Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسوی گفت:بیش از ۵۰ واحد تولیدی در سال ۹۹ شناسایی شد که دارای مشکلات فراوانی بودند که در این راستا جلسات متعددی با دستگاه های متولی برگزار شد که منجر به اتفاقات شایسته ای در سطح استان شد که علیرغم وجود مشکلات دستاوردهای خوبی کسب شده که نمونه آن در کاهش جدی کارگران دارای حقوق معوقه و کاهش و مختومه شدن پرونده های کارگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار آفتاب؛ حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مرکزی گفت: استان مرکزی یک قطب صنعتی دارای فوائد و مزایای مختلفی است که در کنار آنها مشکلاتی هم به واسطه صنعتی بودن وجود دارد که در طول این سال ها سعی شده با هماهنگی ها و هم افزایی های همه جانبه در حوزه تولید و تحقق شعار سال و خصوصا جهش تولید اقدامات موثر انجام دهیم.

موسوی اظهار کرد: موفقیت های استان مرکزی در حوزه تولید برگرفته از هم افزایی ها و مشارکت های همه جانبه است و این مسئله از سال ۹۹ رشد بسیاری به خود گرفت.

وی ادامه داد: بیش از ۵۰ واحد تولیدی در سال ۹۹ شناسایی شد که دارای مشکلات فراوانی بودند که در این راستا جلسات متعددی با دستگاه های متولی برگزار شد که منجر به اتفاقات شایسته ای در سطح استان شد که علیرغم وجود مشکلات دستاوردهای خوبی کسب شده که نمونه آن در کاهش جدی کارگران دارای حقوق معوقه و کاهش و مختومه شدن پرونده های کارگران است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی افزود: آزادسازی قابل توجه زندانیان، بررسی ویژه جرائم خشن، پیگیری جدی مواد مخدر و قاچاق کالا از جمله اتفاقات موثر است که در حوزه قاچاق سوخت یک پرونده ملی در دستور کار داریم و استان مرکزی یک عملکرد درخشان در این راستا دارد.

موسوی یادآور شد: بیش از ۲ هزار مورد در حوزه های مختلف در دادگستری استان مرکزی با موفقیت به سرانجام رسیدند که یک افتخار بزرگ برای استان محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه طرح تکریم یک شعار نیست اما در حوزه مقابله جدی با فساد با هیچ احدی تعارف نخواهیم داشت و همه توان را برای مقابله جدی با فساد خواهیم گذاشت بیان کرد: در سال جاری با همه توان و با استفاده از جوامع اطلاعاتی در راستای تحقق شعار سال پای کار می آوریم و از هیچ تلاشی در این راستا فروگذار نخواهیم کرد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی اضافه کرد: در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ بر اساس واحد آماری دادگستری استان مرکزی بیش از ۱۷۳۹ درصد رشد پرونده مختومه را شاهد بودیم که از نظر تعداد پرونده ها از سال ۹۸ که بیش از ۷۷۹ پرونده مختومه بوده در سال ۹۹ به ۱۴۹۹۵ رسیده است.

موسوی ادامه داد: علیرغم وجود مشکلات در سال ۹۹ بیش از ۵۰ هزار پرونده از سال ۹۸ وارد دادگستری شده و در واقع ۳۱ درصد رشد کار در دادگستری را شاهد بودیم که قابل تقدیر است.

وی افزود: جایگاه دادستانی در قوه قضائیه بسیار ارزشمند است که در استان مرکزی با همه مجاهدت ها این جایگاه یک جایگاه مستحکم و قابل قبولی دارد.

در پایان این مراسم ربیع اله قربانی که در گذشته قائم مقام رئیس کل دادگستری استان فارس بوده به عنوان دادستان جدید اراک و جایگزین قاسمی شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان دادگستری استان مرکزی سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۰۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد شهرستان سمیرم که شهره جهانی دارد، محصول سیب و زنجیره تولید وابسته به این محصول است.

مهران زینلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، ضمن بازدید از پروژه سردخانه و سرتینگ قائم اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد شهرستان سمیرم که شهرت جهانی دارد، محصول سیب و زنجیره تولید وابسته به این محصول است.

وی افزود: امروز از مراحل احداث یک واحد تولیدی در شهرستان که در حوزه محصول سیب فعالیت خواهد کرد بازدید کردیم که برنامه‌ریزی شده تا پایان تابستان سال‌جاری به بهره‌برداری برسد، امیدواریم این واحد تولیدی منشأ خیر و برکت در منطقه باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تصریح کرد: با راه‌اندازی این واحد به لحاظ ذخیره سازی محصول سیب و تکمیل زنجیره تولید در شهرستان شاهد ارزآوری بیشتر و اشتغالزایی خواهیم بود از این رو با همراهی فرماندار شهرستان، درصدد رفع و کاهش چالش‌های این واحد تلاش خواهیم کرد.

کد خبر 751233

دیگر خبرها

  • سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است
  • اثر نامطلوب قطعی برق صنایع بر معیشت مردم
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل