه‌اندازی پویش‌های مختلف در ایام هفته بزرگداشت مقام معلم در سطح استان، تصریح کرد: در سطح استان ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه فعال است که در هفته معلم امسال زنگ سپاس در همه مدارس استان با حضور مقامات استانی به صدا درآمد.

صفری تجدید پیمان با شهدای دانش‌آموز، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، دیدار با معلمان پیشکسوت، حضور مسئولان در شورای دبیران، راه‌اندازی قرارگاه جهادی فرهنگیان در خیابان معلم اردبیل، ایجاد یادمان شهدای فرهنگیان و دانش‌آموزان، شناسایی معلمان شاخص، کارآمد و سرآمد استان برای حضور دورهمی در صدا و سیما، ایجاد نمایشگاه از دستاوردهای آموزش و پرورش، برگزاری جشن پیوند مسجد و مدرسه، دومین جشنواره معلم خلاق ایل عشایر، شب شعر و غیره از جمله اقدامات و فعالیت‌های اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایجاد ۲۱ خانه محیط زیست در استان چهارمحال و بختیاری
  • زلفی گل: در فرهنگ ایرانی به علم توجه شده است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • بازدید وزیر فرهنگ از مراحل آماده سازی نمایشگاه کتاب تهران
  • ساخت آشپزخانه‌ به سبک مجلات دکوراسیون با هوش مصنوعی!
  • تغییر چهره بازیگر مهمان مامان مهرجویی بعد از ۲۰ سال | ببینید
  • نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه
  • ۶ روش برای مردمی‌سازی تولید
  • مطالعه یک ماده مغذی، مسیری برای درمان اختلالات مغزی!