Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای نگهبان گفت: متاسفانه کرونا به سرعت در حال پیشروی و این بسیار نگران کننده شده است. امیدواریم که مسئولان و مردم با همکاری هم، هر چه زودتر وضعیت را کنترل کنند. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی صبح امروز چهارشنبه (۱۸ فروردین ۱۴۰۰) طی سخنانی در نطق پیش از دستور جلسه امروز، با تبریک ایام شعبانیه و حلول سال جدید شمسی، ضمن توصیه به مردم برای استفاده بیشتر از روز‌های باقی مانده ماه شعبان، گفت: جوانان مومن زیادی در کشور حضور دارند و ما امید داریم که به دعا‌های خالصانه این جوانان و همت مضاعف مسئولان، مسائل و مشکلات کشور هر چه زودتر حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیر شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت کرونا و ابتلای هزاران نفر از مردم به این بیماری منحوس، تصریح کرد: متاسفانه دوباره تعداد زیادی از شهر‌های کشور به شدت درگیر کرونا شده‌اند؛ کرونا به سرعت در حال پیشروی است و این بسیار نگران کننده شده، ولی امیدواریم که مسئولان و مردم با همکاری هم، هر چه زودتر وضعیت را کنترل کنند.

دبیر شورای نگهبان همچنین با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، اظهار داشت: وضعیت اقتصادی کشور بسیار نگران کننده است و معلوم نیست که آیا مسئولان از اصلاح وضعیت موجود اقتصادی، ناتوان هستند یا اینکه اعتنایی ندارند؛ وضعیت برای اقشار کم درآمد جامعه، بسیار سخت شده و نرخ‌ها هر روز بالا می‌رود، مسئولان باید هر چه سریعتر به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

آیت‌الله جنتی به موضوع مهم انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و گفت: امسال ما انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره مجلس شورای اسلامی، میان دوره‌ای خبرگان و انتخابات شورا‌ها را در پیش داریم؛ امیدوارم که همه‌ی مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تدابیری که اندیشیده شده در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند چرا که انتخابات سرنوشت کشور را رقم می‌زند.

وی ادامه داد: تمام امور اجرایی و اداره کشور برعهده رئیس جمهور است و اگر فردی توانمند به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود، حتما می‌تواند مشکلات مردم را حل کند.

دبیر شورای نگهبان در پایان تاکید کرد: هر کاری از دست شورای نگهبان برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم برآید، دریغ نخواهد کرد و به نظر می‌رسد که وقتی ما در این وضعیت سخت اقتصادی همراه و هم‌درد مردم هستیم، می‌توانیم مسئولان امر را فراخوانده و از آن‌ها بابت شرایط فعلی توضیح خواسته و تذکرات لازم را بدهیم.   بیشتر بخوانید: آیت‌الله جنتی: جمهوری اسلامی در مسیر انتقال پیام اسلام به جهان پیشرو است
انتهای پیام/ برچسب ها: شورای نگهبان آیت الله جنتی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شورای نگهبان آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان آیت الله جنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۰۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«فضل‌الله رنجبر» از حوزه انتخابیه خدابنده به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

در مجلس آینده تقسیم بندی حزبی و سیاسی را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

- شناختی از ترکیب منتخبین فعلی ندارم و نگاهم صرفاً خدمت به مردم است.

مهم‌ترین موضوعی که با توجه به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد، چیست؟

در مجلس دوازدهم وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی به ویژه اشتغال، تورم و مبارزه با فقر و آسیب اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد.

اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

کمیسیون عمران و یا امنیت ملی و سیاست خارجی

مهمترین چالش استان خود را چه می‌دانید و برای حل آنچه راه‌کاری دارید؟

نرخ بالای فلاکت، مشکل بیکاری و تورم و آسیب‌های اجتماعی / ‏‬ بهترین راهکار برای حل این مشکلات هم افزایی بین مجمع نمایندگان استان کرمانشاه و تاثیرگزاران در استان است که باید برای جذب و تسهیل سرمایه گذاری در استان و بهبود فضای کسب و کار در کنار امنیت سرمایه گزاری و کاهش هزینه‌های تولید و حجم واسطه‌ها انجام شود و همچنین بهبود سیستم توزیع و نظارت از ذیگر لازمه‌های در کرمانشاه است.

استفاده از ظرفیت‌های خوب در استان کرمانشاه در زمینه اقتصاد مرز، گردشگری، و کشاورزی باید به طور ویژه در دستور کار قرار گیرد.

کرمانشاه برای برون رفت از مشکلات نیاز به یک نگاه ویژه ملی از سوی دولتمردان مرکز دارد؛ نمایندگان باید تلاش کنند تا این نگاه ویژه ملی به استانی که به فرمایش مقام معظم رهبری سینه ستبر ایران اسلامی نامیدند، ایجاد شود.

برای آسیب‌های اجتماعی بهرتین راهکار بر اساس تجربه کاری ام تلاش برای ردیف اعتباری ویژه و اختصاصی در قانون بودجه سالیانه کشور است؛ همچنین استفاده از ظرفیت‌های گروه‌های مردمی و جهادی و ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و نیروهای متخصص حوزه فرهنگی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی در جهت اجرای طرح‌های مناسب در محلات جامعه هدف است.

کد خبر 6081582

دیگر خبرها

  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • افزایش مشارکت مردم در حکمرانی و مردمی‌سازی جهش تولید اولویت است
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی