Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم فرصت گلزنی ایجاد می‌کند و گل نزدن مهاجمان جای نگرانی ندارد.

به گزارش ایسنا، حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نساجی مازندران اظهار کرد: نساجی همیشه برای من تداعی کننده حس قشنگ است. آن‌ها هواداران خوبی دارند که فکر تیمشان هستند. برای این تیم به غیر از بازی فردا آرزوی موفقیت می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام مسائل فنی تیم نساجی را رصد کردیم و می‌دانیم در چه فازهایی کار می‌کنند و سعی می‌کنیم در آن آیتم‌ها کار کنیم و امروز هم روی نکات فنی کار می‌کنیم. امیدوارم بازی قابل احترامی انجام بدهیم و در نهایت سه امتیاز را کسب کنیم.

وی افزود: برخی می‌گویند پرسپولیس از فرصت‌های خود استفاده نمی‌کند اما اول فصل هم گفتم صبور باشید. این تیم آمد و حتی قهرمان نیم فصل شد و به فینال آسیا رسید. تیمی که سید جلال حسینی در آن و در موقعیت گلزنی قرار می‌گیرد، از نظر تاکتیکی تیم موفقی است. گاهی فرصت‌ها به گل تبدیل نمی‌شود اما خواهش می‌کنم فشار را از روی بازیکنان خط حمله ما بردارید. ما تلاش می‌کنیم با تلاش بیشتر، بهتر کار کنیم تا گل‌های زده را بیشتر کنیم.

او همچنین گفت: بازیکنان ما با دل و جان کار کردند و می‌توانم بگویم کمترین دریافتی را داشتیم اما به خاطر پیراهن پرسپولیس بازیکنان زحمت کشیدند و جنگجو و مبارزه‌گر بودند. باشگاه در تلاش است اما این موضوع باید حل شود که بازیکنان با دغدغه کمتری بازی کنند.

مطهری به غیبت هواداران در بازی‌های لیگ اشاره کرد و گفت: والورده مربی فصل قبل بارسا گفته بود بدون تماشاگر بازی کردن خیلی وحشتناک است و من الان به حرف او رسیدم. اگر هواداران بودند کار را برای ما ساده‌تر می‌کردند. از زمانی که ما هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفتیم، هواداران نبودند و فقط در دو بازی از حضور آن‌ها بهره بردیم. نقش هواداران مهم و کلیدی است و دوست دارم انرژی بفرستند تا با روحیه بازی کنیم. بازی در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی مثل این است که فیلم خوبی به نمایش در بیاید اما تماشاگری نداشته باشد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره فرصت‌ سوزی مهاجمان پرسپولیس هم گفت: اگر در شرایط بازی موقعیت درست نکنید و یا در یک بازی فرصت گل نداشته باشید اما با ضربه ایستگاهی به گل برسید و برنده شوید، باید نگران آن تیم بود اما وقتی در شکل بازی موقعیت گل ایجاد می‌کنید، این جای نگرانی ندارد و با تمرین بیشتر این نقیصه برطرف خواهد شد. انتقادی که با استدلال و منطق باشد ما را ناراحت نمی‌کند چون باعث پیشرفت می‌شود اما اینطور نباشد که کورکورانه انتقاد کنیم.

وی درباره وضعیت سید جلال حسینی و فرشاد فرجی هم گفت: سید جلال حسینی مشکلی ندارد و فقط یک درد کوچک داشت. فرشاد فرجی هم باید دوباره آزمایش بدهد و اگر تستش خوب باشد، می‌توانیم از او استفاده کنیم.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس علي مطهري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۰۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان: هواداران پرسپولیس در قلب من هستند/ ما وقت کشی نکردیم+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رامین رضاییان بعد از بازی با پرسپولیس در مورد برخی شعارهایی که علیه او داده می شد، گفت: برخ یاز هواداران پرسپولیس از من ناراحت بودند اما من همیشه به آنها احترام می گذارم و آنها در قلب من هستند. امروز برای تیمم با جان و دل بازی کردم.

وی در مورد اینکه درویش گفت بازیکنان سپاهان وقت تلف می کردند، گفت: نه این طور نیست.

مصاحبه کامل او را در زیر بخوانید:

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازی تراکتور و استقلال فوتبال نبود
  • هنوز ۵ بازی دیگر فرصت داریم / اگر دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان است
  • دست تک تک هواداران را برای حضور و حمایتشان می بوسم
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس در قلب من هستند/ ما وقت کشی نکردیم+ فیلم
  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • طلسم پرسپولیس امروز می‌شکند؟
  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!