Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-08@03:38:14 GMT

رضا گلزار را هم به تیم ملی ایران دعوت کنید!

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۰۶۳۴

خبر ورزشی نوشت:

اگر قرار است هر بازیگری به دلیل علاقه‌اش به یک رشته ورزشی به تیم ملی دعوت شود، لطفا بازیگران پرآوازه دیگر و علاقه‌مند به سایر رشته‌های ورزشی را هم به تیم‌های ملی دعوت کنید!

تنیس در ایران بر خلاف آنچه در دنیا اتفاق می‌افتد، ورزشی است که زیاد تحویل گرفته نمی‌شود. بحث گرانی و لاکچری بودن هم نیست و ناکامی تنیس به این مسائل ارتباطی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعا قرار نیست هر کشوری سرشار از استعداد در همه رشته‌های ورزشی باشد؛ ما در زمینه تنیس اگر هزار زمین خاکی استاندارد هم بسازیم، هرگز نمی‌توانیم واقعه ای مثل رولان گاروس را رقم بزنیم اما در وزنه برداری، جودو، کشتی، والیبال، فوتبال و … صاحب استعدادهای شگرفی هستیم.

تنیس البته در کشور ما سال‌هاست که دنبال می‌شود اما از نظر جهانی و ابعاد مدال آوری، ایران هرگز در این رشته ورزشی موفق نبوده است. تنیس ایران بنا به دلایل نامشخص کاملا انحصاری است.

به عنوان مثال انوشا شاهقلی سال‌های سال در تیم ملی تنیس حضور دارد، بدون اینکه خبری از افتخارآفرینی‌های او و هم‌تیمی‌هایش به گوش برسد. از رامین رضیانی بی خبریم و نمی‌دانیم او الان چه می‌کند اما تردید نداریم این قهرمان سابق تنیس هم اگر کمی‌بدنش آماده باشد، دعوتش به تیم ملی تفاوت چندانی با وضعیت فنی شاهقلی ندارد.

شاهقلی قرار است در دیویس کاپ ببازد، مثل تمام این سال‌هایی که باخت و البته هر بازیکن دیگری هم جای او بود در تنیس همین اندازه پیشرفت می‌کرد؛ درهای تنیس به هر دلیلی که فکرش را می‌کنید بسته است؛ بنابراین امیر جدیدی که سطح تنیس او بی‌تردید فراتر از بازی‌های دستگرمی و دورهمی در باشگاه انقلاب نیست نیز به تیم ملی دعوت می‌شود!

قرار نیست در دیویس اتفاق خارق العاده ای رخ بدهد؛ می‌خواهیم طبق معمول برویم در این مسابقات ببازیم؛ حالا چه جدیدی بیاید یا نه، چه شاهقلی یکی، دو بازی اش را ببرد یا ببازد انتهای ماجرا مشخص است.

فدراسیون تنیس هم با این سورپرایز بی‌مزه‌اش، به همه ما آموخت که برای علاقه مندان هر رشته ورشی، می‌شود درهای تیم ملی را به روی آنها باز کرد. از این پس رضا گلزار که علاقه مند به والیبال است باید به تیم ملی دعوت شود؛ همه بازیگرانی که عشق فوتبال دارند باید برای صعود به جام جهانی به تیم ملی ایران بروند تا بابت این همه شاهکار برای خودمان کف مرتبی بزنیم و لذت این زندگی بی دغدغه را با هم ببریم!

بیشتر بخوانید: ماجرای دعوت از "امیر جدیدی" بازیگر، به اردوی تیم ملی تنیس چه بود؟ (فیلم) تمرین گروهی ستاره سینما در تیم ملی تنیس (فیلم) آزمون نامزد بهترین بازیکن هفته آسیا لینک کوتاه: asriran.com/003GS2

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تیم ملی ملی دعوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۰۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت

به گزارش خبرگزاری مهر، بعد از اینکه ولادیمیر آلکنو، سرمربی پیشین تیم‌های ملی والیبال روسیه و ایران به دنیای مربیگری بازگشت و هدایت تیم زنیت سن‌پترزبورگ را بر عهده گرفت، از مهدی خباز بدنساز ایرانی به عنوان مربی بدنسازی دعوت کرد تا در این تیم حضور داشته باشد.

آلکنو ۵۷ ساله در ۳ مقطع، سرمربی تیم ملی روسیه بود و توانست با این تیم در یک فینال رویایی مقابل برزیل، قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن شود. آخرین باری که آلکنو روی سرمربیگری تیمی را بر عهده داشت، سال ۲۰۲۱ و تیم ملی ایران بود. زنیت سن‌پترزبورگ در فصل گذشته لیگ برتر روسیه در مکان ششم ایستاد.

کد خبر 6098400 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور از ایران
  • راه‌اندازی رشته آسیب‌شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • حسینی: والیبال ایران باید از جایگاه جهانی خود دفاع کند
  • همایش بین المللی مدیریت ورزشی در اردبیل برگزار شد
  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد