Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان دبیر شورای سلامت اهواز از پایان کار کلینیک‌های تست کرونا در فرودگاه، ایستگاه راه آهن و پایانه‌های مسافربری خبر داد.

امراله مردانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت قرمز ۸۰ درصد کشور، اظهار کرد: پیش از این به منظور جلوگیری از انتشار بیماری از خوزستان به سایر نقاط کشور، تست کرونا در فرودگاه‌، پایانه‌های مسافربری و ایستگاه‌ راه آهن انجام می‌شد اما اکنون انجام این کار تاثیرگذار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اعلام وضعیت قرمز در اغلب استان‌های کشور، کار کلینیک‌های تست کرونا در فرودگاه بین‌المللی شهید سلیمانی، ایستگاه‌ راه آهن و پایانه‌های مسافربری اهواز به پایان رسید.

مردانی با اشاره به شکننده بودن شرایط اهواز، بیان کرد: دو ماه است که درگیر پیک هستیم و همچنان میزان مراجعه به مراکز منتخب اهواز بالا است.

دبیر شورای سلامت اهواز گفت: از اوایل فروردین‌ماه مجددا روند بروز بیماری افزایشی شده است بنابراین باید مردم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان کروناویروس همه باهم علیه کرونا خیز کرونا در خوزستان تست کرونا در فرودگاه پایانه های مسافربری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۰۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور

مهدی مهدی پور که به دلیل آسیب دیدگی ناچار به عمل جراحی شد، بلافاصله پس از عمل جراحی، فیزیوتراپی و برنامه‌های درمانی را شروع کرد.

مهدی پور هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا حوالی ساعت ۱۸ در کلینیک دکتر صادقی مشغول درمان است و امروز علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در این کلینیک، از ستاره مصدوم استقلال عیادت کرد.

 مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن قدردانی از زحمات دکتر مجید صادقی و علی ادبی، فیزیوتراپ مخصوص مهدی مهدی پور، برای این آبی پوش آرزوی سلامتی کرد و گفت امیدوار است هر چه زودتر مهدی مهدی پور را سلامت و سرحال در میادین فوتبال ببیند.

مهدی مهدی پور و پدرش که از فوتبالیست‌های سرشناس استان اصفهان و ذوب آهن بود نیز از علی خطیر تشکر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند