Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@08:19:25 GMT

رکورد ویژه کامیابی‌نیا با حضور مقابل پدیده

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۱۰۸۵

رکورد ویژه کامیابی‌نیا با حضور مقابل پدیده

کمال کامیابی‌نیا با حضور در دیدار مقابل شهرخودرو، به بیستمین بازیکن باسابقه در تاریخ باشگاه پرسپولیس تبدیل شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرخپوشان پرسپولیس در حالی مقابل شهرخودرو از شکست فرار کردند که کمال کامیابی‌نیا پس از یک بازی غیبت به ترکیب اصلی قرمزها بازگشت و در خط هافبک به میدان رفت تا یک رکورد جالب را برای خود ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حضور، شمار بازی‌های رسمی کمال با پیراهن پرسپولیس به عدد ۱۷۷ رسید و او در جایگاه بیستم باسابقه ترین بازیکنان این باشگاه قرار گرفت.

 

در صدر جدول این رده بندی نام علی پروین دیده می‌شود که نزدیک به ۳۵۰ بازی برای سرخ‌ها انجام داده و دست نیافتنی به نظر می‌رسد. نکته جالب این‌که در بین پنج بازیکن اول، نامی از چهره‌های کنونی پرسپولیس نیست و به ترتیب محمد پنجعلی، حسین عبدی، افشین پیروانی و بهروز رهبری‌فرد قرار گرفته‌اند.

فرشاد پیوس که آقای‌گل تاریخ باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود، با انجام ۲۲۳ بازی ششمین بازیکن باسابقه تاریخ پرسپولیس است اما رکورد خود را با تهدیدی جدی به نام سیدجلال حسینی روبرو می‌بیند. سیدجلال حتی اگر در مقابل نساجی غایب باشد، با حضور در رقابت های آسیایی از پیوس عبور خواهد کرد.

 

علاوه بر سیدجلال و کمال، احمد نوراللهی هم از بین فهرست کنونی پرسپولیس در بین ۲۰ بازیکن باسابقه پرسپولیس جای دارد. نوراللهی تاکنون ۱۹۵ بازی انجام داده و در رتبه سیزدهم است و اگر تا پایان فصل ۲۰ بازی (۱۱ لیگ برتر، ۶ لیگ قهرمانان، ۴ جام حذفی) انجام دهد، بالاتر از کریم باقری، علی علیپور و زنده‌یاد هادی نوروزی، به جمع ۱۰ ستاره این فهرست اضافه می‌شود.

 

کامیابی‌نیا که در دیدار با شهرخودرو عملکرد خوبی داشت و برای بازی در مقابل نساجی انگیزه بالایی دارد، انگار فصل آینده هم در جمع پرسپولیسی ها باشد، او نیز به ۱۰ بازیکن باسابقه تاریخ باشگاه اضافه خواهد شد. در این صورت سه بازیکن از نسل برانکو ایوانکوویچ در بین فوتبالیست هایی خواهند بود که بیشترین تعداد بازی را با پیراهن باشگاه پرسپولیس انجام داده‌اند.

 

نکته جالب درباره کامیابی نیا این است که باوجود این‌که او دو سال دیرتر از بازیکنی نظیر امید عالیشاه به پرسپولیس آمده اما بالاتر از این بازیکن قرار دارد. شاید اگر کمال هم مثل نوراللهی در لیگ چهاردهم پرسپولیسی می‌شد، می‌توانست حالا به مرز ۲۰۰ بازی برسد. هرچند که این آمار از نظر تعداد بازی است و از نظر سابقه حضور، سیدجلال حسینی، امید عالیشاه و احمد نوراللهی در بین سه نفر اصلی تیم فعلی قرار دارند.

 

 

فهرست بیشترین حضور با پیراهن پرسپولیس:

۱. علی پروین ۳۴۱ بازی
۲. محمد پنجعلی ۲۶۴ بازی
۳. حسین عبدی ۲۶۱ بازی
۴. افشین پیروانی ۲۵۵ بازی
۵. بهروز رهبری فرد ۲۴۹ بازی
۶. فرشاد پیوس ۲۲۳ بازی
۷. سیدجلال حسینی ۲۱۸ بازی
۷. محمد مایلی کهن ۲۱۸ بازی
۹. کریم باقری ۲۱۴ بازی
۱۰. علی علیپور ۲۱۱ بازی
۱۳. احمد نوراللهی ۱۹۵ بازی
۲۰. کمال کامیابی‌نیا ۱۷۳
۲۳. امید عالیشاه ۱۶۸

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امید عالیشاه امید عالیشاه پرسپولیس تهران محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تیم ملی ایران مهدی طارمی تراکتورسازی علی کریمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش بازیکن باسابقه کامیابی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۱۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، عثمان اندونگ مدافع تنومند و بلندقامت استقلال خوزستان که در نیم فصل به جمع شاگردان پورموسوی اضافه شد به یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان این تیم تبدیل شده و نقش تاثیرگذاری در ترکیب این تیم دارد.

اندونگ در بازی مقابل مقابل ملوان عملکرد نسبتا خوبی در خط دفاعی داشت و رهبری این تیم را در خط دفاعی برعهده داشت و در جریان مسابقه سعی داشت تا تمرکز بازیکنان را به جریان مسابقه معطوف کند و تحت تاثیر گل که در نیمه نخست خوردند قرار نگیرند.

او در ادامه مسابقه در دقیقه 60 مسابقه خط دفاعی را رها کرده بود و در محوطه جریمه ملوان حضور داشت و روی ارسال بلندی که انجام شد و در ریباند ضربه سری که به سمت دروازه ملوان رفت توانست بازی را به تساوی بکشد، اندونگ بعد از گلی که به ثمر رساند بازیکنان استقلال خوزستان را به سمت نیمه خودی و شروع سریع بازی تشویق کرد و باز هم قدرت رهبری خود را به رخ کشید.

ویدئو: 331595

اندونگ در بازی با صنعت نفت آبادان هم برای این تیم گلزنی کرد و خیلی زود استقلال را مقابل صنعت نفت پیش انداخت و این مسابقه با گلی که طالب ریکانی به ثمر رساند به تساوی کشیده شد، گل دقایق پایانی آسو رستم پیروزی را برای استقلال خوزستان به همراه آورد و در جشن پیروزی یک نفر بیشتر از بقیه حضور داشت و با سکوهای آبی ورزشگاه غدیر ارتباط برقرار کرد، عثمان اندونگ!


این بازیکن با تعصب و انگیزه خاصی در ترکیب آبی‌های خوزستان به میدان می‌رود و هواداران خوزستانی حساب ویژه‌ای روی او در پنج هفته پایانی لیگ برتر باز کردند و درخشش او در خط دفاعی می‌تواند بقای استقلال خوزستان در لیگ را تضمین کند.

دیگر خبرها

  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • ژابی آلونسو: همه به دنبال شکست دادن بایرلورکوزن هستند
  • گل ها و مهارت های فرانکو ماستانتونو، پدیده 16 ساله آرژانتینی و بازیکن مورد نظر رئال مادرید برای فصل آینده / فیلم
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • ستاره پی‌اس‌جی در خطر از دست دادن یورو 2024
  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟
  • موسیالا من را یاد مارادونا می‌اندازد!
  • سوپرایز ویژه اوسمار برای سپاهان؛ بیرانوند وارد می‌شود؟