Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@16:59:21 GMT

انجام بیش از 7 هزار بازدید طی ایام نوروز

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۰۷۲۰

انجام بیش از 7 هزار بازدید طی ایام نوروز

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از انجام 7 هزار و 487 بازدید در طرح سلامت نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر افشین دلشاد با اعلام این خبر گفت: در این طرح که از یکم تا 15 فروردین ماه 1400 انجام شد، بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی استان در دو نوبت صبح و عصر کار نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از 7 هزار و 487 بازدید، 27 مورد به مراجع قضایی معرفی و 9 مورد پلمپ شدند همچنین 488 مورد بازدید به صورت گشت مشترک با ادارات انجام گرفت.

دکتر دلشاد موارد برخورد با دست فروشان دوره گرد در ایام نوروز را 29 مورد اعلام کرد و اظهار داشت: 2 هزار و 100 کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف در این مدت کشف و معدوم شد.

وی ادامه داد: 239 مورد نمونه برداری میکروبی از آب آشامیدنی و 1805 مورد کلر سنجی از آب و 285 مورد نمونه برداری از مواد غذایی در این مدت انجام شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نوروز بازدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۰۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان

 روح الله شکری سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت:۹۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل استفاده در آبادان با اجرای طرح ضربتی بازرسی‌های بهداشتی از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی به منظور کنترل و نظارت وضعیت بهداشتی این مراکز کشف و توقیف شد.

او این اقلام کشف و توقیف شده را شامل انواع مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، لبنیات و چیپس اعلام کرد.

به گفته این مسئول شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی به صورت ۲۴ ساعته می‎‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند تا بدون اغماض با متخلفان بهداشتی برخورد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • اگر می خواهید راحت تر نفس بکشید این مواد غذایی را مصرف کنید
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • ابتلا به سرطان پروستات با مصرف این مواد غذایی
  • این مواد غذایی سرشار از ویتامین C هستند
  • افزایش نرخ تورم و قیمت مواد غذایی در اسپانیا
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • بزرگداشت مقام معلم به تمام ایام سال معطوف می‌شود
  • مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان