Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-03@04:58:29 GMT

ممنوعیت حضور دانشجویان در دانشگاه خواجه نصیر

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۰۷۴۸

ممنوعیت حضور دانشجویان در دانشگاه خواجه نصیر

در راستای قرمز شدن وضعیت تهران، دانشگاه خواجه نصیر اعلام کرد که از امروز چهارشنبه ۱۸ فروردین، دستورالعمل‌های جدیدی را برای حضور دانشجویان در دانشگاه اعمال می‌کند.

به گزارش ایسنا، دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی،  با توجه به تصمیمات ستاد ملی کرونا و بر اساس جمع بندی صورت گرفته در ستاد مقابله با کرونا در دانشگاه، از امروز تا اطلاع ثانوی، شیوه نامه‌های جدیدی را اعمال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب،‌ بخش‌های اداری این دانشگاه با حضور یک سوم و امکان استفاده از دورکاری برای دو سوم طبق روال گذشته ادامه فعالیت خواهند داشت.

این دانشگاه اعلام کرد که کلیه فعالیت‌های حضوری دانشگاه در بخش‌های آموزشی و پژوهشی با حضور دانشجویان ممنوع است و صرفا در موارد اضطراری با رعایت کامل شیوه نامه‌ها و تایید واحدهای آموزشی و پژوهشی مربوطه امکان حضور محدود قابل بررسی خواهد بود.

کلیه فعالیت‌های مجازی دانشگاه خواجه نصیر از جمله کلاس‌ها، جلسات دفاعیه و غیره که احتیاج به حضور دانشجویان ندارد نیز طبق روال برقرار است.

همچنین، کلیه جلسات در فضای مجازی قابل برگزاری است.

دانشگاه خواجه نصیر به کلیه افراد با علائم احتمالی و یا بیماری زمینه‌ای و شرایط خاص توصیه اکید کرده که از حضور در دانشگاه خودداری نمایند و لازم است مسئولین مربوطه همکاری‌های لازم در این زمینه را داشته باشند.

لینک کوتاه: asriran.com/003GSB

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دانشگاه خواجه نصیر حضور دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۰۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوستن دانشگاه سوربن به جنبش ضدصهیونیستی 

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از پاریس، دانشگاه‌های فرانسه یک به یک به جنبش ضد صهیونیسم می‌پیوندند. پس از دانشکده مطالعات سیاسی، دانشگاه سوربن فرانسه شاهد اعتصاب و تظاهرات دانشجویی ضد صهیونیستی و حمایت از غزه و فلسطین بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دانشجویان دانشگاه سوربن در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت دولت‌های غربی از این رژیم؛ کلاس‌های درس را تعطیل و در محوطه اصلی دانشگاه، چادر برپاکردند که با یورش پلیس ضد شورش مواجه و تعدادی از آنها دستگیر شدند.

دانشجویان در ادامه در خیابان‌های اطراف دانشگاه تجمع کردند و شعار  اسرائیل جنایتکار، مکرون همدست  سردادند.

در این اعتراضات تعدادی از دانشجویان یهودی ضدصهیونیسم نیز حضور داشتند.

جلوگیری از فاجعه انسانی در رفح، تحریم کالا‌های رژیم صهیونیستی و ممانعت از حضور این رژیم در بازی‌های المپیک پاریس از جمله خواسته‌های دانشجویان دانشگاه سوربن بود.

دیگر خبرها

  • فوری | آتیلا حجازی سرپرست باشگاه استقلال شد + اولین تصویر
  • فوری: آتیلا حجازی سرپرست استقلال شد
  • سرپرست جدید استقلال مشخص شد
  • اعطای «گرنت» به تشکلهای دانشجویی تصویب شد
  • صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • فعالیت‌های گسترده دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه+تصاویر
  • جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر
  • آغاز به کار کنگره همکاری‌های دولت ،دانشگاه و صنعت در قم
  • پیوستن دانشگاه سوربن به جنبش ضدصهیونیستی