Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین لرستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: سپاه امروز در عرصه‌های مختلف حضور ملموسی در جامعه دارد و مردم شاهد عملکرد موفق این نهاد انقلابی است.
احمدرضا فتایی افزود: خوشبختانه در طی نزدیک به دو سال گذشته تفاهم‌نامه‌های بسیار خوبی میان این اداره کل و حوزه‌های مختلف سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان ازجمله بسیج سازندگی و امروز سازمان اردویی راهیان نور در راستای فعالیت‌های فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به امضاء رسیده است که تلاش می‌کنیم جنبه‌های عینی آن ملموس و اثرگذار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فتایی سپس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره زنده‌یاد " احمد نقدیان " فرمانده سابق پایگاه مقاومت بسیج این اداره کل و تقدیر از عملکرد فرماندهی جدید این پایگاه، گفت: نسل جدید نیازمند آشنایی با زوایای مختلف دفاع مقدس بوده و یکی از بهترین راه های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان و نوجوانان، هنر است چراکه انقلاب ما انقلابی فرهنگی و مردمی بوده است.  
دبیر کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در ادامه ضمن تقدیر از فعالیت‌های مجموعه‌ی سپاه استان در پیشگیری و مقابله با این ویروس منحوس، ابراز داشت: طرح شهید سلیمانی یکی از بهترین و کارآمد ترین طرح‌های است که می‌تواند در این خصوص  موجب بهبود وضعیت در تمام مناطق کشور و استان باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در پایان با اشاره به برگزاری کنگره ملی 6300 شهید استان در آینده، خاطرنشان ساخت: حق شهدای لرستان بسیار بیش از آن چیزی است که امروز شاهد آن هستیم و امیدواریم در قالب اجرای این کنگره‌ی عظیم ملی بتوانیم دین خود را به شهداءو خانواده‌های آنان ادا کنیم.
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از همکاری‌ها و فعالیت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طی نزدیک به دو سال گذشته، گفت:هنر می‌تواند فرهنگ ایثار و شهادت را در بهترین شکل آن به نمایش گذاشته و زمینه‌ساز آشنایی بیشتر نسل جوان با این فرهنگ غنی باشد.
مرتضی سپهوند تصریح کرد: سپاه خود را خادم مردم می‌داند و پاسداران با پوشیدن این لباس مقدس، خود را خادمان ملت شریف ایران می‌دانند و امیدواریم در قالب این تفاهم‌نامه بتوانیم برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی بسیار خوبی ازجمله نشر کتاب، اجراهای مختلف هنری، تهیه و ساخت فیلم‌ها و مستند شهدا و توزیع بسته‌های فرهنگی در بین زائران و راهیان نور باشیم. 
 
 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تفاهمنامه سپاه لرستان فرهنگ و ارشاد لرستان کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فرهنگ ایثار و شهادت راهیان نور اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۰۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد

ایسنا/یزد معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به فعالیت ۱۰۶ آموزشگاه آزاد هنری دارای مجوز در استان و معافیت این آموزشگاه‌ها از پرداخت مالیات، اعلام کرد: افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه این آموزشگاه‌ها به وزارت ارشاد پیشنهاد شده است.

  «سیدعباس دهقان» در نشست با مدیران مسئولان آموزشگاههای آزاد هنری استان افزود: مطابق بند «ل» ماده ۱۳۹ قانون مالیات های مستقیم بر آموزشگاهها، این صنف از پرداخت مالیات معاف هستند.

وی در عین حال تاکید کرد: آموزشگاه‌ها برای معافیت از مالیات می‌بایست فرم اظهارنامه مالیاتی و دفتر اسناد مالی داشته باشند و فعالیت اقتصادی نیز در آموزشگاه آزاد هنری نداشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به حمایت از آموزشگاههای آزاد هنری استان اظهار کرد: در راستای تداوم فعالیت هنری و همچنین تجهیز کردن آموزشگاه‌ها پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه بر مبنای تعرفه سه ماهه آخر سال گذشته به دفتر بر نامه‌ریزی و آموزش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارایه شد.

این مسئول ادامه داد: همچنین معرفی نامه برای اخذ تسهیلات بانکی طبق درخواست تسهیلات تبصره ۱۶ توسط واحد اشتغال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به آموزشگاههای آزاد هنری انجام می شود.

معاون هنری و سینمایی استان، بر اخذ کارت صلاحیت تدریس توسط هنرآموزان آموزشگاهها تاکید کرد و گفت: آموزشگاه‌هایی که دارای مجوز قدیمی هستند پیگیری لازم برای دریافت مجوز دائمی از سامانه http://sso.farhang.gov.irرا انجام دهند.

دهقان در بخش دیگری از سخنانش رعایت شئونات اسلامی، نصب نرخنامه و مجوز فعالیت، ارایه گزارشهای سه ماهه آموزشگاه را در سامانه مربوطه را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، ۱۰۶ آموزشگاه آزاد هنری در رشته‌های تخصصی نمایش، تجسمی، موسیقی، خوشنویسی و هنرهای سنتی با مجوز دائمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در سطح استان فعالیت می کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند